Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder inrijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1030 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31750 - cilinder inrijden
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wildboy-michael 2-9-2005 19:52 Print reply

Posts: 986
maakt niet uit WAT je doet,maar ik zou um wel eerst inrijden alsk jou was.
ik ben daar niet goed in en dat merkte ik ook meteen.net 2 km gereden en meteen warmloper:-*edit*foutje
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
[RRT] Lost-P 2-9-2005 19:58 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
maakt niet uit WAT je doet,maar ik zou um wel eerst inrijden alsk jou was.
ik ben daar niet goed in en dat merkte ik ook meteen.net 2 km gereden en meteen warmloper:-*edit*foutje



is een verschil tussen normaal rijden en lomp constant gas vol open houden he

Dit bericht is gewijzigd door [RRT] Lost-P op 2-9-2005 om 19:58 uur.
 
Chille Tune shit dan
wildboy-michael 2-9-2005 20:00 Print reply

Posts: 986
dat deed ik JUIST niet.denk ik
noujah toen wask nog niet zow INTO brommers
60cc,niet nieuwe meteor zuiger,en steeds rijden tot de 6500 toeren int begin.en toen ineens..hhhiijhhggghhghi...warmlopert
jaja,slim hea
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
PRO TUNING 2-9-2005 20:01 Print reply

Posts: 4000
De meeste vastlopers komen niet door verkeerd inrijden maar door een verkeerde afstelling.
 
mental_osx 2-9-2005 23:29 Print reply

Posts: 264
dus wat julie beweren is dat ik hem zou kunnen inrijden of direct tunen maar dat het bijna niets uitmaakt
zeg maar is ik fout zit
 
-Niellesie- 2-9-2005 23:37 Print reply

Posts: 6454
best eerst tunen en goed laten afwerken
 
allalallalallalalallalala
[RRT] Lost-P 3-9-2005 6:28 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-
best eerst tunen en goed laten afwerken



idd, dan heb je geen gezeik met een eventuele stootrand (bij gietijzeren cil.'s). en je voorkomt onnodige slijtage

Zoals Blair al heeft gezegd, als je een "goede" tuner hebt, die werkt het zo af dat de slijtage al een heel stuk omlaag gaat, en dan hoef je al bijna niets meer in te rijden (75/100 km oid)
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 1758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved