Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Uitlaat wordt te snel heet (MTX O.T.)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1286 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31455 - Uitlaat wordt te snel heet (MTX O.T...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2610 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StoeiiPoes 20-8-2005 0:43 Print reply

Posts: 217
misschien hebben ze stiekum bij vdh parts er wel een kachel ingezet heb je daar al naar gekeken?
 
THOMASJEUHHH 20-8-2005 0:46 Print reply

Posts: 4159
sproeier iets mis mee

ik had het zelfde met een puch was het benzine filtertje in de carb volgeroest die eruit en hoppa dee het weer en werd niet zo snel heet
miss ff je carb schoon maken schoonblazen en nakijken
miss valselucht?
 
bwoaahhppp,,..
BIET 20-8-2005 0:48 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda mt driver
sproeier iets mis mee

ik had het zelfde met een puch was het benzine filtertje in de carb volgeroest die eruit en hoppa dee het weer en werd niet zo snel heet
miss ff je carb schoon maken schoonblazen en nakijken
miss valselucht?

Met valse lucht krijg je dan volgens mij wel wat meer toeren, had een vriend van mij. Deed je dat ding aan en begon ie meteen 9000 te draaien
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Saknet 20-8-2005 1:30 Print reply

Posts: 10355
hehe ik raak nog wel eens schroefje van me spruitstuk vast dan hangt me carbu met nog maar 1 schroefje vast start/rijd ook niet fijn.. hek al 2 x gehad in 7 jaar brommz0ren
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
chineesboer 20-8-2005 2:07 Print reply

Posts: 3676
valse lucht.. of teveel lucht (filter moet er wel op)


 
roymt5 20-8-2005 9:07 Print reply

Posts: 1238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chineesboer
valse lucht.. of teveel lucht (filter moet er wel op)



hij heeft een originele filter dus ik denk dat te veel lucht wel mee zal vallen, maar als je over je 7k toeren heenkomt begint ie dan te stotteren enz? dan ist waarschijnlijk gewoon een te kleine sproeier
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
SectorZero 20-8-2005 11:39 Print reply

Posts: 388
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roymt5
[...]

hij heeft een originele filter dus ik denk dat te veel lucht wel mee zal vallen, maar als je over je 7k toeren heenkomt begint ie dan te stotteren enz? dan ist waarschijnlijk gewoon een te kleine sproeier


Zodra hij over de 7000 rmp komt schiet ie ineens vooruit (bij 7500 begint z'n powerband namelijk)...maar met luchtfilter erop komt hij niet voorbij de 7000.
 
What's puzzling you is the nature of my game.
the-punisher 20-8-2005 12:36 Print reply

Posts: 14
dan is het overduidelijk dat hij te weinig lucht kan aanzuigen dus mischien denken aan een power filter oid?
 
John Huijben 20-8-2005 13:06 Print reply

Posts: 2433
kvinnet maar een maf verhaal
een powerband die bij de 7500 begint en dat met een luhao
klinkt als een te arme afstelling.

het ligt gewoon aan de carburateur afstelling, er is meer af te stellen aan een carb dan de hoofdsproeier he. heb je luchtschroef al ns ope gedraaid ?
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Saknet 20-8-2005 13:16 Print reply

Posts: 10355
het is wel een 50imi he die beginnen altijd pas laat.

volgens mij klopt dat van punisher dus wel aardig,

alleen het origineel filter zit er ook op bij de mtx80, dus dat zou het probleem niet moeten veroorzaken. kijk eens of je begrensde luchtslangen hebt..

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 20-8-2005 om 13:17 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
the-punisher 20-8-2005 13:47 Print reply

Posts: 14
en anders als het goed is kun je ook een grotere luchtbuis in je carb zetten tis maar net wat voor carb je hebt mischien als dit bij jou kan dat ff proberen..maar net zoals ik het al zeg de ene filter is de andere niet en de setup is ook weer heel anders ik zou gewoon ff kijken of je luchtbuisje kan vervangen en anders een goeie power filter kopen niet zo`n immi ding
 
mtx freak 20-8-2005 14:32 Print reply

Posts: 2711
ik denk dat het gewoon zo moet zijn. Op mijn mtx-ot met 80pijp werd ook al na 100 m echt heel heel goed heet. Mij zadelhoes is er aan overleden zo heet ( en mijn been ook )
 

Dit topic is 2610 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved