Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Kawasaki KR150

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1302 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #31461 - Kawasaki KR150
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 21-8-2005 1:21 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
cool.. een vriendin van mij zit daar nu.. stage van 7 maanden!

en mensen moeten niet zo zeiken op dat ding.. afaik is de max cilinderinhoud 150cc.. dan is zo'n ding het beste wat je kan krijgen

hondan heeft ook een cbr 150 meen ik

Mag toch wel gewoon je mening geven?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Baasbas 21-8-2005 1:41 Print reply
Posts: 2176
ja ok, maar ik vind dat altijd zo makkelijk, iets afbranden zonder dat je de achtergronden weet
Die 150cc is met reden iig.. mss weet cloud_strife wel hoe het exact zit?

ik zei trouwens cbr maar bedoelde nsr natuurlijk, de cbr is 4 takt
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
BIET 21-8-2005 1:42 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
ja ok, maar ik vind dat altijd zo makkelijk, iets afbranden zonder dat je de achtergronden weet
Die 150cc is met reden iig.. mss weet cloud_strife wel hoe het exact zit?

ik zei trouwens cbr maar bedoelde nsr natuurlijk, de cbr is 4 takt

D8 al, vreemde CBR dan. Die NSR vind ik wel 10x zo chill als deze kawa anders
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Baasbas 21-8-2005 2:29 Print reply
Posts: 2176
ik vind die koplampen van de nsr125sp zo lelijk! maar het frame is mooier en de achterbrug.. De sp heeft een enkele arm namelijk

wie kan er specificaties van deze kawa vinden?

wat ik over nsr150sp lees is 39,5pk
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Apriliars105 21-8-2005 2:38 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Baasbas
cool.. een vriendin van mij zit daar nu.. stage van 7 maanden!

en mensen moeten niet zo zeiken op dat ding.. afaik is de max cilinderinhoud 150cc.. dan is zo'n ding het beste wat je kan krijgen

hondan heeft ook een cbr 150 meen ik


Uhm... Beweer jij nou dat je daar maar 150cc mag hebben, of lees ik jouw post verkeerd?
 
As finishing touch, God created the Dutch
Yanos 21-8-2005 4:17 Print reply

Posts: 596
voor een brommer misschien 150, maar je kan daar zoveel cc rijden als je wilt.
 
briand.nl
Cloud_Strife33 22-8-2005 12:35 Print reply

Posts: 21
(beetje late reply) ik weet voor de rest niets over 't brommertje op dat hij 150 cc heeft na en rond de 150 rijd(top) Ik denk dat dit ding wel meer pk/kw heeft dan zo'n cbr toch?
 
mr200r 22-8-2005 13:32 Print reply
Posts: 5122
In japan betaal je verzekering/belasting per cc.
daarom hebben ze ook in autoos 1600 cc met veel touren v-tec(honda)
daarom veel van die lage cc"s
 
mr200r
Neluhz 22-8-2005 13:56 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
In japan betaal je verzekering/belasting per cc.
daarom hebben ze ook in autoos 1600 cc met veel touren v-tec(honda)
daarom veel van die lage cc"s


slaat ook nergens op
 
[RRT] Lost-P 22-8-2005 13:58 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


slaat ook nergens op



en waarom dan wel niet? belasting over gewicht e.d betalen wel dan?
 
Chille Tune shit dan
Apriliars105 22-8-2005 14:20 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



en waarom dan wel niet? belasting over gewicht e.d betalen wel dan?


Ja, want hoe zwaarder de auto/motor is, hoe meer slijtage hij veroorzaakt op het wegdek, dus is het logisch dat die meer wegenbelasitng moeten betalen.
 
As finishing touch, God created the Dutch
Kampersjaak 22-8-2005 15:32 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cloud_Strife33
(beetje late reply) ik weet voor de rest niets over 't brommertje op dat hij 150 cc heeft na en rond de 150 rijd(top) Ik denk dat dit ding wel meer pk/kw heeft dan zo'n cbr toch?



die cbr is ook poep van honda. heb je niks aan.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
In japan betaal je verzekering/belasting per cc.
daarom hebben ze ook in autoos 1600 cc met veel touren v-tec(honda)
daarom veel van die lage cc"s



klinkt logisch

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 22-8-2005 om 15:33 uur.
 
oderint dum metuant
[RRT] Lost-P 22-8-2005 16:23 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
[...]


Ja, want hoe zwaarder de auto/motor is, hoe meer slijtage hij veroorzaakt op het wegdek, dus is het logisch dat die meer wegenbelasitng moeten betalen.



je ebtaald ook belasting voor het type brandstof waar je auto op rijdt... gaat dus ook over de verontreiniging...
Meer cc's is meer vervuiling(over het algemeen dan he ), dus zou net zo logisch zijn he
 
Chille Tune shit dan
mulder 22-8-2005 16:37 Print reply

Posts: 13701
ik ben nu in thailand, die dingen rijd hier ook rond en ik heb gister iets soortgelijks gehuurd, 100cc 4t reed 120, piepkleine a-brug en dunne bandjes enzo maar reed prima, wegliging was veel beter dan ik verwachtte zeker bij 100kmh.

op die teller van die 150 cc dingen staat dat je tot 160 in de vier kan.

Dit bericht is gewijzigd door mulder op 22-8-2005 om 17:24 uur.
 
mr200r 22-8-2005 17:53 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


slaat ook nergens op


Soliciteer naar minister van verkeer in japan kun je het
veranderen.
Als buitelander/toerist mag je niet boven de 400cc ook
zoiets al rij je hier een truimph rocket 2300cc dan mog niet.

 
mr200r

Dit topic is 2236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved