Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - inrijden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31436 - inrijden
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1558 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joer 19-8-2005 1:00 Print topicpost

Posts: 283
Hey, ik vroeg me eigenlijk af hoe het nu zit met inruiden ? moet je bepaalde toeren gaan rijden dan ? en met sproeier formaat?

 
Motorhispania RX

Ariej 19-8-2005 1:02 Print reply

Posts: 3685
niet hoogtoerig, op tijd schakelen dus
goed smeren, en de afstelling gewoon goed zetten
aantal km's hangt van je cilinder af, use the search btw
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Joer 19-8-2005 1:04 Print reply

Posts: 283
die werkt nog net, bij mij tenminste k kan alleen bij google zoeken
 
Motorhispania RX
S1lv3r 19-8-2005 1:06 Print reply

Posts: 5213
luister maar niet naar al die mensen die "search omfg blablaba wtf ffs" roepen. Het is niet voor niks een forum, en op een forum horen vragen gesteld te worden :p
 
Joer 19-8-2005 1:42 Print reply

Posts: 283
ja dat d8t ik dus ook daarom heb ik het gepost en omdat ik miss een honda mt5 ga kopen en als er een 70cc op ligt dan zou ik hem toch eenkeer weer origneel moeten maken vanwege dat kk kenteken dat ze gaan doen, moet die brommerboer controleren en als die ziet dat er 70cc onder ligt dan denk ik niet dat die goed gekeurd word
 
Motorhispania RX
mb-gek 19-8-2005 7:10 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
luister maar niet naar al die mensen die "search omfg blablaba wtf ffs" roepen. Het is niet voor niks een forum, en op een forum horen vragen gesteld te worden :p


als je dan ook gelijk ff antwoord

inrijden doe je door vetter te smeren ongv 1.35
en dat de eerste 500 km
je maakt dat weinig toeren en gaat geen grote stukken volgas rijden
probeer ook buiten of net in de powerband te rijden en hem zeker niet dor te trekken
is hij goed warm dan kan je hem soms even doortrekken maar dit moet je niet doen als je brom nog koud is
sproeier kan je hetzelfde laten maar ik doe er voor de zekerheid meestal een maatje groter in en zeker geen kleine
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
puch_master 19-8-2005 10:24 Print reply

Posts: 3429
de FAQ search doet het wel :
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/69
 
Toyota AE86 Levin coupé
Neluhz 19-8-2005 10:34 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joer
ja dat d8t ik dus ook daarom heb ik het gepost en omdat ik miss een honda mt5 ga kopen en als er een 70cc op ligt dan zou ik hem toch eenkeer weer origneel moeten maken vanwege dat kk kenteken dat ze gaan doen, moet die brommerboer controleren en als die ziet dat er 70cc onder ligt dan denk ik niet dat die goed gekeurd word


kijkt de brommerboer niet na,wat kan hem dat schelen.
ze kijken alleen naar frame en blok nummer, dus niet naar je cilinder.
hoe zou de brommerboer dat kunne zien dan?
 
bloodfist 19-8-2005 10:44 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
[...]


kijkt de brommerboer niet na,wat kan hem dat schelen.
ze kijken alleen naar frame en blok nummer, dus niet naar je cilinder.
hoe zou de brommerboer dat kunne zien dan?


kop deraf en kijken hoeveel mm boring het is
 
!!!Polini en carters tuned!!!
kevlar 19-8-2005 11:26 Print reply
Posts: 17
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
niet hoogtoerig, op tijd schakelen dus
goed smeren, en de afstelling gewoon goed zetten
aantal km's hangt van je cilinder af, use the search btw


Wel af en toe hoogtoering anders krijg je een stootrand
 
Remco RS 19-8-2005 11:28 Print reply

Posts: 11463
hehe ik heb mijn mb helemaal verkeerd ingereden
 
Robster_rieju 19-8-2005 11:46 Print reply

Posts: 264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
[...]


kop deraf en kijken hoeveel mm boring het is

ze kijken van alleen op de cilinder en als je een imitatie 70cc haalt staat er vaak gewoon 49.9cc op maar is het eigenlijk een 70cc dus dat zou je ook kunnen doen als je bang bent dat ze er moeilijk over gaan doen
 
Rieju RR te koop 1350 euro
mb-gek 19-8-2005 15:40 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevlar
[...]


Wel af en toe hoogtoering anders krijg je een stootrand


wat een gelul man
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
christianos 19-8-2005 15:44 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]


als je dan ook gelijk ff antwoord

inrijden doe je door vetter te smeren ongv 1.35
en dat de eerste 500 km
je maakt dat weinig toeren en gaat geen grote stukken volgas rijden
probeer ook buiten of net in de powerband te rijden en hem zeker niet dor te trekken
is hij goed warm dan kan je hem soms even doortrekken maar dit moet je niet doen als je brom nog koud is
sproeier kan je hetzelfde laten maar ik doe er voor de zekerheid meestal een maatje groter in en zeker geen kleine

1 op 35

ben je beozdemiederd

dat gaat allemaal maar tegenw erken

hoogstens 1 op 45
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 19-8-2005 15:45 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevlar
[...]


Wel af en toe hoogtoering anders krijg je een stootrand



stootrand krijg je altijd
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
mbrulezzz 19-8-2005 16:01 Print reply

Posts: 2084
inrijde doet bijna iedereen op zn eige manier...

je moet gewoon wat basis regeltjes onthoude:

1: RUSTIG aan doen
2: goed smeren (dwz: iets van rond de 1:45 als je zelf smeerd en 1:40 als je bij benzine station voorgemengd haald.)
3: af en toe (als ie goed warm is!) ff stukje(=een stukJE) open treken
4: dit alles zon rond de 400 km volhoude (500 km ben je helemaal goed bezig, maar is volgens sommige overdreven)

ik heb mijn cilinder zo in gerede.....

doet ut prima
 
MB racing

Dit topic is 1558 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved