Quote: Oorspronkelijk gepost door: niekmtx
Ik wil graag jullie meningen even horen
over Parmakit en Athena, ik moet kiezen
tussen 1 van deze cilinders voor op me
mtx-sh
van parmakit weet ik wel paar dingen..
powerband hoogtoerig, zwakke plekken: zuiger
uitlaatpoortgedeelte ( door mn eigen "vastloper"
Maar zulke dignen wil ik ook ff over athena weten
en hoe hard het ongeveer gaat met 18mm en proma t2,
twv: 14-42
met parmakit haalde ik ongeveer de 100..
Ik hoor het wel,
bvd,
Niek
Dit bericht is gewijzigd door niekmtx op 31-8-2005 om 23:17 uur.
Ik heb een zeta(parmakit) en een athena(eurocilindro) op mijn mtx-sh gehad,
Met me athena is het hartste wat ik er uit kreeg 90km/h (wel met 5bak en twv 15/52 btw.)
en de zeta(parmaktit)zat ik al rond de 100km/h.
(dit op mijn teller, deze is getest tot 70 en dan klopt i exact met de auto teller).
Mijn ervaringen met bijde cilinders zijn goed alleen ik vind de athena al best snel zijn vermogen verliezen(zoeen kleine 1300km)
Hier had ik met mijn zeta minder last van.
Maaaar mijn zeta is vastgelopen op de uitlaat poort, tenminste me zuiger is kapot me cilinder is nog heel .
Ik hoob dat je er wat aan hebt.
Dit bericht is gewijzigd door buldogo2 op 31-8-2005 om 23:40 uur.
|