Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - wheely

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 838 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31817 - wheely
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7292 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Apriliars105 6-9-2005 12:52 Print reply

Posts: 6111
Beetje duwen en trekken en met je koppeling spelen en je krijgt hem wel omhoog (maar dna zijn ze idd niet erg gecontroleerd)
 
As finishing touch, God created the Dutch
MotoCrossIpkiss[stan] 6-9-2005 12:57 Print reply

Posts: 7744
idd net zo lang met je koppeling enzo kloten totdat je snapt hoe die omhoog komt, en dan zorgen dat ie omhoog blijft, het belanspunt opzoeken, gas minderen en rem bijpakken

peace of cake
 
hoi
Saknet 6-9-2005 13:45 Print reply

Posts: 10355
je gaat staan op je brommer je leunt wat voorover, duwt je voorvork in, je geeft gas dan laat je jezelf vallen op je buddy tegelijk laat je je koppeling schieten (nouja.. alleen dan net iets langzamer als echt loslaten wel in powerband blijven) dan moet het wel willen.. koop beter meer vermogen das wat makkelijker. niet vergeten voet bij achterrem

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 6-9-2005 om 13:46 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
richard3 6-9-2005 13:56 Print reply

Posts: 5198
krijg het met 70cc eurocindro op een nsr niet eens voor elkaar :P
klinkt zo makkelijk als het hier staat :P
 
op naar de grote brommers
derbi_gpracer 6-9-2005 13:57 Print reply
Posts: 190



helemaal achterop gaan zitten, voeten op de steunen houden rechtervoet bij rem houden, toeren maken en koppeling snel slippend op laten komen en aan stuur trekken. Dan zou je een wheely moeten maken.
Als je achterover drijgt te slaan koppeling en achterrem in houden. Als je van schrik je voeten van de stepjes gooit als je zo ver achterover gaat moet je de koppeling in drukken en proberen stabiel op de grond te gaan staan en je brommer rustig neer leggen. Als je je koppeling niet in houd en je hangt aan je brommer dan geeft hij steeds meer gas omdat je aan het stuur hangt (ik spreek uit ervaring haha). Ik had toen aantal meter over achterkapje gereden brommer 12oclock terwijl ik erachter hing
 
arie333 6-9-2005 14:16 Print reply

Posts: 693
gewoon beetje klote met koppeling in zn een moet het vanzelf lukke heb ook al regelmatig wheely gemaakt maar das meer per ongeluk gekomen (eerste dat op me brommer ree wis ik veel dat ie zo fel was bijna op me plaat gegaan maja) tis btw ook het beste om het eerst maar es te proberen op het gras als je dan valt is nie zo schadelijk voor je brommer en doet voor jezelf ook minder pijn
 
Okeay that's it talking poo is where I draw the line. Screw you guys i'm going home.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 6-9-2005 15:09 Print reply

Posts: 10835
en als je echt te weinig vermogen hebt ga je gewoon een beetje op de gondstaan en dan rijd je aan. dan gaat hij voor omhoog en kan je op je zadel gaan zitten
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
KaWaReZ 6-9-2005 15:17 Print reply

Posts: 20582
ooit gehoord van powerwheelies?

ik weet wat constant koppeling gebruiken kan aanrichten aan je koppelingsmechanisme , powerbands zijn er niet voor nix
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Jozeff - Forum en Sales Moderator 6-9-2005 15:19 Print reply

Posts: 10835
mijn zundapp heeft geen powerband
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
SendaMax 6-9-2005 15:20 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
ooit gehoord van powerwheelies?

ik weet wat constant koppeling gebruiken kan aanrichten aan je koppelingsmechanisme , powerbands zijn er niet voor nix



Haha op een originele derbi zeker
 
vinnie 6-9-2005 16:03 Print reply

Posts: 3505
ja dat kan op een ori senda ja..
je moet alleen een beetje skills hebben
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Frysk 6-9-2005 16:12 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
mijn zundapp heeft geen powerband

elke brommer heeft een powerband
alleen niet zo'n extreem sterke
 
giggitybyte
MotoCrossIpkiss[stan] 6-9-2005 16:29 Print reply

Posts: 7744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
ooit gehoord van powerwheelies?

ik weet wat constant koppeling gebruiken kan aanrichten aan je koppelingsmechanisme , powerbands zijn er niet voor nix


je wilt zeggen dat het koppelingsmechanisme eraan gaat bij het veelvoudig laten schieten van de koppeling met hoge toeren?

derbi blokken blijken daar heel goed tegen te kunnen

Dit bericht is gewijzigd door MotoCrossIpkiss[stan] op 6-9-2005 om 16:30 uur.
 
hoi
mb-gek 6-9-2005 16:32 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
[...]

elke brommer heeft een powerband
alleen niet zo'n extreem sterke


zo te horen heb je nog nooit op een ori honda gereden

als jij een powerband op mijn setup nu kan vinden vind ik et knap


en voor powerweelies heb je echt wel meer kracht dan een ori cyl nodig hooer als je het wilt gaan leren
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
BIET 6-9-2005 16:34 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
krijg het met 70cc eurocindro op een nsr niet eens voor elkaar :P
klinkt zo makkelijk als het hier staat :P


50cc fast arrow en krijg het wel voor elkaar . Moet alleen nog wel beetje oefenen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 7292 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved