Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - hoe herken je een belgishe std.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31780 - hoe herken je een belgishe std.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mblover 4-9-2005 11:34 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
op mijn malossi staat niks, hoe weet ik nu of ik een belgische of een nederlandse heb ?






Dat is een aftermarket snelle cilinder, daar zit geen verschil in BE en NL cilinders.

Dat verschil is alleen bij de ori cilinders. De Belgische is zeg maar de originele Honda MB cilinder, en voor Nederland hebben ze een slome gemaakt omdat de NL regering liep te zeiken over een maximale constructiesnelheid van 45km/h. Malossi hoeft daar echter geen rekening mee te houden aangezien dat eerder verkocht wordt als race onderdeel.

edit:
Zou idd wel sarcastisch kunnen zijn, vergeef het me maa want ben net wakker...

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 4-9-2005 om 11:52 uur.
 
Deon 4-9-2005 11:36 Print reply

Posts: 9656
ik denk dat ie dat sarcastisch bedoelde
 
mental_osx 4-9-2005 11:46 Print reply

Posts: 264
heb net ff mijn cilindertje uit mekaar gehaald .
hij is niet getuned en volgens mb-gek heb ik een nederlandse.
mijn verdere setup is: alles ori
hij gaat ongeveer 80. hoe the fuck kan dit?
 
mblover 4-9-2005 11:53 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
heb net ff mijn cilindertje uit mekaar gehaald .
hij is niet getuned en volgens mb-gek heb ik een nederlandse.
mijn verdere setup is: alles ori
hij gaat ongeveer 80. hoe the fuck kan dit?


Staat 16.6 op je spruitstuk of op de inlaat van je cilinder? Misschien zit er een NL spruitstuk op?
 
Alvilon 4-9-2005 11:56 Print reply

Posts: 1013
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
heb net ff mijn cilindertje uit mekaar gehaald .
hij is niet getuned en volgens mb-gek heb ik een nederlandse.
mijn verdere setup is: alles ori
hij gaat ongeveer 80. hoe the fuck kan dit?



Zullen we het maar op tellerafweiking houden

met een duitse, dat kan wel !, maar dan nog, huge ass tellerafweiking :P

Dit bericht is gewijzigd door Alvilon op 4-9-2005 om 11:58 uur.
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
Schrabbekerke 4-9-2005 11:57 Print reply

Posts: 1812
Een nederlandse cilinder herken je echt direct

Erg zwaar en erg kleine poorten..
 
mental_osx 4-9-2005 11:58 Print reply

Posts: 264
nope het is geen teller afwijking al getest. dacht ik btw in het begin ook.
 
christianos 4-9-2005 11:58 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
heb net ff mijn cilindertje uit mekaar gehaald .
hij is niet getuned en volgens mb-gek heb ik een nederlandse.
mijn verdere setup is: alles ori
hij gaat ongeveer 80. hoe the fuck kan dit?

malossi bougievonkjes, een beetje compressie peoeder en natuurlijk een glasviber krukas.

oftewel denkbeeldige snelheid

oftewel
tellertuning
 
mental_osx 4-9-2005 12:00 Print reply

Posts: 264
ik geloof nog steeds dat het een belgische is.
en wat zij Alvilon over een duitse?
 
christianos 4-9-2005 12:03 Print reply

Posts: 20445
Neej neej en neej

166 kan NOOIT een belgische zijn

een duitse klan maar ook aan dat verhaal twijfel ik sterk en daar haal je ook geen 80 mee

of tewel,leen es een GPS ofzo om dan eens te gaan rijden
 
Alvilon 4-9-2005 12:05 Print reply

Posts: 1013
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mental_osx
ik geloof nog steeds dat het een belgische is.
en wat zij Alvilon over een duitse?



Haha, je ben wel een volhouder!

Al staat er HM 16.6 op je spruitstuk, dan is die of nederlands of duits.

Nederlands gaat digi 45, duits net 60. Duits kan je herkennen aan dat het cylinderhemd een stuk mist (kzal ff foto zoeken) dit vanwege een carterbegrenzing (soort Am6 + 80 cc). Een normale 50 snel past ook niet! op een duits blok.

Maar, als jij beweerd dat je 80 rijdt, en je doet dat ook, kan je best een nederlander hebben, maar! dan is die getuned. Is ook best logisch, tis een super slijtvaste cylinder, dus al laat je hem tunen heb je een hele mooie cylinder.

Steek voor de grap je vinger in de uitlaatpoort, Bij een nederlander kom je al niet in de cylinder zelf. Getuned is anders!
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes
christianos 4-9-2005 12:07 Print reply

Posts: 20445
brneg hem nou vooral niet op ideeen dat ze cilinder getjoened is...
 
Deon 4-9-2005 12:08 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
brneg hem nou vooral niet op ideeen dat ze cilinder getjoened is...



dan wil die strax weten door wie
 
christianos 4-9-2005 12:09 Print reply

Posts: 20445
idd en dan gaat ie zich indenken dat heel hard gaat
 
Alvilon 4-9-2005 12:11 Print reply

Posts: 1013
ooo....


sorry ?
 
Cb350four, Big Bore, Big Brakes

Dit topic is 4630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved