Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Pistonpen zit vast?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31482 - Pistonpen zit vast?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 21-8-2005 17:39 Print reply

Posts: 4000
Daar is speciaal gereedschap voor uitgevonden een " Pistonpendrukker "
 
Schrabbekerke 21-8-2005 17:40 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Daar is speciaal gereedschap voor uitgevonden een " Pistonpendrukker "


Juist, dat bedoelde ik
 
MT5-honda_pwnz 21-8-2005 17:41 Print reply

Posts: 1595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Schrabbekerke
[...]


Juist, dat bedoelde ik

je doet je broek naar beneden en dan .. o, nee dat was iets anders :P
 
fordescortracing 21-8-2005 18:02 Print reply

Posts: 620
Daar kun je ook een dop (van de doppenset) voor pakke die precies door da gat gaat en met de hamer derop tikken zo doe ik da altijd
 
Oldskool Escorts never die !!!! Officieel straatrace gangster worden inbox me !!!!
kreidler rs 21-8-2005 18:03 Print reply

Posts: 6202
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
[...]

je doet je broek naar beneden en dan .. o, nee dat was iets anders :P

jij wel he
 
bier drinken en kut roepen
fastkootje 21-8-2005 18:05 Print reply

Posts: 3150
is hij al los gebeuntslijpt?
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 21-8-2005 18:10 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
is hij al los gebeuntslijpt?


Toch denk ik dat hij hem daarna wel weer wil gebruiken
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Gilera Gsm 21-8-2005 18:11 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
We zijn nu ant slijpe
Beune vor ut leve!


Ik hoop dat je een stuk van je krukas eraf slijpt Misschien wd40 in laten trekken en een bus erop?


Dit bericht is gewijzigd door Gilera Gsm op 21-8-2005 om 18:11 uur.
 
fastkootje 21-8-2005 18:12 Print reply

Posts: 3150
wat een vent hahahaha k vind het mooi gaat beetje lope slijpe daar haha hoe wil je dat trouwens doen:S piston zit erin:S
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 21-8-2005 18:13 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
is hij al los gebeuntslijpt?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
wat een vent hahahaha k vind het mooi gaat beetje lope slijpe daar haha hoe wil je dat trouwens doen:S piston zit erin:S



 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
fastkootje 21-8-2005 18:17 Print reply

Posts: 3150
wat?

 
fastkootje 21-8-2005 18:18 Print reply

Posts: 3150
ik vind dat gewoon mooi als iemand dat doet... zonder verstand gewoon gaan slijpe whahahaha
 
MBX_cruiser 21-8-2005 18:40 Print reply

Posts: 828
probeer toch maar es je piston te verhitten,
de pistonpen zet ook wel wat uit maar het helpt sowieso een beetje.
je kan dan eventueel met deo of wc-verfrisser tegen de binnenkant van je pistonpen spuiten.
 
wookie 21-8-2005 18:57 Print reply

Posts: 542
Als je een lijmtang pakt, daar een schroevendraaie of busje tegen aan zet en dan gewoon aandraaien. Natuurlijk wel de andere kant van de pistonpen niet de lijmtang op klemmen maar iets erboven.. Denk het zelfde princiepe als een pistondruk ding
 
Bassie_nr1 21-8-2005 22:46 Print reply

Posts: 1488
Jezus, zelfs ik kan die zuiger eraf krijgen zonder een slijptol of flex, hoe je het ook maar wilt noemen. Wat een Beunprojectje man

Leed vermaak, het mooiste vermaak
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter

Dit topic is 4884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved