Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - waarom rijdt me mt nou zow klote??:(

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1060 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31463 - waarom rijdt me mt nou zow klote??:...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1227 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wildboy-michael 20-8-2005 15:20 Print reply

Posts: 986
ow...contactslot uit mischien..en dan kicken zonder uitlaat.met carb.lijkt wel of die meer compressie heeft dan.
maar dat kan toch niet?
of kan het liggen aan me uitlaat die ontgrenst is?
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
Scozzisa 20-8-2005 15:25 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: michaelmt5
ow...contactslot uit mischien..en dan kicken zonder uitlaat.met carb.lijkt wel of die meer compressie heeft dan.
maar dat kan toch niet?
of kan het liggen aan me uitlaat die ontgrenst is?



neuj...

zorg in ieder geval dat alles ff luchtdicht is he of haal ff je cil open en kijk of er iets aan het handje is...

zoniet opnieuw afstellen nadat je valse lucht gecheckt hebt en er de goede brandstof in zit en dan zou het het toch moeten doen...

 
blair 21-8-2005 9:55 Print reply
Posts: 150
Is het tegenwoordig IN om met een getunede cilinder te rijden . Misschien was dit niet een goede zet...

Waarom een getunede cilinder icm met een 13 mm carb???

Verder zou ik een hogedrukkop nemen/kop aan laten passen. Dit scheelt best veel.

Zuigerveer/pakkingen/keringen/bougie enz. nog goed?

Powerfiler is kansloos. Zou ik eraf gooien en origineel weer monteren.

Ontsteking op zijn vroegst is niet altijd het beste. Gewoon wat experimenteren.

Uitlaat ken ik niet. Ik heb alleen ervaringn me mt uitlaten. MAaar heb ook geen idee welke uitlaat er bij de cilinder past. Vraag het aan degene die hem getuned heeft. Een setup wordt netjes op elkaar afgesteld...
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
Jarco 21-8-2005 10:34 Print reply

Posts: 4520
heb je een poortmap van die cil? nadat ie getuned is.
 
wildboy-michael 22-8-2005 11:23 Print reply

Posts: 986
ik heb de poortmap van voordat ie getuned is.de uitlaatpoort in 2.5 mm omhoog gegaan,en 3 mm breder geworden. dus 1,5mm naar links en naar rechts.
verders is het een laagtoerige cilinder,(was,hij komt nu wel lekker in zijn hoge toeren)en ik ga proberen een 16 mm keihin te regelen.16mm mikunie zuigt vinkal me cilinders rijden kut met de mikunie die k heb.niet af te stellen gewoon
 
BROMMERS>>>KOSTEN ALLEEN MAAR GELD>>MAAR ALTIJD BETER DAN SCOOTERSSS..!!
Neluhz 26-8-2005 12:40 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blair
Is het tegenwoordig IN om met een getunede cilinder te rijden . Misschien was dit niet een goede zet...

Waarom een getunede cilinder icm met een 13 mm carb???



zuiniger dan een std cilinder met 20mm?

Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 26-8-2005 om 12:41 uur.
 

Dit topic is 1227 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved