psychopatje |
27-8-2005 21:05 |
Posts: 5621 |
lichtspoel 38 euro bij hz-bromshop
|
|
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!! |
|
Kampersjaak |
27-8-2005 21:07 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RJ Tuning
wat is et verschil tussen hpi 2004 en hpi 2005?
2k5 kun je zelf programeren dacht ik
|
|
oderint dum metuant |
|
RJ Tuning |
27-8-2005 21:08 |
Posts: 3242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
[...]
2k5 kun je zelf programeren dacht ik
dat kan tog alleen met malossi epron ofzo?
|
|
|
|
Kampersjaak |
27-8-2005 21:11 |
Posts: 12285 |
weet het niet zeker
|
|
oderint dum metuant |
|
RJ Tuning |
27-8-2005 21:11 |
|
a honda highrider |
27-8-2005 21:57 |
Posts: 1818 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RJ Tuning
[...]
ik ook niet
nouu volgens mij kan ik em niet zelf programmeren, volgens mij is er alleen een lichte verandering in curve.
Dit bericht is gewijzigd door a honda highrider op 27-8-2005 om 21:58 uur.
|
|
D? Mo(raal)derator |
|
Bullet |
27-8-2005 22:29 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RJ Tuning
wat is et verschil tussen hpi 2004 en hpi 2005?
hpi05 heeft een lichtere rotor en een iets betere curve.
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
StefanB |
27-8-2005 23:13 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
hpi05 heeft een lichtere rotor en een iets betere curve.
jup scheelt 60 gr :P heb ze zelf nog gewogen
en euhhm hpi digitaal kan je zelf programmeren, voor de 05 is wel ene cdi te verkrijgen met 2 curve's
en ehm rrt, vertel mij eens waarom je met een hpi perse meer slijtage moet hebben?
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
onex |
28-8-2005 0:06 |
Posts: 464 |
vertel mij eens wat die hpi moet kosten?
|
|
|
|
StefanB |
28-8-2005 0:38 |
Posts: 2591 |
185-200 eu
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
onex |
28-8-2005 0:55 |
Posts: 464 |
ik zou een nieuwe kopen, kan voor 70 euro meer, en dan heb je garantie, en een nieuwe, stel dat die binnenrotor er nou mee kapt? dan baal je als een stekker dat je geen 70 euro meer hebt betaald.
voordelen:
snellere gasreactie
een vroegere powerband.
nadelen:
licht shit ( via accu )
prijskaartje
|
|
|
|
StefanB |
28-8-2005 1:05 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: onex
ik zou een nieuwe kopen, kan voor 70 euro meer, en dan heb je garantie, en een nieuwe, stel dat die binnenrotor er nou mee kapt? dan baal je als een stekker dat je geen 70 euro meer hebt betaald.
voordelen:
snellere gasreactie
een vroegere powerband.
nadelen:
licht shit ( via accu )
prijskaartje
wat lul je nou? voor 185-200 heb je een nieuwe.
en hoe kom je der nou weer bij dat je een vroegere powerband krijgt..
Dit bericht is gewijzigd door StefanB op 28-8-2005 om 1:06 uur.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
onex |
28-8-2005 1:08 |
Posts: 464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]
wat lul je nou? voor 185-200 heb je een nieuwe.
en hoe kom je der nou weer bij dat je een vroegere powerband krijgt..
Dit bericht is gewijzigd door StefanB op 28-8-2005 om 1:06 uur.
wtf ik las het niet goed, sorry ik dacht dat er in je beginpost stond dat je er via een maat 2e hands goedkoop aan komen kon, maar dat staat er dus niet weet niet hoe ik er bij kom.
maar dat met die powerband, een powerband is het stukje dat je brommer opeens heel hard gaat trekken ( heb ik tenminste altijd gedacht ) al je er een hpi op zet begint hij eerder met de powerband
Dit bericht is gewijzigd door onex op 28-8-2005 om 1:09 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
28-8-2005 1:10 |
Posts: 32777 |
Leer ff Nederlands.
Hij komt mss eerder in de powerband, maar de powerband blijft wel hetzelfde toerental.
|
|
|
|
onex |
28-8-2005 1:14 |
Posts: 464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Leer ff Nederlands.
Hij komt mss eerder in de powerband, maar de powerband blijft wel hetzelfde toerental.
hoe bedoel je; "blijft wel het zelfde toerental"
|
|
|
|