hoe kan je weten welke kant van de piston naar de carbu moet gericht zijn en welke kan langs de kant van de uitlaat ?
er staat niets aangeduid op een die ik net heb ..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
de piston naar carb of uitlaat??? hij zit tog altijd dwars ten opzichte van de uitlaatpoort en carb???
ja zover ben ik ook al,
maar er is langs een kant een gat, waar er langs de andere kant geen is ...
iets me die inlaat ofzo iets ... kan iem mij HELPEN ?
oh ik dancht al. Ik zat aan pistonPEN te denken oke dan bedoel je de zuiger. Als er een pijltje op staat moet die naar de uitlaatpoort en als er inlaat op staat nou dan snap je het al
als er een poort in de zuiger zit: dan meot die richting de inlaatpoort staan.
Als die er niet inzit, moetje kijken waar de slotjes van de zuigerveren zitten, en die moeten niet door een poort gaan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
oh ik dancht al. Ik zat aan pistonPEN te denken oke dan bedoel je de zuiger. Als er een pijltje op staat moet die naar de uitlaatpoort en als er inlaat op staat nou dan snap je het al
jop...
bedankt !
kheb wel ff mogen schrobben voor het pijltje te vinden
jop...
bedankt !
kheb wel ff mogen schrobben voor het pijltje te vinden
nog even een vraag ... ik heb een pistonpen van een goede dikte maar ze is iets te lang... kan het kwaad als je ne een stuk zou vijlen ? (het klinkt wss dom, maar ik wou het even vragen ...) grtz
Dit bericht is gewijzigd door mattiasss op 22-8-2005 om 18:32 uur.
hij steekt langs de ene kant van de piston zo'n 2 - 3 mm deruit ...
als je de borgclipjes er dan nog moet opzetten lukt het niet meer.
maar je zou er dus in principe een stukje mogen afvijlen ..kan het geen kwaad dat dan niet mooi conisch afgewerkt is ?
grtz
Quote:Oorspronkelijk gepost door: mattiasss
hij steekt langs de ene kant van de piston zo'n 2 - 3 mm deruit ...
als je de borgclipjes er dan nog moet opzetten lukt het niet meer.
maar je zou er dus in principe een stukje mogen afvijlen ..kan het geen kwaad dat dan niet mooi conisch afgewerkt is ?
grtz
maar hoe zat de pistonpen dan en hoe kom je aan die pistonpen want sluit ie wel goed tegen de pistonpenveer aan de andere kant