ja is ontopic... gaat over een sfx (nagenoeg zelfde blokje als x8r) en aangezien we allebei een setup hebben die redelijk overeenkomt, kun je beetje vergelijken enzo...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
heb je (tegen de tijd dat het klaar is) een testbank tot je beschikking ergens? zou wel willen weten wat er aan vermogen uitkomt nl
ja een brommerhoer wat verder was er ook benieuwd naar en wou het voor niets testen...
btw : morgen een draaibank...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
oow oke
(Ik werk die cilinder voor die vriend van me wel bij... is vast nog wel wat leuks extra's uit te halen)
ja maar vergeet niet dat de x8-r een moeilijke brommer is op het vlak van tuning h?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
hier is het plastiek model voor de bocht...
telkens keer doorgezaagd op 9? en de lengte is precies dezelfde.
Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 10-9-2005 om 17:06 uur.
Meetkundig gezien niet, aangezien je een schuine doorsnede maakt, en en je vervolgens deze spiegeld, verplaats je dus je hart-lijn.. dat zie je ook aan die blauwe streepjes.
Echter is het zo minimaal dat je het nooit echt zult merken
Dit bericht is gewijzigd door Neonlampje op 11-9-2005 om 18:30 uur.
Nou, de meetonzekerheden zijn al zo enorm, dat imho mocht je op zo'n manier onderzoek doen naar dit soort pijpen.. je zoveel mogelijk onzekerheden weg wilt nemen.. dat doe je door zo precies mogelijk te werken. Dus sja... persoonlijk maak ik me er ook nooit zo druk over hoor.. maar ik moest het gewoon ff kwijt