Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Binnenrotor onsteking

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1012 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31607 - Binnenrotor onsteking
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 6886 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

white_wolf__89 28-8-2005 1:16 Print reply

Posts: 160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onex
[...]


hoe bedoel je; "blijft wel het zelfde toerental"


zoals in, de powerband begint bij hetzelfde toerental, maar doordat je wat sneller optrekt zit je sneller op dat toerental...
 
Meine Ehre Hei
blair 28-8-2005 8:18 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onex
ik zou een nieuwe kopen, kan voor 70 euro meer, en dan heb je garantie, en een nieuwe, stel dat die binnenrotor er nou mee kapt? dan baal je als een stekker dat je geen 70 euro meer hebt betaald.

voordelen:
snellere gasreactie
een vroegere powerband.

nadelen:
licht shit ( via accu )
prijskaartje


nadeel: mindere handelbaareid/nerveuzer gedrag...
(hoe lichter de rotor)...
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
brutalmb70 28-8-2005 9:03 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
185-200 eu



waar staan die dan ?

nieuwe bij 50cc.nl zijn pas:

14215 hpi racing
alleen voor ontsteking 11647 58.45

11647 hpi racing
100% race onsteking zonder licht (gronplaat 14215 aan te bevelen ) 237.05

237.05 + 58.45 = 295,50 (excl. bezorgkosten)

maar ff dat terzijde...

ik ben hpi er aan t opzetten en heb t nog niet getest (hopelijk vanavond) maar klopt t dat je gevoeliger bent voor tegen wind ? omdat je vliegwiel niet meer zo veel massa heeft dattie bij een vlaag t niet meer trekt (op top..) ?!?! (anders is dat ook nadeel :P)

Dit bericht is gewijzigd door brutalmb70 op 28-8-2005 om 9:03 uur.
 
Jekko 28-8-2005 11:47 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutalmb70
[...]



waar staan die dan ?

nieuwe bij 50cc.nl zijn pas:

14215 hpi racing
alleen voor ontsteking 11647 58.45

11647 hpi racing
100% race onsteking zonder licht (gronplaat 14215 aan te bevelen ) 237.05

237.05 + 58.45 = 295,50 (excl. bezorgkosten)

maar ff dat terzijde...

ik ben hpi er aan t opzetten en heb t nog niet getest (hopelijk vanavond) maar klopt t dat je gevoeliger bent voor tegen wind ? omdat je vliegwiel niet meer zo veel massa heeft dattie bij een vlaag t niet meer trekt (op top..) ?!?! (anders is dat ook nadeel :P)

Dit bericht is gewijzigd door brutalmb70 op 28-8-2005 om 9:03 uur.



En dat zou ook 1 van de redenen zijn waardoor je lagers sneller gaar zijn, omdat je vliegwiel amper nog massa heeft en het nog sneller op zijn flikker krijgt met dat snelle optrekken komt door de onbelans die er dan onstaat.
 
Waiting for the wor`s to come
bloodfist 28-8-2005 11:51 Print reply

Posts: 1679
!!!Polini en carters tuned!!!
a honda highrider 28-8-2005 11:56 Print reply

Posts: 1818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onex
[...]


hoe bedoel je; "blijft wel het zelfde toerental"


precies zoals die het zegt, s dat zo moeilijk?
 
D? Mo(raal)derator
onex 28-8-2005 11:59 Print reply

Posts: 464
ja ik snap nu wat hij bedoeld ja, en je bek houden, is dat zo moelijk?
 
-!Giles!- 28-8-2005 12:16 Print reply

Posts: 1302
moet je een innerrotor laten uitbalanceren ?

een vriend van mij heeft er 1 op zijn dax en hij zei dat het niet slecht was voor zijn blok omdat zijn innerrotor uitgebalanceers is .
 
nick is gay ;-)
a honda highrider 28-8-2005 12:18 Print reply

Posts: 1818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onex
ja ik snap nu wat hij bedoeld ja, en je bek houden, is dat zo moelijk?


volgens mij ben je bezig om met iedereen op het forum ruzie te maken, ga zo door knul
 
D? Mo(raal)derator
bart de scootergek 28-8-2005 12:19 Print reply

Posts: 8916
en volgens mij gaan we nu ontopic.

maar idd, onex je bent gewaarschuwd.
 
Honda RC-33

Dit topic is 6886 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved