Ariej |
19-8-2005 1:02 |
Posts: 3685 |
niet hoogtoerig, op tijd schakelen dus
goed smeren, en de afstelling gewoon goed zetten
aantal km's hangt van je cilinder af, use the search btw
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Joer |
19-8-2005 1:04 |
Posts: 283 |
die werkt nog net, bij mij tenminste k kan alleen bij google zoeken
|
|
Motorhispania RX |
|
S1lv3r |
19-8-2005 1:06 |
Posts: 5213 |
luister maar niet naar al die mensen die "search omfg blablaba wtf ffs" roepen. Het is niet voor niks een forum, en op een forum horen vragen gesteld te worden :p
|
|
|
|
Joer |
19-8-2005 1:42 |
Posts: 283 |
ja dat d8t ik dus ook daarom heb ik het gepost en omdat ik miss een honda mt5 ga kopen en als er een 70cc op ligt dan zou ik hem toch eenkeer weer origneel moeten maken vanwege dat kk kenteken dat ze gaan doen, moet die brommerboer controleren en als die ziet dat er 70cc onder ligt dan denk ik niet dat die goed gekeurd word
|
|
Motorhispania RX |
|
mb-gek |
19-8-2005 7:10 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
luister maar niet naar al die mensen die "search omfg blablaba wtf ffs" roepen. Het is niet voor niks een forum, en op een forum horen vragen gesteld te worden :p
als je dan ook gelijk ff antwoord
inrijden doe je door vetter te smeren ongv 1.35
en dat de eerste 500 km
je maakt dat weinig toeren en gaat geen grote stukken volgas rijden
probeer ook buiten of net in de powerband te rijden en hem zeker niet dor te trekken
is hij goed warm dan kan je hem soms even doortrekken maar dit moet je niet doen als je brom nog koud is
sproeier kan je hetzelfde laten maar ik doe er voor de zekerheid meestal een maatje groter in en zeker geen kleine
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
puch_master |
19-8-2005 10:24 |
Posts: 3429 |
|
|
Toyota AE86 Levin coupé |
|
Neluhz |
19-8-2005 10:34 |
Posts: 4032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joer
ja dat d8t ik dus ook daarom heb ik het gepost en omdat ik miss een honda mt5 ga kopen en als er een 70cc op ligt dan zou ik hem toch eenkeer weer origneel moeten maken vanwege dat kk kenteken dat ze gaan doen, moet die brommerboer controleren en als die ziet dat er 70cc onder ligt dan denk ik niet dat die goed gekeurd word
kijkt de brommerboer niet na,wat kan hem dat schelen.
ze kijken alleen naar frame en blok nummer, dus niet naar je cilinder.
hoe zou de brommerboer dat kunne zien dan?
|
|
|
|
bloodfist |
19-8-2005 10:44 |
|
kevlar |
19-8-2005 11:26 |
Posts: 17 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
niet hoogtoerig, op tijd schakelen dus
goed smeren, en de afstelling gewoon goed zetten
aantal km's hangt van je cilinder af, use the search btw
Wel af en toe hoogtoering anders krijg je een stootrand
|
|
|
|
Remco RS |
19-8-2005 11:28 |
Posts: 11463 |
hehe ik heb mijn mb helemaal verkeerd ingereden
|
|
|
|
Robster_rieju |
19-8-2005 11:46 |
Posts: 264 |
|
|
Rieju RR te koop 1350 euro |
|
mb-gek |
19-8-2005 15:40 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevlar
[...]
Wel af en toe hoogtoering anders krijg je een stootrand
wat een gelul man
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
christianos |
19-8-2005 15:44 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]
als je dan ook gelijk ff antwoord
inrijden doe je door vetter te smeren ongv 1.35
en dat de eerste 500 km
je maakt dat weinig toeren en gaat geen grote stukken volgas rijden
probeer ook buiten of net in de powerband te rijden en hem zeker niet dor te trekken
is hij goed warm dan kan je hem soms even doortrekken maar dit moet je niet doen als je brom nog koud is
sproeier kan je hetzelfde laten maar ik doe er voor de zekerheid meestal een maatje groter in en zeker geen kleine
1 op 35
ben je beozdemiederd
dat gaat allemaal maar tegenw erken
hoogstens 1 op 45
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
19-8-2005 15:45 |
Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevlar
[...]
Wel af en toe hoogtoering anders krijg je een stootrand
stootrand krijg je altijd
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
mbrulezzz |
19-8-2005 16:01 |
Posts: 2084 |
inrijde doet bijna iedereen op zn eige manier...
je moet gewoon wat basis regeltjes onthoude:
1: RUSTIG aan doen
2: goed smeren (dwz: iets van rond de 1:45 als je zelf smeerd en 1:40 als je bij benzine station voorgemengd haald.)
3: af en toe (als ie goed warm is!) ff stukje(=een stukJE) open treken
4: dit alles zon rond de 400 km volhoude (500 km ben je helemaal goed bezig, maar is volgens sommige overdreven)
ik heb mijn cilinder zo in gerede.....
doet ut prima
|
|
MB racing |
|