Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - hoe herken je een belgishe std.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1014 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31780 - hoe herken je een belgishe std.
Pagina 6 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4588 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 4-9-2005 12:59 Print reply

Posts: 20445
in welk opzicht?
 
mental_osx 4-9-2005 13:00 Print reply

Posts: 264
er zit wel een belgisch onderhoudsboekje bij. en de serienummers komen overeen. en wat bedoel je met"dan heb je een duitser wss"
je bent niet zeker ofzo
 
christianos 4-9-2005 13:01 Print reply

Posts: 20445
idd

ik gefe tenminste toe als ik niet cker van iets ben

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 4-9-2005 om 13:01 uur.
 
Alvilon 4-9-2005 13:02 Print reply

Posts: 1013
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: deon1989
[...]


kom je ook net binnen.

louca vraagt wat. wij geven antwoord. hij wil het niet geloven.

nu is christian bezig met onozel doen



Daar komt het wel op neer ja :P


Chips bier topic

 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
Mt-5[Maarten] 4-9-2005 13:02 Print reply

Posts: 2941
of anders...

heeft ie een ori NL 50cc, met een HM16.6 carburateur + snelle uitlaat. Daar rijdt je ook al gauw 70 ( !!!! ) mee.

menthal osx, schrijf te fak nou eens op wat je echt hebt, dus :

carb.
cil.
spruitstuk.
uitlaat.

En wat die tellershit, je kan je teller er beter afpleuren, na 45km/u is de daadwerkelijke afwijking al gauw 3km/u per echte km ofzo.
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
Palava 4-9-2005 13:03 Print reply

Posts: 2866
waar staat et bloknummer bij mb dan, heb ik ook nog niet gevonden, en TS post es een foto van dat ding

* balnhoofd links en rechts
* typeplaatje
* dat ding waar 1n2345 staat
 
mental_osx 4-9-2005 13:03 Print reply

Posts: 264
dat is niet wat ik bedoelde maar het kan even goed een franse of een italianse zijn ofzo?
 
mb-gek 4-9-2005 13:04 Print reply

Posts: 10385
ik zal ff het antwoord geven wzaar je op wacht
















je heb een belgische 50cc cyl die tiefus hard gaat













nu goed want het is totaal niet waar
maar ik hoop toch minstens dat je met die foto het verschil tussen een belgische cyl en dat slome ding van jou kon zien

er is nog een verschil wat bij meerdere cyl geld maar ok bij een ori

je ziet de tapeindes waarmee de cyl vast zit als je tussen de koelribben doorkijkt
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
mb-gek 4-9-2005 13:05 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]
of anders...

heeft ie een ori NL 50cc, met een HM16.6 carburateur + snelle uitlaat. Daar rijdt je ook al gauw 70 ( !!!! ) mee.

menthal osx, schrijf te fak nou eens op wat je echt hebt, dus :

carb.
cil.
spruitstuk.
uitlaat.

En wat die tellershit, je kan je teller er beter afpleuren, na 45km/u is de daadwerkelijke afwijking al gauw 3km/u per echte km ofzo.



welke uitlaat haalt hij dan 70 mee ???

want ik ga straks ook me ori blok er tijdelijk onder leggen
heb zelf de keuse uit

homoet special
original boss
standaard snel
verlaste proma nsr

echt niet dat je met een andere uitlat 70 haalt hoor dan moet je echt wel meer doen
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Mt-5[Maarten] 4-9-2005 13:06 Print reply

Posts: 2941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt-5[Maarten]
heeft ie een ori NL 50cc, met een HM16.6 carburateur + snelle uitlaat. Daar rijdt je ook al gauw 70 ( !!!! ) mee.


Quote:
En wat die tellershit, je kan je teller er beter afpleuren, na 45km/u is de daadwerkelijke afwijking al gauw 3km/u per echte km ofzo.



dus geen discussie meer voor menthal denk ik...

edit MBGEK : 16mm carb en proma uitlaat, daar haalde ik net geen 70 mee, was op een MT, ga er vanuit dat mb wel wat minder weerstand heeft dus de 70 wel moet halen

Dit bericht is gewijzigd door Mt-5[Maarten] op 4-9-2005 om 13:07 uur.
 
Loud pipes save lifes - Suzuki straatpiraat ...
christianos 4-9-2005 13:06 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
dat is niet wat ik bedoelde maar het kan even goed een franse of een italianse zijn ofzo?

ik woird gek van je
 
mental_osx 4-9-2005 13:08 Print reply

Posts: 264
wel we zullen eens beginnen.
ik hebeen std. carbje waar op staat gnfhb.
op de cil staat 166 aan het spruitstuk maar niet op het spruitstuk en vanonder staat a2 en hij heeft 6 koelvinnen en geen 5zoals die van mb-gek
en op de uitlaat staat honda166.
en das zowat alles wat ik weet
 
Alvilon 4-9-2005 13:08 Print reply

Posts: 1013
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

ik woird gek van je



Ik ook...


Neemt niks aan, alsof je tegen een muur praat :P
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
christianos 4-9-2005 13:09 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
wel we zullen eens beginnen.
ik hebeen std. carbje waar op staat gnfhb.
op de cil staat 166 aan het spruitstuk maar niet op het spruitstuk en vanonder staat a2 en hij heeft 6 koelvinnen en geen 5zoals die van mb-gek
en op de uitlaat staat honda166.
en das zowat alles wat ik weet

dat lijkt me stug
 
Alvilon 4-9-2005 13:10 Print reply

Posts: 1013
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
wel we zullen eens beginnen.
ik hebeen std. carbje waar op staat gnfhb.
op de cil staat 166 aan het spruitstuk maar niet op het spruitstuk en vanonder staat a2 en hij heeft 6 koelvinnen en geen 5zoals die van mb-gek
en op de uitlaat staat honda166.
en das zowat alles wat ik weet



Op je uitlaat staat hm 16.6, Dat is orgineel honda, daar red je de 80 zowiezo ubermoeilijk mee

Je cylinder heeft kenmerken van een Nl ori.

en je carb is ori

Dit bij elkaar is goed voor 45 kmpu...


Maar jij hebt hem getuned, h? !
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes

Dit topic is 4588 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved