Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - scooter(s) ontploft.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1289 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #314 - scooter(s) ontploft.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3208 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ALH 12-5-01?08:02 Print reply
Posts: 29
Tja, scooters kunnen ook vet zijn maar dan moet er eerst heeeel veel geld in gestoken worden. Broer van een vriend van mij heeft dus een typhoon met MHR70, en MHR70 uitlaat, 21mm carb etc... en dat ding zit binnen de 6 sec. op de 100. Probleem is alleen dat alles kapot gaat, heeft'ie weer 3x gereden; nieuwe lagers. Weer een keer gereden, vliegwiel kapot etc... En ik heb dus ook op een lekkere tsx met 70cc gereden en dat is gewoon veel vetter, je schakelt over, gas, en je voelt dat ding dan echt superhard trekken, gewoon veel vetter!
 
verwijderd 12-5-01?08:00 Print reply
Posts: 4082
SPARKLE : jij weet niet hoe hard die mtx wel niet optrekt.....
in de 3 nog op het achterwiel, als ik dat blok onder m'n mt zou hangen zou die in de 4 ook nog op het achterwiel gaan, en een scooter ook nog wel in de 6 maar een scooter past dat blok niet

en ik vind het dom dat bijna nieteen scooter een wheelie kan maken, want het blok(je) zit helemaal achter!! zit maar een paar cm voor de achterasje, en de pot zit boven het achterasje, en jij zit op die pot, en die tank zit ook in de pot, dus al het gewicht achterin..... achter komt 80% van het gewiegt ofzo

terwijl motors 44% op het voorwiel hebben ofzo
m'n mtx heeft ook gewoon veel gewicht voor, tank enzo, voorfork weegt ook wel enzo, dus veeeeeel meer gewicht voor en dat ding is zowiezo al veel zwaarder dan zo'n plastic plee, en is veel groter

ohja, ff voor de duidelijkhied:
125cc euro cilindro
125cc hoge druk kop (lekkere compressie )
32mm carb
6bak
4kleps membraan (groot) (ik zoek nog een grote 6kleps)
80cc proma mtx
YZ250 filter
enz
dat wil wel optrekken hoor......
 
verwijderd 12-5-01?08:09 Print reply
Posts: 4082
gister trouwens weer een ketting spanner door getrokken :p

ik ga maar ff een verstevigde maken, met bout 13 ofzo
 
-Michiel RS- 12-5-01?10:18 Print reply
Posts: 2803















 
-Michiel RS- 12-5-01?10:45 Print reply
Posts: 2803

 
Spitfire 12-5-01?11:00 Print reply
Posts: 146
Scooters why?
Mooi weer heh jongens?
Even mijn signature testen
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/323.gif[/IMG]
Dan the man 12-5-01?11:57 Print reply
Posts: 152
Oh ja, en van die sc**ter die een R1 kwijt reed, op een lekker bochten circuit waarbij zo'n klein zipje veel wendbaarder is dan een grote R1 is het niet zo moeilijk te winnen, kun je onderhand nog met een helemaal standaard brommertje bijhouden dan...
Dacht je echt dat zo'n sc**ter dan snel was, alleen omdat die motor een heel groot nadeel heeft niet hard door de bochten te kunnen. En met alleen maar bochten in je circuit heb je ook geen kans om echt snelheid te maken met die R1 dus ik vind het niet eerlijk. Ik denk dat je met een flinke 50cc race MB/NSR (160 km/h) ook al een R1 op dat circuit kwijtrij...
 
Weer terug op de Honda!

Dit topic is 3208 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved