Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zelfbouw uitlaat honda x8r-s

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 574 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31758 - zelfbouw uitlaat honda x8r-s
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8094 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzuki gt50 21-9-2005 22:02 Print reply

Posts: 561
weldra foto's van de volledige uitlaat
 
rsruud 21-9-2005 23:16 Print reply
Posts: 281
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Of je koopt het uitlaten programma van TSR en het programma Cons van Soft Engine zodat je echt goede uitlaten kunt berekenen en maken.



noem eens de variabelen dan die je in moet vullen daarbij? imo zuigt een programma!
 
PRO TUNING 22-9-2005 9:36 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rsruud
[...]



noem eens de variabelen dan die je in moet vullen daarbij? imo zuigt een programma!


Je moet heel veel dingen invullen, zoals boring - slag - drijfstanglengte - timing - uitlaatgas temperatuur etc. etc. maar je kunt nadien nog heel simpel dingen aanpassen voor b.v. een bredere powerband.

Dit bericht is gewijzigd door PRO TUNING op 22-9-2005 om 9:37 uur.
 
Jonesy 22-9-2005 15:26 Print reply
Posts: 86
PRO TUNING: Hoe bepaal je de uitlaatgas temperatuur? A.h.v. de BMEP waarde, uit tabellen?

 
PRO TUNING 22-9-2005 15:29 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jonesy
PRO TUNING: Hoe bepaal je de uitlaatgas temperatuur? A.h.v. de BMEP waarde, uit tabellen?




Uitlaatgas temperatuur kun je meten
Bmep verschilt met wat voor doeleinden, race, cross, enduro.
 
suzuki gt50 22-9-2005 20:32 Print reply

Posts: 561
de uitlaat gereed om TIG gelast te worden
[img]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/21-09-2005 018.jpg[/img]

 
jeppor 22-9-2005 20:42 Print reply

Posts: 486
zier er goed uit

 
mtx freak 22-9-2005 20:45 Print reply

Posts: 2711
mooi maar wat voor demper wil je gaan gebruiken?
 
tsxj oran 22-9-2005 20:45 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
mooi maar wat voor demper wil je gaan gebruiken?

ja idd de meeste dempers hebben een verloop stukje nodig waar je ze op kan schuiven!

 
oud
suzuki gt50 22-9-2005 20:46 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

ja idd de meeste dempers hebben een verloop stukje nodig waar je ze op kan schuiven!




we maken zelf een demper!!
 
NSR design 22-9-2005 21:16 Print reply

Posts: 254
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
[...]



we maken zelf een demper!!


zo horen we het graag
kuipt veel werk en tijd in he om zo'n uitlaatje zelf te maken
maarja resultaat zal ookwel vet zijn
Greetz tom.
 
[RRT] Lost-P 22-9-2005 21:49 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
de uitlaat gereed om TIG gelast te worden
[img]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/21-09-2005 018.jpg[/img]




Loopt de uitlaat zo niet precies voor de inlaat vd geforceerde koeling langs?...
 
Chille Tune shit dan
Hans F 22-9-2005 22:55 Print reply
Posts: 4326
beetje zonde van de moeite
 
Neonlampje 22-9-2005 23:45 Print reply

Posts: 14825
die is best lang
 
Henk-88 23-9-2005 2:20 Print reply

Posts: 26703
Respect voor het nette werk

Die achterste conus snap ik niet op een scoot. Een lange conus is toch voor een brede(-re) powerband in ruil voor een beetje vermogen?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'

Dit topic is 8094 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved