Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Puch gaar????

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1151 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31751 - Puch gaar????
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 739 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ciedric 2-9-2005 18:28 Print topicpost

Posts: 88
Ik heb altijd gezeik gehad met m'n puch. Een nieuwe cilinder gekocht en dat liep meteen een stuk beter met m'n 12mm. Toch maar een 15mm gekocht meer power onderin maar op top zelfs iets minder (wel goed afgesteld).

proma circuit met polymer demper, biturbo en nu dus de proma warrior die er toch het best op loopt. Verschillende luchtfilters, std, std tuned (gaten kaas) en z'n el cheapo gaasfiltertje, maakte ook allemaal niet zoveel uit hoewel ik het std filter toch vond tegenvallen ondanks de juiste afstelling

Ik hoorde dat een tccd met een 12mm bing al richting 65 liep

Ik reed met twv 13-42, 15 bing, warrior en std filter tuned iets van 60 (0,4 op de roller). Trok wel zeer goed op.

Nu heb ik 14-42 gedaan en een nieuwe zuigerveer dit heb ik tot nu toe getopt op 62 dus 13-42 komt er weer terug op want 14-42 loopt misschien 2km harder maar trekt slomer plus dat de koppeling met deze twv langer blijft slippen.

Mijn vraag de puch loopt te sloom, hij zal harder moeten kunnen gaan met deze setup. Wat doe ik fout ik denk niet dat het aan m'n sproeiers ligt. Want zodra ik kleiner begin ( 78 ) rijd hij veel slomer en trekt ook nog eens kut op.

Kan het zijn dat m'n blok op is

M'n setup is

50cc TCCD (niet getuned)
afgevlakte std kop oud model
15mm Bing
15mm spruit
Sproeier 80
Bewerkt std filter
Proma Warrior
En op het moment twv 14-42

 

Frysk 2-9-2005 18:30 Print reply

Posts: 34930
haal andere koppeling
 
giggitybyte
Ciedric 2-9-2005 18:41 Print reply

Posts: 88
Ow vergeten te melden, hij pakt goed op dus het ligt zeker niet aan de koppeling. Koppelings segmenten zien er goed uit

Koppelingsveertjes zijn wel ingedraaid
 
fs180 2-9-2005 18:49 Print reply

Posts: 1346
alleen al met en ander bocht haalt mijn puch die 66
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
mallemeeuw 2-9-2005 18:50 Print reply

Posts: 4088
geef maar aan mijn kun je ook niet klagen dat ie kutloopt
 
!!!! Lambal United !!!!
evolutunned 2-9-2005 19:10 Print reply

Posts: 522
prober is andere cilinderkop die nie gevlakt is
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
foxbuster666 2-9-2005 21:41 Print reply

Posts: 670
nieuwe kopen.. deze heeft ze beste tijd ghad.. hoereding

 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
pppuch 15-10-2005 22:32 Print reply
Posts: 77
die topsnelheid van jou is helemaal niet raar hoor met jou setup, niet sloom ofzo, als je hard wilt met een puch zul je toch 70cc moeten halen.
 
an old puch doesn't leak oil, it just marks it's spot!
Frysk 15-10-2005 22:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pppuch
die topsnelheid van jou is helemaal niet raar hoor met jou setup, niet sloom ofzo, als je hard wilt met een puch zul je toch 70cc moeten halen.

yeah 70cc
als je toch geld gaat uitgegeven koop dan 80cc gilardoni
 
giggitybyte
Saknet 15-10-2005 22:56 Print reply

Posts: 10355
ontsteking?
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.

Dit topic is 739 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved