zou iemand mij de verschillen kunnen uitleggen aan de hand van plaatjes wat nou de verschillen zijn tussen een vlakschuif caburateur en een rondschuif carburateur en evt. andere soorten.
en welk soort carb. er beter is en waarom.
thnx.
dus kan het beter bij een rondschuif houden?
en is er nog verschil met gebruik/verbruik qua soort spruitstuk,
want het er nou eentje met een buisje waar ik m'n carb. op moet schuifen en ik heb er eentje waar ik m'n carb. op moet schroeven met 2 bouten.
hoe je hem inelkaar zet zegt hier niks over, die met dat busje is dus een rondschuif, een vlakschuif heeft een snellere gasreactie dus kan je beter hebben op een snellere setup hebben
Quote:Oorspronkelijk gepost door: GoesKoes
dus kan het beter bij een rondschuif houden?
en is er nog verschil met gebruik/verbruik qua soort spruitstuk,
want het er nou eentje met een buisje waar ik m'n carb. op moet schuifen en ik heb er eentje waar ik m'n carb. op moet schroeven met 2 bouten.
dat verschil ga jij niet merken in verbruik
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
vlakschuif heeft gewoon betere flow, en zorgt daardoor voor betere prestaties over het algemeen. betere prestaties over het hele toerengebied lijkt mij ook dat je brommer dan zuiniger word. en hoezo zou je gasreactie te snel zijn voor straat gebruik? (ja bullit ik weet dat die van jou sarcastisch was (hoop ik ) ) Als je brommer beter op pakt rijd dat toch juist relaxter. Vlakschuif is geen NOS oid hoor dat ie gekke dingen gaat doen (helaas )
Dit bericht is gewijzigd door rsruud op 5-9-2005 om 20:36 uur.