Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Benzine kraan Citta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 662 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31478 - Benzine kraan Citta
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Fredzzz 21-8-2005 13:45 Print topicpost

Posts: 1159
Hey, ik had tenlaatst een nieuwe benzine kraan gekocht voor mijn citta, nu heb ik die vast gezet, alleen lekt die bij de moer (verder werkt die wel)...nu heb ik die weer los gehaald en ff weer (geprobeert) om weer vast te draaien, wat dus niet meer lukt, die moer en die kraan willen er niet meer op en telkens als ik het wel probeer lijkt het wel of ze schuin erop gaan. verder heb ik een andere moer (precies dezelfde type enzo) geporbeert, en die wil er ook helemaal niet op, het lijkt wel alsof de oppervlakte van waar die opmoet gedraaid worden op eene of andere manier beschadigd is ofzo...wie kan me helpen?!
alvst bedankt
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB

Johnny B 21-8-2005 13:47 Print reply

Posts: 8381
is dat wel precies het zelfde schroef draad??
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Fredzzz 21-8-2005 13:49 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johnny B
is dat wel precies het zelfde schroef draad??


zal wel moeten, was van een andere benzine kraan die er eerder op zat
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
BIET 21-8-2005 13:49 Print reply

Posts: 22355
Kijk een ff of de schroefdraad nog goed is... Kan ook zijn dat er troep in zit ofzow...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 21-8-2005 om 13:49 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Johnny B 21-8-2005 13:50 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
[...]


zal wel moeten, was van een andere benzine kraan die er eerder op zat

maar hij draait er dus niet goed op als je um aandraait dan lijkt het net alsof je de boel naar de klote draait??
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
fastkootje 21-8-2005 13:50 Print reply

Posts: 3150
ja ik denk dat het dolgedraaid is... anders moet het toch gewoon passen?
 
Fredzzz 21-8-2005 13:56 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fastkootje
ja ik denk dat het dolgedraaid is... anders moet het toch gewoon passen?


het zit dus zo dat die op het frame moet jah, die moeren zijn allemaal wel goed, maar dat stukje op het frame lijkt verrot of dol...
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
fastkootje 21-8-2005 14:03 Print reply

Posts: 3150
ik snap het niet helemaal...dus lama
 
Quantoelicoe 21-8-2005 14:04 Print reply

Posts: 927
Mischien is het andere draad.. had ik ook op mb.! prboeer ff andere kant op te draaien!
 
fastkootje 21-8-2005 14:06 Print reply

Posts: 3150
oh die manier... dat zou wel kunne is met vliegwieltrekker ook zo idd
 
fs180 21-8-2005 14:08 Print reply

Posts: 1346
schroefdraad naar de kloten
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
BIET 21-8-2005 14:10 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
Mischien is het andere draad.. had ik ook op mb.! prboeer ff andere kant op te draaien!

Jah, datie op zijn kop zit:P en dat je dan met de klok mee zit te draaien en naar ene paar minuten eindelijk door hebt dat het andersom moet
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Fredzzz 21-8-2005 14:12 Print reply

Posts: 1159
hehe mischien wel ik maak ff fotos voor de duidelijk heid
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
AOF 21-8-2005 14:22 Print reply

Posts: 1477
je moet die niet de normale kant op draaien maar juist de andere kant op.
moet je effe goed na kijlken zo had ik die eerst ook na de tering gedraait
 
Fredzzz 21-8-2005 14:37 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
je moet die niet de normale kant op draaien maar juist de andere kant op.
moet je effe goed na kijlken zo had ik die eerst ook na de tering gedraait


wat precies had je naar de tering gedraaid? en welke kant op?
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Johnny B 21-8-2005 14:46 Print reply

Posts: 8381
zit gewoon normale draad op hoor ik zal het begin stukje van je draad eind even iets op vijlen zodat hij um makkelijker pakt
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren

Dit topic is 1321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved