Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - optrekken puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #31438 - optrekken puch
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bobje 19-8-2005 12:28 Print topicpost

Posts: 2955
ik wil mijn puch harder laten trekken, hij gaat nu ong. 55 km per uur door bullit uitlaatje. Ik zat te denken aan een hogedrukkop.

Nou heb ik gehoort dat dat slecht is voor je brommer, is dat waar?
Moet je zo'n ding ook inrijden?
Trekt ie veel harder, en wordt de top ook hoger?

bij voorbaat dank!
 
Sooner or later it's lager time

honda_for_life.com 19-8-2005 12:30 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
ik wil mijn puch harder laten trekken, hij gaat nu ong. 55 km per uur door bullit uitlaatje. Ik zat te denken aan een hogedrukkop.

Nou heb ik gehoort dat dat slecht is voor je brommer, is dat waar?
Moet je zo'n ding ook inrijden?
Trekt ie veel harder, en wordt de top ook hoger?

bij voorbaat dank!


alles wat je aan je brommer doet wat het vermogen zelfs maar een klein beetje verhoogd is slecht want hij slijt dan sneller

Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 19-8-2005 om 12:30 uur.
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
bobje 19-8-2005 12:33 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
[...]


alles wat je aan je brommer doet wat het vermogen zelfs maar een klein beetje verhoogd is slecht want hij slijt dan sneller

Dit bericht is gewijzigd door honda_for_life.com op 19-8-2005 om 12:30 uur.


ja dat begrijp ik, maar slijt alles met een hogedrukkop bijvoorbeeld sneller dan wanneer ik er gewoon een 70cc-tje opknal? ik neem aan van niet maar zoiets hoorde ik wel
 
Sooner or later it's lager time
koen-z 19-8-2005 12:51 Print reply

Posts: 3702
hogedruk kop is eigenlijk alleen maar beter. kan geen kwaad. beter ontbranding hogere druk meer koppel.

70cc, meer toeren en druk op de krukas.. zeg het maar..
 
70cc tsx 19-8-2005 12:56 Print reply

Posts: 1015
idd ik kan het niet beter vertellen
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen-z
hogedruk kop is eigenlijk alleen maar beter. kan geen kwaad. beter ontbranding hogere druk meer koppel.

70cc, meer toeren en druk op de krukas.. zeg het maar..


 
70cc tsx 19-8-2005 12:57 Print reply

Posts: 1015
neem een 15mm bing carburateur ofzo word het ook stukken beter van

 
robin denkers 19-8-2005 12:58 Print reply
Posts: 269
Ey lckv malloot:P
Ja joh het gaat echt niet opeens als de tering slijten van die hoge druk kop hoor en als je echt minimale slijtage wilt moet je 20 gaan rijden ken makkelijk
En op wat voor manier je m ook harder laat gaan t komt neer op meer slijtage maar dat is echt nie schokkend veel

Dit bericht is gewijzigd door robin denkers op 19-8-2005 om 12:59 uur.
 
bobje 19-8-2005 13:33 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robin denkers
Ey lckv malloot:P
Ja joh het gaat echt niet opeens als de tering slijten van die hoge druk kop hoor en als je echt minimale slijtage wilt moet je 20 gaan rijden ken makkelijk
En op wat voor manier je m ook harder laat gaan t komt neer op meer slijtage maar dat is echt nie schokkend veel

Dit bericht is gewijzigd door robin denkers op 19-8-2005 om 12:59 uur.


ok dankje

maar moet ik 'm ook inrijden?
 
Sooner or later it's lager time
mb-gek 19-8-2005 14:23 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobje
[...]


ok dankje

maar moet ik 'm ook inrijden?


met een andere kop hoef je niks in te rijden hoor
maar je zou je kop ook kunnen vlakken maar dat moet je het wel goed doen anders is ie straks scheef
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 19-8-2005 14:24 Print reply

Posts: 13700
en zou hem niet te veel vlakken
 
bobje 19-8-2005 14:27 Print reply

Posts: 2955
nee ik ben ook niet zo goed met brommers dus dat lijkt me niet zo'n goed idee... en moet ik ook nog een andere sproeier of is het zo prima? gewoon erop knallen en klaar?
 
Sooner or later it's lager time
puch_master 19-8-2005 14:34 Print reply

Posts: 3429
met hoge druk kop trek je wel harder en je top 'kan' iets hoger worden

door de hogere druk in je cil. word de druk op je big en smal end lager wel groter maar dit is minimaal

je kunt ook nog je koppeling vaster draaien (helmaal vast en dan halve slag uit)
 
Toyota AE86 Levin coupé
Quantoelicoe 19-8-2005 22:25 Print reply

Posts: 927
Quote:
je kunt ook nog je koppeling vaster draaien (helmaal vast en dan halve slag uit)




Of stuk af slijpen.

Dit bericht is gewijzigd door Quantoelicoe op 19-8-2005 om 22:28 uur.
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 19-8-2005 22:38 Print reply

Posts: 12846
Je kan in je koppeling wat gaten boren waardoor je wat sneller accelereert
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
bobje 23-8-2005 19:23 Print reply

Posts: 2955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
met hoge druk kop trek je wel harder en je top 'kan' iets hoger worden

door de hogere druk in je cil. word de druk op je big en smal end lager wel groter maar dit is minimaal

je kunt ook nog je koppeling vaster draaien (helmaal vast en dan halve slag uit)



heeft dat verder nog gevolgen? koppeling vaster draaien? en scheelt dat veel?
 
Sooner or later it's lager time

Dit topic is 2163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved