Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zelfbouw uitlaat honda x8r-s

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 535 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31758 - zelfbouw uitlaat honda x8r-s
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8093 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

suzuki gt50 6-9-2005 17:54 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]


Ik zit niet te zeiken over jou scoot/uitlaat, ik reageerde op ThereDone51... dus waaarom voel je je aangesproken :-s...

Pederzini is btw een goede cdi



sorry voor dit taalgebruik maar ik wil je maar zeggen dat ie meer als 9000 toeren kan maken

 
suzuki gt50 6-9-2005 17:56 Print reply

Posts: 561
de totale lengte is minder als een meter
 
[RRT] Lost-P 6-9-2005 17:57 Print reply
Posts: 4578
Dat snapte ik al hoor
Gaat geen opmaat fixen voor een std. scoot lijkt me :-p

Maar ik reageerde dus op Theredone 51, omdat hij weer zei dat een scoot geen topvermogen levert bij 9k, maar een sfx/x8r red dat nog lang niet eens (std. dan)

Maar wat is de complete setup vd scoot btw?
 
Chille Tune shit dan
suzuki gt50 6-9-2005 17:58 Print reply

Posts: 561
weldra MHR replica 70cc
getund carter
21mm del
polini airspeed
malossi vario
pederzini
 
[RRT] Lost-P 6-9-2005 18:00 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
weldra MHR replica 70cc
getund carter
21mm del
polini airspeed
malossi vario
pederzini



met std. koppeling? ik zou er een (mhr)fly clutch op zetten
 
Chille Tune shit dan
suzuki gt50 6-9-2005 18:01 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



met std. koppeling? ik zou er een (mhr)fly clutch op zetten



nee staat een omega op
vind je nu de lengte nog overdreven , is een dikke 90cm
 
[RRT] Lost-P 6-9-2005 18:02 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
[...]



nee staat een omega op
vind je nu de lengte nog overdreven , is een dikke 90cm



nee dan valt het wel mee, t is wat je zei, de foto is een beetje misleidend (in de zin van, net alsof er een pijp van 4 meter ligt )
 
Chille Tune shit dan
suzuki gt50 6-9-2005 18:04 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



nee dan valt het wel mee, t is wat je zei, de foto is een beetje misleidend (in de zin van, net alsof er een pijp van 4 meter ligt )


idd maar ik zei dit al , maar de koppigen houden toch vol...
de foto is te fel plat genomen dus...

 
[RRT] Lost-P 6-9-2005 18:04 Print reply
Posts: 4578


Maarre, leuke setup opzich!

Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
 
Chille Tune shit dan
suzuki gt50 6-9-2005 18:19 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P


Maarre, leuke setup opzich!

Ben benieuwd hoe het gaat lopen...



ik hou jullie op de hoogte...
weldra foto's van de TIG las!
 
rsruud 6-9-2005 18:37 Print reply
Posts: 281
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
[...]


zonder dat je ook maar een enkele maat weet begin je al in te schatten wat voor powerband de pijp zal hebben




er ligt een schrift naast van 22 cm breed, en een lineaal van totaal ws 52 cm , so make up ur mind




 
suzuki gt50 10-9-2005 17:01 Print reply

Posts: 561
hier is het plastiek model voor de bocht...
telkens keer doorgezaagd op 9? en de lengte is precies dezelfde.

[IMG]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/05-09-2005 004.jpg[/IMG]

[IMG]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/05-09-2005 002.jpg[/IMG]






Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 10-9-2005 om 17:06 uur.
 
bart de scootergek 10-9-2005 18:48 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



met std. koppeling? ik zou er een (mhr)fly clutch op zetten



ik zou dat niet doen, fly clutch is even zware koppeling als ori, is meer een vervangingskoppeling, beter doe je een delta clutch, is tenminste nog verstelbaar.
 
Honda RC-33
Jozeff - Forum en Sales Moderator 10-9-2005 19:07 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki gt50
hier is het plastiek model voor de bocht...
telkens keer doorgezaagd op 9? en de lengte is precies dezelfde.

[IMG]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/05-09-2005 004.jpg[/IMG]

[IMG]http://users.skynet.be/fa380195/wouter/05-09-2005 002.jpg[/IMG]






Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 10-9-2005 om 17:06 uur.


niet, je bent je zaagsnedes kwijt aan materiaal
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
[RRT] Lost-P 10-9-2005 19:41 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



ik zou dat niet doen, fly clutch is even zware koppeling als ori, is meer een vervangingskoppeling, beter doe je een delta clutch, is tenminste nog verstelbaar.



zei ik fly clutch?...

haha, hmm... k was zeker weer ff druk met andere dingen bezig oid... delta clutch idd pakken


btw, ben bezig met sfxje van een vriend van me...

setupje wordt:
MHR Rep. (incl. kop e.d. Uiteraard RoHa Tuned )
malossi membraankleppen op ori. membraan
19mm DO
aangepaste ori. filterbox (Twin-Air filter element)
(wrs. nog) Metrakit uitlaatje (miss. later andere)
Malossi vario
polini half-poulie
Delta clutch
Malossi TC cdi (met begrenzer dingetje)
en Betor-veertje
(en eventueel nog Carters tunen)
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 8093 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved