MBX_cruiser |
21-8-2005 19:55 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs
[...]
je begrijpt me niet, maar het is ook kut uit te legge en ik ben moe.
probeer morgen nog's
|
|
|
|
ArieNSR |
21-8-2005 19:56 |
Posts: 750 |
snelheid gaat je tegenvallen denk ik, onze kart had een blok met ongeveer 7 pk, top van 60 ongeveer en trok redelijk op,
|
|
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters | |
|
MBX_cruiser |
21-8-2005 20:00 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ArieNSR
snelheid gaat je tegenvallen denk ik, onze kart had een blok met ongeveer 7 pk, top van 60 ongeveer en trok redelijk op,
we zien wel,
desnoods kopen we ne malossi kilometerteller
edit: wat voor een blok was het precies?
7 pk zegt met niet veel...
Dit bericht is gewijzigd door MBX_cruiser op 21-8-2005 om 20:01 uur.
|
|
|
|
Fievet |
21-8-2005 20:01 |
Posts: 1556 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
[...]
nee gewoon via de ketting recht op de achteras (die op 3 plaatsen gelagerd is)
Dus je drijft allebei de wielen tegelijk aan. Heb je er al eens over nagedacht dat dat gaat wringen in de bochten (tenzij je differentieel hebt)
|
|
|
|
ArieNSR |
21-8-2005 20:02 |
Posts: 750 |
alle karts hebben gewoon starre achteras, als ie dik genoeg is gebeurt er niks mee
|
|
de politie is je beste vriend | Front tegen skoeters | |
|
MBX_cruiser |
21-8-2005 20:03 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Fievet
[...]
Dus je drijft allebei de wielen tegelijk aan. Heb je er al eens over nagedacht dat dat gaat wringen in de bochten (tenzij je differentieel hebt)
ja maar da zal wel geen grote problemen geven denk ik,
ik zie niet in hoe het anders kan (zonder differentieel as)
|
|
|
|
Johnny B |
21-8-2005 20:06 |
Posts: 8381 |
je kunt dna geen bocht maken je moet de ketting en tandwiel aan een kant van de as maken
edit: zie een xr of xt of xl blokje op de kop te tikken of een 250 cc 125cc dan heb je zeker garantie dat je van de plek af komt
Dit bericht is gewijzigd door Johnny B op 21-8-2005 om 20:08 uur.
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
Speakerfreak |
21-8-2005 20:07 |
Posts: 4941 |
geen bocht maken :S?
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Joscross |
21-8-2005 20:08 |
Posts: 12501 |
Dan sloop je de boel geloof ik.
?f 1 wiel aandrijving, ?f een differentieel plaatsen.
Dit bericht is gewijzigd door Joscross op 21-8-2005 om 20:08 uur.
|
|
|
|
Speakerfreak |
21-8-2005 20:10 |
Posts: 4941 |
zal toch wel mee vallen zo breed is zon ding niet
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Hardstyle |
21-8-2005 20:13 |
Posts: 1077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
geen bocht maken :S?
Als je een bocht maakt, draait het ene wiel langzamer dan de andere (het wiel aan de kant van de binnenbocht)..
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Johnny B |
21-8-2005 20:14 |
Posts: 8381 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
geen bocht maken :S?
nee dan wil die rechtuit omdat beide wiel even hard blijven draaien
|
|
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren |
|
Fievet |
21-8-2005 20:19 |
Posts: 1556 |
Dat zeg ik dus, maar bij onze skelter met mt blokkie is gewoon 1 wiel aangedreven.
Tandwiel op de achter as, net voor de wielen lagers maken voor de achteras, en 1 wiel verbinden met de achteras. Kijk maar eens hoe dat bij een skelter zit Simpel maar werkt wel
|
|
|
|
xander_cage |
21-8-2005 20:21 |
Posts: 198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Dan sloop je de boel geloof ik.
?f 1 wiel aandrijving, ?f een differentieel plaatsen.
Dit bericht is gewijzigd door Joscross op 21-8-2005 om 20:08 uur.
Hoe kleiner de wielen, hoe minder last je zal hebben van het 'willen rechtdoor gaan' je zal meer gaan glijden
|
|
tuning f(4)ever |
|
jeffreyyy |
21-8-2005 20:24 |
Posts: 1634 |
je kan ook hele kleine wielen nemen met weinig grip .. soort kart bandjes en dan veel vermogen zodat je gewoon sideway's gaat om het zo maar te zeggen ..
had zo'n filmpje van een kart met zeer veel vermogen die kon ook niet sturen zonder zijwaarts te gaan
|
|
|
|