Nou ik heb op mijn NSR ook gewoon 4 bak en die trekt ook harder in zijn 1 en 2 dan in zijn 3 en 4, NSR van een vriend van mij ook. 1e 2 versnellingen zijn korten dan de laatste 2, hoort gwoon zo. Maar jou caburateur is wel idioot groot:P
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Ik zit te twijfelen om een andere carb d'r onder te doen, en vroeg me dan ook af welke de orignele is 12mm keihin. Owja ik heb op de 20mm carb de originele lucht filter aangesloten miss dat dat iets is?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joer
Ik zit te twijfelen om een andere carb d'r onder te doen, en vroeg me dan ook af welke de orignele is 12mm keihin. Owja ik heb op de 20mm carb de originele lucht filter aangesloten miss dat dat iets is?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joer
en voor 15
dus 15 46
Is niet super ligt ofzow. Kweet niet wat ori MT5 vertanding is, maar ik had eerst 13/47 op mijn NSR met 50cc fas tarrow, luchtfilter grotere slangetjes blablabla 13mm carb. Dus er klopt volgens mij iets niet helemaal met die brommer en je maakt vast ook wel overtoeren. Ik zou gewoon een kleinere carb kopen. Kan je hem ook zo langzaam laten lopen en bespaar je hoop brandstofkosten :P-e
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!