Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - stotteren bij 11k

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1123 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31827 - stotteren bij 11k
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AOF 6-9-2005 15:41 Print topicpost

Posts: 1477
mijn nsr begint te stotteren bij de 11k.
setup is 70cc athena
13mm carb
org luchtfilter
proma gp
en hij stottert in de 1,2,3,4 bij de 11k
weet iemand wat het kan zijn.
de onsteking staat op zijn vroegst en strekt wel goed door enzo
 

Kampersjaak 6-9-2005 15:42 Print reply

Posts: 12285
niet een te groote sproeier>?

hoe reageerd die als je iets gas terug neemt?


ik denk zelf dat je dan wel gehad hebt met je vermogen, athena is niet zo hoogtoerig van zich zelf
 
oderint dum metuant
richard3 6-9-2005 15:44 Print reply

Posts: 5198
nou vindt het wel meevallen maar check je bougie kleur es
 
op naar de grote brommers
AOF 6-9-2005 15:45 Print reply

Posts: 1477
eerst trok die wel gewoon door tot de 13000 en toen stond de onsteking wat later maar dan kwam die niet meer boven de 80 uit
nu heb ik hem op zijn vroegst maar komt ie neit boven de 11000 uit maar rijd wel 100
maar als je toch niet genoeg vermogen hebt kan die toch nog wel in de 2 verder door trekken of niet?
 
Kampersjaak 6-9-2005 15:45 Print reply

Posts: 12285
wat jij nu zegt kan niet
 
oderint dum metuant
Ronald_ 6-9-2005 15:47 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
wat jij nu zegt kan niet


kan tog dat ie zun hoogste versnelling niet trok..
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
richard3 6-9-2005 15:47 Print reply

Posts: 5198
hoezo zou het niet kunnen ?:S:S:S
 
op naar de grote brommers
AOF 6-9-2005 15:47 Print reply

Posts: 1477
sproeier is beetje espresso bruin
ik draai de luchtschroef eens wat in.
kan dat daaraan liggen dan?

en idderdaad in de 4 stok die het toen niet meer en in de 3 kwam die ook niet meer echt goed op toeren

Dit bericht is gewijzigd door lars1988 op 6-9-2005 om 15:48 uur.
 
Kampersjaak 6-9-2005 15:48 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
hoezo zou het niet kunnen ?:S:S:S


nou als hij 4 versnellingen heeft,

dan kan je met je onsteking niet regelen hoe hard je gaat.

als hij met 13k 80 rijd en met 11k 100 km/h,
snappie
 
oderint dum metuant
AOF 6-9-2005 15:50 Print reply

Posts: 1477
ja maar ik haalde toen alleen in de eerste 2 de 13000
en nu in allemaal maar 11000
 
AOF 6-9-2005 16:47 Print reply

Posts: 1477
kan het ook aan de onsteking liggen zit namelijk een originelen op
 
KaWaReZ 6-9-2005 16:49 Print reply

Posts: 20582
niet toevallig je cilinder verneukt?

(bougie gaf bij mij ook mooi Dauwe Egberts koffie bruin aan, maar ik miste toch anderhalve zuigerveer ongeveer... bleef rijden dat ding )
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Gilera Gsm 6-9-2005 16:54 Print reply

Posts: 2376
Zet er eerst eens een grotere carb op. Hij krijgt nu veels te weinig smering op topvermorgen. Met een grotere carb kun je hem ook beter afstellen.
 
Hardstyle 6-9-2005 16:54 Print reply

Posts: 1077
Rij je niet vrij hoog in toeren voor je cilinder.. 13k dat zou ik me cilindertje egt niet aan doen..
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
AOF 6-9-2005 16:58 Print reply

Posts: 1477
waarom dat niet.
moet ie maar leuk vinden vind ik, heeft niks te willen

en ik zet ook een grotere carb erop zodra ik weer wat geld heb.
maarja dan laat ik hem maar stotteren op de 11k rijd bijna toch nooit. meestal rond de 8000

Dit bericht is gewijzigd door lars1988 op 6-9-2005 om 17:01 uur.
 
Gilera Gsm 6-9-2005 17:01 Print reply

Posts: 2376
Maak het maar lekker kapot. Het is toch niet van mij.
 

Dit topic is 656 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved