Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - hoe herken je een belgishe std.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31780 - hoe herken je een belgishe std.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4591 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 4-9-2005 13:17 Print reply

Posts: 20445
zie je de tapeinden van je blok tussen de koelribben door?
 
christianos 4-9-2005 13:20 Print reply

Posts: 20445
we blijven vriendelijk en begrijpend


 
Mt-5[Maarten] 4-9-2005 13:23 Print reply

Posts: 2941
die vent is zo lelijk. het zou je pa maar zijn.

goed, menthal, ga er vanuit dat het een ori nederlandse cilinder is, tune hem, wat je wilt. maar ga niet auwehoeren dat je met ALLES origineel 80 haalt, want dat haal je met een 70cc en een originele uitlaat en carburateur zoals jij hebt nog niet eens.

en als je echt een keer wilt weten wat je hebt, hala je cilinder eraf, maak een foto van de binnenkant, uitlaatpoort, linkerzijkant en de inlaatpoort.


 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
christianos 4-9-2005 13:26 Print reply

Posts: 20445
het is me pa

en @ metal, jij bent zo eigenwijs, dat ik me kat iets nog beter kan proberen uit te leggen geloof ik

je hebt geen belgische want dan zou je 95/100 rijden ofzo

dus, je hbt gewoon een hm166 wat staat voor rogineel ingevoerde gietijzeren rotzooi wat niet hard gaat
 
Alvilon 4-9-2005 13:26 Print reply

Posts: 1013
precies... maar volgens mij hebben we hem bang gemaakt? :P

 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
mental_osx 4-9-2005 13:28 Print reply

Posts: 264









hier zijn wat fototjes


Dit bericht is gewijzigd door mental_osx op 4-9-2005 om 13:35 uur.
 
christianos 4-9-2005 13:29 Print reply

Posts: 20445
leuk man een 5 bak, daar warenw e tog al uit?

neem es een foto van je cil?
 
mb-gek 4-9-2005 13:34 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
afbeelding

leuk maar zon zelfde kapje hab ik me op me 6 bak blok en me 4 bak blok :P
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Mt-5[Maarten] 4-9-2005 13:35 Print reply

Posts: 2941

 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
christianos 4-9-2005 13:36 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

hier zijn wat fototjes


Dit bericht is gewijzigd door mental_osx op 4-9-2005 om 13:35 uur.


als dit gen ori NL cilinder is ben ik pedofiel!

 
Palava 4-9-2005 13:36 Print reply

Posts: 2866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

leuk maar zon zelfde kapje hab ik me op me 6 bak blok en me 4 bak blok :P



is die van alu?


he, bij mij staat er 1n23456

Dit bericht is gewijzigd door Palava op 4-9-2005 om 13:38 uur.
 
christianos 4-9-2005 13:37 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava
[...]



is die van alu?

ja
edit: deze op de foto wel

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 4-9-2005 om 13:37 uur.
 
mb-gek 4-9-2005 13:37 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Palava
[...]



is die van alu?

uu ja tuurlijk
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
bart de scootergek 4-9-2005 13:37 Print reply

Posts: 8916
je hebt een stront originele setup met een nederlandse ori 50, want je ziet zijn mooie a-code, verder zit er ook een 13 keihin achter, standaard in belgie hebben ze 16 keihin.

waren hier nou 8 pagina's voor nodig?
 
Honda RC-33
christianos 4-9-2005 13:38 Print reply

Posts: 20445
kennelijk?

slotje?
 

Dit topic is 4591 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved