Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Parmakit of Athena

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 863 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31727 - Parmakit of Athena
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

niekmtx 31-8-2005 23:16 Print topicpost

Posts: 471
Ik wil graag jullie meningen even horen
over Parmakit en Athena, ik moet kiezen
tussen 1 van deze cilinders voor op me
mtx-sh

van parmakit weet ik wel paar dingen..
powerband hoogtoerig, zwakke plekken: zuiger
uitlaatpoortgedeelte ( door mn eigen "vastloper"

Maar zulke dignen wil ik ook ff over athena weten
en hoe hard het ongeveer gaat met 18mm en proma t2,
twv: 14-42
met parmakit haalde ik ongeveer de 100..

Ik hoor het wel,

bvd,
Niek

Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 31-8-2005 om 23:17 uur.
 
Brommerloos

buldogo2 31-8-2005 23:40 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
Ik wil graag jullie meningen even horen
over Parmakit en Athena, ik moet kiezen
tussen 1 van deze cilinders voor op me
mtx-sh

van parmakit weet ik wel paar dingen..
powerband hoogtoerig, zwakke plekken: zuiger
uitlaatpoortgedeelte ( door mn eigen "vastloper"

Maar zulke dignen wil ik ook ff over athena weten
en hoe hard het ongeveer gaat met 18mm en proma t2,
twv: 14-42
met parmakit haalde ik ongeveer de 100..

Ik hoor het wel,

bvd,
Niek

Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 31-8-2005 om 23:17 uur.


Ik heb een zeta(parmakit) en een athena(eurocilindro) op mijn mtx-sh gehad,
Met me athena is het hartste wat ik er uit kreeg 90km/h (wel met 5bak en twv 15/52 btw.)
en de zeta(parmaktit)zat ik al rond de 100km/h.
(dit op mijn teller, deze is getest tot 70 en dan klopt i exact met de auto teller).

Mijn ervaringen met bijde cilinders zijn goed alleen ik vind de athena al best snel zijn vermogen verliezen(zoeen kleine 1300km)
Hier had ik met mijn zeta minder last van.
Maaaar mijn zeta is vastgelopen op de uitlaat poort, tenminste me zuiger is kapot me cilinder is nog heel .

Ik hoob dat je er wat aan hebt.


Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 31-8-2005 om 23:40 uur.
 
Born to ride
Ronald_ 31-8-2005 23:40 Print reply
Posts: 244
ik ben zeer goed te spreke over athena. Heb em namelijk zelf ook en trekt lekker, heb alleen een techno uitlaat die em nie meer dan 10k toeren laat maken, denk dat dat met de proma wel wat omhoog kan. De 100 is makkelijk te halen, ik vindt het cker waar voor me geld
 
Zij die gaan frituren, groeten U.
Joscross 31-8-2005 23:40 Print reply

Posts: 12501
Athena, lmfd.
 
buldogo2 31-8-2005 23:42 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Athena, lmfd.


lmfd?? was da
 
Born to ride
MT5-honda_pwnz 31-8-2005 23:44 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


lmfd?? was da

lijkt me fucking duidelijk
 
buldogo2 31-8-2005 23:47 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
[...]

lijkt me fucking duidelijk



O oke

ben btw wa vergeten zeta vind ik heef ten fijnere power band alleen hij kapt op de 7k effe wat wel jammer is, de athena gaat dan nog gewoon vloeient door, maar als je volgas doortrekt heb je er geen last van want dan valt i toch niet terug tot onder de 8k

Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 31-8-2005 om 23:48 uur.
 
Born to ride
Bulletproof 1-9-2005 9:05 Print reply

Posts: 3350
athena
 
christianos 1-9-2005 9:46 Print reply

Posts: 20445
parmakit natuurlijk

LMFD
 
niekmtx 1-9-2005 23:41 Print reply

Posts: 471
menings verschillen behoorlijk zie ik wel, mijn parmakit is ook op de uitlaat poort vast gelopen.. maar ik wil wel eigelijk een hoogtoerige cilinder, vind ik gewoon mooier klinken etc..
 
Brommerloos
Joscross 1-9-2005 23:42 Print reply

Posts: 12501
Zo erg lopen de meningen niet uit een hoor..
Algemeen bekend dat Athena toch van een stuk degelijkere kwaliteit is..
 
niekmtx 1-9-2005 23:45 Print reply

Posts: 471
maar toch heeft parmakit(zeta) weer meer snelheid..
 
Brommerloos
buldogo2 1-9-2005 23:45 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Zo erg lopen de meningen niet uit een hoor..
Algemeen bekend dat Athena toch van een stuk degelijkere kwaliteit is..


Klopt idd, maar als je de parmakit heeft toch merkbaar meer vermogen dus het is maar net wat je wil.
-betrouwbaarheid = Athena
-vermogen = Parmakit

Atans dat zijn mijn bevindingen.
 
Born to ride
niekmtx 1-9-2005 23:48 Print reply

Posts: 471
van allebei wat kom ik zeker op die peperdure mallossie.. maard ie hoef ik ook niet, dan denk ik maar dat ik voor de betrouwbaar heid ga, want dat lijkt me toch ietsie belangrijker... dan maar een 70cc uitlaatje er voor gooien..
 
Brommerloos
richard3 2-9-2005 8:41 Print reply

Posts: 5198
malossi hoef je niet te nemen die is soms niet eens sneller als athena
die athena laten tunen en je hebt een snelle maar betrouwbare cilinder hoor

 
op naar de grote brommers
christianos 2-9-2005 11:35 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Klopt idd, maar als je de parmakit heeft toch merkbaar meer vermogen dus het is maar net wat je wil.
-betrouwbaarheid = Athena
-vermogen = Parmakit

Atans dat zijn mijn bevindingen.

tgo grappig, dat naar mijn idee zeat betrouwbaarder is dan athena....

en ik blijf het mooi vinden dat zeta een nikasil wnadje heeft enzo
heb bij die athena altijd dat ze vastlopen in die huge inlaatpoort

edit: neem een zeta en hang er gewoon een fatsoenlijk zuiger in

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 2-9-2005 om 11:37 uur.
 

Dit topic is 2308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved