Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Powerband

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31916 - Powerband
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 14-9-2005 18:07 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

maar meester rezek, we hebben het al bijna opgelost hoor....

"het is zijn schuld.."

*wijst met ze vinger in de richting van ...... *

elke brommer heeft een powerband ja,
ook je vaatwasmavhine als je dat wil


edit: @ gerrit @ weinig weerstand met lagers en zuiger?

leg eens uit?

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 14-9-2005 om 18:05 uur.


Heb ik geloof ik hier op het forum iets over gelezen. Was iets van dat tijdens de powerband de lagers (krukas ed) en volgens mij ook de zuigerveren de minste weerstand hadden (wat dan resulteert in meer vermogen).
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Kampersjaak 14-9-2005 18:07 Print reply

Posts: 12285
zweef moment
 
oderint dum metuant
Mitchell17 14-9-2005 18:07 Print reply

Posts: 556
middelpuntvliegende kracht ja ...

'zucht'

Dit bericht is gewijzigd door Mitchell17 op 14-9-2005 om 18:09 uur.
 
christianos 14-9-2005 18:08 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
zweef moment

klinkt aanenemelijk...
 
Kampersjaak 14-9-2005 18:09 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

klinkt aanenemelijk...


ik vind het gelul eerlijk zegt,
moet je wel erge lagers hebben met veel weerstand enzo

lig meer aan wat ik op de eerste pagina heb neer gezet.

cilinder uitlaat en cab.

en dat weer icm cil kop en membraan enzo

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 14-9-2005 om 18:10 uur.
 
oderint dum metuant
christianos 14-9-2005 18:14 Print reply

Posts: 20445
ik vind het allemaal erg theoretisch..

het is gewoon zo dat met een andere uitlaat je powerband veranderd, terwijl je nooit je zweefmoment van je lagers kan veranderen bedenk ik me net.

hmm, ik zat dus ff na te denken, klinkt helemaal niet aannemelijk dus...

 
Mitchell17 14-9-2005 18:15 Print reply

Posts: 556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ik vind het allemaal erg theoretisch..

het is gewoon zo dat met een andere uitlaat je powerband veranderd, terwijl je nooit je zweefmoment van je lagers kan veranderen bedenk ik me net.

hmm, ik zat dus ff na te denken, klinkt helemaal niet aannemelijk dus...


nee zal alleen theoretisch verandere bij andere lagers ...

Totaaal niet merkbaar maar theoretisch ...
 
christianos 14-9-2005 18:17 Print reply

Posts: 20445
je kan het dus niet voelen..

dus ik vind het gelul
 
KaWaReZ 14-9-2005 18:24 Print reply

Posts: 20582
moeilijk he? ontopic blijven...

nou moek weer moeite gaan doen...

stelletje kleuters...
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
KaWaReZ 14-9-2005 19:16 Print reply

Posts: 20582
nog maar n keer proberen...

ga je nu over de schreef, volgt er een zwaardere sanctie.
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

Dit topic is 2261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved