Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joer
Bij mij was heel duidelijk te zien was op sommige plekken zeker een verschil van een hale centimeter maarja heb hem gekocht en ik wist dat die compressie miste en als dit het is dan is het nog te maken (honda mt5)
een halve CM OMFG!!! dan zouwk een nieuwe kop gaan halen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joer
Bij mij was heel duidelijk te zien was op sommige plekken zeker een verschil van een hale centimeter maarja heb hem gekocht en ik wist dat die compressie miste en als dit het is dan is het nog te maken (honda mt5)
nee..
wacht op je nieuwe kop en gooi die zonder vloeibare pakking erop..
als ie dan niet goed compressie heeft dan ist iets anders
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Ik ga d'r geen vloeibare pakking op leggen gewoon normale pakking en zuigerveren zijn goed geen krasse in de cilinder en doe ook ff nieuw ringetje bij uitlaat, en carb enzo. Dan moet toch goed zijn
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Joer
Ik ga d'r geen vloeibare pakking op leggen gewoon normale pakking en zuigerveren zijn goed geen krasse in de cilinder en doe ook ff nieuw ringetje bij uitlaat, en carb enzo. Dan moet toch goed zijn
idd dan ist helemaal goed!
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Quote:Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
heb jij ooit bijv snelle opgevoerde brommers/scooters met vloeibare pakking er nog tusse gerommeld erbij gezien? mensen die er verstand van hebben weten wel anders hoor!
ja zeker weten van wel.
ook bij mijn oude zip was het carter getuned dus moest ik met vloeibare pakking werken als extra voor de hoekjes.