ik weet het niet 100% cker maar volgens mij is het inlaat gat van een ori cil maar 12mm dus 15 of 16mm erop is btje onnuttig dan
witte rook komt vaak door olie verbruik of er is op een verkeerde manier geveild aan je cilinder
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
ik weet het niet 100% cker maar volgens mij is het inlaat gat van een ori cil maar 12mm dus 15 of 16mm erop is btje onnuttig dan
witte rook komt vaak door olie verbruik of er is op een verkeerde manier geveild aan je cilinder
Orgi inlaat is 12mm
``veilen`` hoef je niet te proberen, orgi cil brand je toch nie vooruit.
veilen heeft wel degelijk nut je moet gewoon een paar poorten erbij vrezen en de andere verbreden ja ik weet het het is een k*t klus en het duurt erg lang maar dan heb je wel wat!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
veilen heeft wel degelijk nut je moet gewoon een paar poorten erbij vrezen en de andere verbreden ja ik weet het het is een k*t klus en het duurt erg lang maar dan heb je wel wat!
Jah sure, paar poorten erbij vrezen
EN dan heb je wel wat
Nog steeds een cilinder die niet vooruit te branden is
Als jij iemand bent die complete poorten naast de orginele poorten met de juiste timing, en flow heeft kunnen maken en dat het bij de orginele tsx ook nog heeft gewerkt hebt kunnen maken...