Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - zuigerveren die happen bij 11k+

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 799 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31351 - zuigerveren die happen bij 11k+
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 15-8-2005 18:55 Print reply

Posts: 12501
Goed, en nou alleen antwoorden waar de TS daadwerkelijk wat aan heeft..
 
mallemeeuw 15-8-2005 18:57 Print reply

Posts: 4088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Goed, en nou alleen antwoorden waar de TS daadwerkelijk wat aan heeft..


da doet christianos toch
 
!!!! Lambal United !!!!
christianos 15-8-2005 18:58 Print reply

Posts: 20445
hij bedoelde hopelijk die reply's boven me

hm wat ik zat te denken, lekt je bougiedop niet, het klinkt suf, maar dat kan ook gaan 'tikken' bij hoge toeren als de vonk overslaat
 
kevlar 15-8-2005 21:13 Print reply
Posts: 17
Vijl je poorten iets af zodat je zuigerveren er minder in happen. Ik weet wel niet of het compressieverlies kan opleveren
 
Sypie_Honda 15-8-2005 21:21 Print reply

Posts: 13830
ja en dan verander je je timingen ook gelijk ff goed idee

niet dus!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
christianos 15-8-2005 21:22 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevlar
Vijl je poorten iets af zodat je zuigerveren er minder in happen. Ik weet wel niet of het compressieverlies kan opleveren



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
Goed, en nou alleen antwoorden waar de TS daadwerkelijk wat aan heeft..



lezen is zeker wat moeilijk voor je?
 
kevlar 15-8-2005 23:55 Print reply
Posts: 17
Net alsof dit gezeik wat je nu doet nut heeft voor de TS. Ik had het gehoord van iemand dat je het kon proberen, de poorten een beetje afbollen, ik weet zelf ook wel dat het je prestaties verneukt en al die shit maar ja het is wel beter dan een vastloper
 
christianos 16-8-2005 1:40 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevlar
Net alsof dit gezeik wat je nu doet nut heeft voor de TS. Ik had het gehoord van iemand dat je het kon proberen, de poorten een beetje afbollen, ik weet zelf ook wel dat het je prestaties verneukt en al die shit maar ja het is wel beter dan een vastloper



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevlar
Vijl je poorten iets af zodat je zuigerveren er minder in happen. Ik weet wel niet of het compressieverlies kan opleveren



ja ja ik snap je, ik dacht je het sarcastisch bedoelde.

je poorten afvijlen zodat je veren er "minder in happen" kan niet, als je veren in de poort happen heb je zowiezo al een gigantisch probleem want dat overleven ze niet namelijk..

wat betreft het afvijlen van je poorten, dat doe ik ook, poorten in een nieuwe cilinder zijn vaak erg scherp en dat veroorzaakt extra slijtage en een verhoogde kans op een geknapte veer
je hebt dus cker gelijk, alleen ik denk dat het voor de topicstarter al te laat komt..
 

Dit topic is 1880 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved