Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50cc opmaat kop op getunede70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31295 - 50cc opmaat kop op getunede70cc
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1983 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

blair 13-8-2005 10:57 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

grapjas lees het hele topic je uitlaatpoort 1mm omhoog en wat verbreden kan sowieso kheb dat wel is vaker gedaan bij een andere cilinder reed ook top


Ik kan je garanderen dat het niet bij iedere eurokit cilinder goed uitpakt...
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
Quantoelicoe 13-8-2005 12:11 Print reply

Posts: 927
Ik begin idd ook een beetje te twijfelen... denk toch eerder dat het je "tunen"is wat is mislukt.
 
herman103 13-8-2005 12:24 Print reply

Posts: 1352
ik heb bij een imitatie cilinder voor een mt gewoon een beetje in de ronte gedremelt

maar dat heeft wel degelijk geholpen. de uitlaat poort flink omhoog gehaald en iets breder. ook de inlaat poorten een paar mm breder gemaakt. (was een cilinder die ik over had dus ik ben besig gegaan met de gedachte: ik kan het alleen maar kapot maken dus why not) het heeft wel degelijk geholpen, trok als een beer en op top ging het ook onmundig hard.

ik heb het wss toevallig goed gedaan maar zon uitlaatpoort maak ik bij bijna alle cilinders wel iets hoger en breder en ik heb er nog nooit wat me verneukt is altijd alleen maar beter gaan lopen

Dit bericht is gewijzigd door herman103 op 13-8-2005 om 12:25 uur.
 
Neonlampje 13-8-2005 14:57 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: herman103
ik heb bij een imitatie cilinder voor een mt gewoon een beetje in de ronte gedremelt

maar dat heeft wel degelijk geholpen. de uitlaat poort flink omhoog gehaald en iets breder. ook de inlaat poorten een paar mm breder gemaakt. (was een cilinder die ik over had dus ik ben besig gegaan met de gedachte: ik kan het alleen maar kapot maken dus why not) het heeft wel degelijk geholpen, trok als een beer en op top ging het ook onmundig hard.

ik heb het wss toevallig goed gedaan maar zon uitlaatpoort maak ik bij bijna alle cilinders wel iets hoger en breder en ik heb er nog nooit wat me verneukt is altijd alleen maar beter gaan lopen

Ja bij honda imitatie cilinders is alles al beter dan de standaard timingen..

 
herman103 13-8-2005 15:46 Print reply

Posts: 1352
ik neem aan dat jij het kan weten
 
[RRT] Lost-P 13-8-2005 16:09 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje
[...]
Ja bij honda imitatie cilinders is alles al beter dan de standaard timingen..




idd
 
Chille Tune shit dan
bigguuuh 13-8-2005 16:38 Print reply
Posts: 123
eer ze lkkr lopen zijn ze rot
 

Dit topic is 1983 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved