Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mt5 / mtx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 825 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31618 - mt5 / mtx
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bartos 27-8-2005 2:08 Print reply

Posts: 1372
ik heb mijn mtx ot blok als eerst opengehad en had toch allen al 40.000 op teller staan en dan betedenken dat de km het waarschijnlijk heeeeel vaak niet gedaan heeft
 
mcdronkz 27-8-2005 2:21 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
als het een ot is maakt het alvast niet veel uit


wat betreft blok niet

maar wat betreft de rest, wat een verschil !

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
probleem met die dingen is dat ze meestal wel opgevoerd zijjn en dat kunnen mts niet hebben


wat lul je nou stom

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joer
[...]


Dus wil je beetje lang plezier hebben niet opvoeren toch ?


leer jij maar ff nuttig posten

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
bij honda`s wel je kan wel opvoeren alleen bij 50cc blijven en geen 70 eronder oid


Dit bericht is gewijzigd door honda_2takt_power op 26-8-2005 om 23:42 uur.


onzin



voor de rest

als je goedkoop wil rijden moet je lekker een OT kopen, en als het iets meer mag kosten ga je lekker SH rijden, hoewel ik de voorkeur geef aan een OT omdat ze oldtimer zijn (niet alle, maar wel een aantal, zoals de mijne)

en ja, ze rijden ?cht een stuk fijner als MT's, bovendien heb ik de mijne dusdanig aangepast dat ik er minimaal gezeik mee kan krijgen

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 27-8-2005 om 2:21 uur.
 

Dit topic is 958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved