Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - CB250 25kw

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31627 - CB250 25kw
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2018 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap2 27-8-2005 19:06 Print reply

Posts: 9972
Mwoh, probeer eens op een provinciale weg in te halen met zo'n CB, moet je aardig timen zeg maar

(en die KTM van je heeft ws een PK'tje of 15 meer dan zo'n CB...)

Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 27-8-2005 om 19:07 uur.
 
Stoere brommers
Prodigital 7-9-2005 22:10 Print reply

Posts: 728
euh, misschien kan ik het hier ook even vragen, in Belg? kan ik ook een CB250N met een CB350 Four blok eronder kopen, voor maar 400, maar ga ik daar nou problemen van hebben of nie ? Hij heeft netonderhoud gehad, ziet er netjes uit, maarik wil dat ie betrouwbaar is. Is wel mooi, heb je 24.8kw voor weinig geld.
 
de_koen 7-9-2005 23:56 Print reply

Posts: 5595
welke problemen zou je hebbe?
ff 350cc wegdremelen en klaar


aan zo'n motoren is wel altijd afstel werk van carbu's en onsteking, maar rijd wel fijn
 
Honda 5-Bak te koop
Neonlampje 8-9-2005 0:22 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
En een CB350 is een 4-cilinder geloof ik, of is die er ook als T(win) ?

cb 350 f is de 4cilinder versie... de standaard versie is een 2cilinder!
 
Baasbas 8-9-2005 0:29 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-Prodigital
euh, misschien kan ik het hier ook even vragen, in Belg? kan ik ook een CB250N met een CB350 Four blok eronder kopen, voor maar 400, maar ga ik daar nou problemen van hebben of nie ? Hij heeft netonderhoud gehad, ziet er netjes uit, maarik wil dat ie betrouwbaar is. Is wel mooi, heb je 24.8kw voor weinig geld.



eh.. hij staat op papier als een 2 cilinder genoteerd..?

dan gaan 4 uitlaatpijpen bepaalde mensen wel op idee?n brengen lijkt me
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
onraad 8-9-2005 0:29 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen
welke problemen zou je hebbe?
ff 350cc wegdremelen en klaar


aan zo'n motoren is wel altijd afstel werk van carbu's en onsteking, maar rijd wel fijn


Waarom zou je de 350 erafschuren? Aantal cc's speelt toch geen rol? Zolang hij maar niet boven de 25kw uitkomt... En geen flik haalt het in z'n kop om te kijken of je cilinder wel origineel is ofzo hoor.
 
onraad 8-9-2005 0:31 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
[...]



eh.. hij staat op papier als een 2 cilinder genoteerd..?

dan gaan 4 uitlaatpijpen bepaalde mensen wel op idee?n brengen lijkt me


Ja maar een flik gaat niet voor elke motor die hij tegenhoudt z'n boekje en tabelletje derbij halen om die dingen te checken en meestal kennen ze er niet al te veel van en interesseert het hun nog minder. Ze kijken gewoon of je alle papieren hebt, niet hebt gezopen en soms of je onder die 25kw zit.
 
Apriliars105 8-9-2005 0:32 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad
[...]


Waarom zou je de 350 erafschuren? Aantal cc's speelt toch geen rol? Zolang hij maar niet boven de 25kw uitkomt... En geen flik haalt het in z'n kop om te kijken of je cilinder wel origineel is ofzo hoor.


Waarom zou je het niet doen? Het kost geen moeite en het is misschien wel de moeite waard
 
As finishing touch, God created the Dutch
Neonlampje 8-9-2005 0:33 Print reply

Posts: 14825
Als jij 350cc op je motor hebt liggen terwijl er 250 op je kenteken staat ben je in overtreding...

edit: en hoeveel werk is het nou om dat eraf te schuren of om zelfs 250cm? erin te slaan...

Dit bericht is gewijzigd door Neonlampje op 8-9-2005 om 0:36 uur.
 
onraad 8-9-2005 0:39 Print reply
Posts: 593
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
[...]


Waarom zou je het niet doen? Het kost geen moeite en het is misschien wel de moeite waard


Bij auto's kijken ze ook zo goed als nooit het chassis nummer na, terwijl dat toch wat gestolen auto's zou pakken? Ze doen dat niet omdat ze in 99% van de controles checken op alcohol en/of papieren. Als er verder geen hard opvallende aanpassingen zijn gemaakt, boeit het hen niet en kijken ze er niet naar. Moest er nu een blok van een 500+ ophangen ofzo, ok dan maar een 250 of 350? Dat valt niet zo snel op hoor.

In Nederland is het mss anders maar hier in Belgi? heb ik bv bij een brommercontrole nog nooit gehad dat ze kijken naar de cilinder, terwijl er 70cc opstaat...

MAar ach ja als je het er wil afvijlen, het kan zeker geen kwaad maar ik zou me er niet maa bezighouden

Dit bericht is gewijzigd door onraad op 8-9-2005 om 0:41 uur.
 
Neonlampje 8-9-2005 0:41 Print reply

Posts: 14825
nou.. dan doe je het lekker niet toch..
 
Prodigital 8-9-2005 23:06 Print reply

Posts: 728
mm lekker, dat wegdremelen doe ik dan wel even. En hoe zou ik dat 250cm? inslaan ? heb echt geen idee waar ik daarcvoor heen moet.
Wel toppie, hoor net op MF van een andere belg die al is gegaan en hem niet nam omwille van verzekering (en hij wou spaakwielen ), die zegt dat ik hem voor 200 wel zou kunnen meenemen. Dat is bijna de prijs van de nieuwe achterband die erop ligt
 
Neonlampje 9-9-2005 13:32 Print reply

Posts: 14825
gewoon bij een doehetzelfzaak een set slagletters halen Maar het is wel tricky om het zo erin te slaan dat het er origineel uit ziet.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-9-2005 13:47 Print reply

Posts: 10835
liggen die letters er normaal niet juist op? net zoals bij mt in het blok?

ik heb ook al geprobeerd om bij een ori 80cc van mt er een 49cc van te maken door alles eromheen weg te dremelen zodat alleen de letters nog overblijven.

maar dat is best moeilijk
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 2018 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved