Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX-SH Opvoer Tricks

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1024 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31876 - MTX-SH Opvoer Tricks
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2822 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 8-9-2005 21:23 Print reply

Posts: 20445
idd heb ik met me bromhoer over gehad

scheelt je hoogstens 5 km/h

en heel wat ongemak erbij
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 8-9-2005 21:26 Print reply

Posts: 10835
daar haal je de 5km/h echt niet mee hoor

laat maar lekker zitten die rommel
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Stegehuis 8-9-2005 22:00 Print reply
Posts: 1150
ik heb ook een mtx sh, maar ik vind hem echt verschrikkelijk langzaam. Hij rijdt misschien wel met wind mee 65, maar voordat je daar bent ben je 1 min verder. Het lijkt ook of die slagen mist, maar bougi is mooi koffiebruin. Is gewoon helemaal origineel op uitlaat na.
 
Rens 9-9-2005 12:42 Print reply

Posts: 6863
bij mtx sh kan je de slang van de airbox onder je zadel weghalen, een andere slang van airbox naar de carb erop zetten. Een ander demper erop. Dan goed afstellen en je haalt wind mee al 70 km per uur op je teller.

Ik was ook helemaal blij toen ik dat had gehaald toen ik net me sh had 8 jaar geleden.

Een andere optie is een ZETA cilinder ergens vandaan halen, dat is de snelste 70cc te koop voor mtx sh (als je er nog ergens 1 kan vinden). een ander cditje en ik had een 16mm carb. Haalde 95 op de teller (brommer was verhoogd en met noppenbanden).
Met een eurocilindro of athena haal je die snelheden niet.

Dit bericht is gewijzigd door Rens op 9-9-2005 om 12:45 uur.
 
achter de maan is alles beter
christianos 9-9-2005 12:45 Print reply

Posts: 20445
membraan-klepstoppers ietsje openbuigen scheelt ook een slok op een borrel
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-9-2005 12:58 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
bij mtx sh kan je de slang van de airbox onder je zadel weghalen, een andere slang van airbox naar de carb erop zetten. Een ander demper erop. Dan goed afstellen en je haalt wind mee al 70 km per uur op je teller.

Ik was ook helemaal blij toen ik dat had gehaald toen ik net me sh had 8 jaar geleden.

Een andere optie is een ZETA cilinder ergens vandaan halen, dat is de snelste 70cc te koop voor mtx sh (als je er nog ergens 1 kan vinden). een ander cditje en ik had een 16mm carb. Haalde 95 op de teller (brommer was verhoogd en met noppenbanden).
Met een eurocilindro of athena haal je die snelheden niet.

Dit bericht is gewijzigd door Rens op 9-9-2005 om 12:45 uur.



ja die heet parmakit tegenwoordig en is er wel voor mtx-sh dacht ik
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Honda_driver 9-9-2005 13:02 Print reply

Posts: 1574
Parma is er voor sh ja!
 
christianos 9-9-2005 13:06 Print reply

Posts: 20445
zeta is inderdaad tegenwoordig verkwijgbaar onder de naam parmakit, zijn exact dezelfde cilinders.

ik reed er 105 mee met een extreem zware vertanding, maar als je ze normaal vertand rijd je idd 95..
 
Honda_driver 9-9-2005 13:07 Print reply

Posts: 1574
Is het niet zo dat parma's vaak kapot lopen op de poorten?
 
christianos 9-9-2005 13:19 Print reply

Posts: 20445
alleen de uitlaat poort is een bekend probleem

maar ik heb het idee dat het bij mij de zuiger was (meteoor)
dus ik ga hem ff bijvijlen en een goeie zuiger erin flikkeren..
 
Rens 9-9-2005 13:52 Print reply

Posts: 6863
Voor dat je die cilinder ingebruik neemt moet je ff met een schuurpapiertje/freesje de randen van de poorten afronden. Het is inderdaaad zo dat deze cilinders wel eens vastlopen op de uitlaatpoort waardoor er stukken chrome wand uitslaan.
 
achter de maan is alles beter
mangoo 9-9-2005 14:11 Print reply

Posts: 743
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
zeta is inderdaad tegenwoordig verkwijgbaar onder de naam parmakit, zijn exact dezelfde cilinders.

ik reed er 105 mee met een extreem zware vertanding, maar als je ze normaal vertand rijd je idd 95..

gaan die cilinders ?cht zo hard of was dat op je teller ik reed met malossi 70, proma pijp en 20mik ook zo'n 95 op m'n teller alleen kwam ik er later achter dat die 95@ teller, alleen later kwam ik erachter dat de onbegrensde aerox van een vriend n?t iets zachter liep dan m'n mtx sh.
 
Kampersjaak 9-9-2005 14:20 Print reply

Posts: 12285
ik had me ori cilinder van me sh aangepast.

liep 80
 
oderint dum metuant
Rens 9-9-2005 14:45 Print reply

Posts: 6863
Dan was er waarschijnlijk wat mis met je teller. Die 95 op mijn teller was ook echt 95 Op de teller van de scooter van me broertje reed ik 115 en op de teller van een suzuki swift net iets boven de 95.
 
achter de maan is alles beter
BlackIce4 9-9-2005 14:57 Print reply

Posts: 3654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
ik had me ori cilinder van me sh aangepast.

liep 80


Dat moet wel kunnen. Ik ken ook wel iemand die dat had gedaan en die liep ook 80.
 

Dit topic is 2822 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved