Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda NS-1 van 74cc naar 50cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 602 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31904 - honda NS-1 van 74cc naar 50cc
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2132 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZR50Rullezz 11-9-2005 11:42 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
die van ruben is verkocht dus da gaat al niet meer

was ook net te laat anders hoopte ik dat ik een kans maakte dat ding te kopen maar helaas splendid heeft hem nu geloof ik


ik heb geinformeerd bij honda nederland en het framenummer konden ze niet.
typegoedkeuringsplaatje was weg.
dus ik kon hem niet laten keuren in iedergeval.

P.S. ik wil niet datt ik gelijk gebanned wordt of dat ik gelijk het forum op mn dak krijgt omdat ik dit zeg.
ik hoop voor die andere jongen die hem gekocht heeft dat hij wel door de keuring komt maar dat zien we dan wel
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
mb-gek 11-9-2005 11:44 Print reply

Posts: 10385
maar zon krad cil liep toch niet lekker door de slag die nogal groot is bij een 80 blok ?
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
[RRT] Lost-P 11-9-2005 11:46 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
maar zon krad cil liep toch niet lekker door de slag die nogal groot is bij een 80 blok ?



ns1 blok heeft 41.4mm slag... zelfde als alle 50cc's en mbx e.d

Dus, daar zal het niet aan liggen Volgens mij liepen ze wel redelijk, maar weet verder niet hoe ze getimed zijn e.d, miss. zijn ze wel redelijk tam... dan zou het idd niet super lopen
 
Chille Tune shit dan
Jekko 11-9-2005 11:48 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



Door je reply?!

Je reply straalt uit dat je totaal GEEN ervaring hebt met die cilinderkit, en dat je dus ook geen idee hebt hoe zeldzaam ze wel of niet zouden zijn....

Bovendien, zoals mb-gek al zei, had Johan ze redelijk regelmatig...




Dit is ontopic? gaat nog steeds over een 50cc ns1 cilinder.
Als je een paar repleys naar boven kijkt zeg ik dat ze zo goed als niet bestaan.
Heb johan over 1 jaar tijd 20x gebeld en hij had 1 keer een metrakit100cc voor 225euro liggen

Verder had hij geen enkele andere ns1 liggend gehad.

Daarop maak ik uit dat ze zelfzaam zijn?
Verder zie je nooit advertentie`s van ns1 cilinders... alleen die zijn vastgelopen of geen zuiger hebben.

Zowel 2x in het jaar? kan je netzoals johan er wereldprijzen voor neerleggen.

 
Waiting for the wor`s to come
wipe-out 11-9-2005 11:49 Print reply

Posts: 7672
Een NS1 heeft (meestal) geen typegoedkeuring, iig niet als bromfiets. Of er nou 50cc of 74cc onder ligt, bij een controle met een oplettende agent ben je hem (voorgoed) kwijt. Daarbij krijg je hem ook niet door de keuring voor het kenteken heen.
 
[RRT] Lost-P 11-9-2005 11:49 Print reply
Posts: 4578
@Jekko:
ging niet over de 100cc metrakit? Dus weet niet waarom je die erbij betrekt?

en als je dat laatste stuk ff NORMAAL overtypt, dan zal ik zelfs de moeite nemen om het te lezen...

Dit bericht is gewijzigd door [RRT] Lost-P op 11-9-2005 om 11:50 uur.
 
Chille Tune shit dan
Splendid 11-9-2005 12:27 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
[...]


ik heb geinformeerd bij honda nederland en het framenummer konden ze niet.
typegoedkeuringsplaatje was weg.
dus ik kon hem niet laten keuren in iedergeval.

P.S. ik wil niet datt ik gelijk gebanned wordt of dat ik gelijk het forum op mn dak krijgt omdat ik dit zeg.
ik hoop voor die andere jongen die hem gekocht heeft dat hij wel door de keuring komt maar dat zien we dan wel


ik probeer het gewoon

edit:

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]


Kan maar schiet je niets mee op...
Ding blaast netzogoed 120


blablabla ding is ori en rijdt 60..

Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 11-9-2005 om 12:30 uur.

edit2 @ wipe-out:
met papieren erbij kan je hem laten keuren als brommer (bv met nsr blok) als ie dan goedgekeurd wordt kan je hem gewoon voor het kenteken laten gaan

Dit bericht is gewijzigd door Splendid op 11-9-2005 om 12:36 uur.
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
wipe-out 11-9-2005 12:40 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

edit2 @ wipe-out:
met papieren erbij kan je hem laten keuren als brommer (bv met nsr blok) als ie dan goedgekeurd wordt kan je hem gewoon voor het kenteken laten gaan

Iets als brommer laten keuren is toch ontzettend duur afaik?
 
Splendid 11-9-2005 12:41 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out
[...]

Iets als brommer laten keuren is toch ontzettend duur afaik?


hmm dat weet ik niet, maar het is dus wel mogelijk, en een legale ns1 zal wel veel opbrengen, vooral als ie een beetje in goede staat is
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Joostvdw 11-9-2005 12:43 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid
[...]


hmm dat weet ik niet, maar het is dus wel mogelijk, en een legale ns1 zal wel veel opbrengen, vooral als ie een beetje in goede staat is


niet de 10000'den euro's die zo'n keuring kost

je moet dan namelijk dat ding laten keuren alsof het een nieuw type brommer is vanuit de fabriek, je moet dan bijv ook voldoen aan hedendaagse regelgeving over uitstoot en remvermogen enzo
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
stoeptegel 11-9-2005 12:43 Print reply

Posts: 3085
dan heb je ook meer nodig dan eht frame ...
Moet je gewoon zon complete brommer helemaal origineel hebben.
Pas nadat die nsr50rx gekeeurd is,kan je het frame gebruiken voor je ns1.Dan ben je toch wel wat duiten verder.
 
80 cc ownatsj
Splendid 11-9-2005 12:45 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
dan heb je ook meer nodig dan eht frame ...
Moet je gewoon zon complete brommer helemaal origineel hebben.
Pas nadat die nsr50rx gekeeurd is,kan je het frame gebruiken voor je ns1.Dan ben je toch wel wat duiten verder.


jonge waar heb jij het over , zon ns50r is gewoon een ns1..maar dan dus (wss) legaal
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Jekko 11-9-2005 12:51 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

blablabla ding is ori en rijdt 60..





Euhm die nsr50rx van hannes/ruben reed met 50cc 120km/u?
 
Waiting for the wor`s to come
richard3 11-9-2005 13:01 Print reply

Posts: 5198
nee man :s

da ding rijdt ori gewoon 50 hoor met 74cc gaat da 120 of zo ja anders niet
 
op naar de grote brommers
bart de scootergek 11-9-2005 13:02 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jekko
[...]



Euhm die nsr50rx van hannes/ruben reed met 50cc 120km/u?



ja maar de teller loopt tot 60 .

iig, ding had gewoon een ge2 met 16 keihin en leuk pijpje, en loopt ongeveer net zoals ontgrensde rs'jes.
 
Honda RC-33

Dit topic is 2132 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved