B-100 |
11-8-2005 8:30 |
 Posts: 1385 |
ik zou voor 6bak gaan, is betere verspreiding van toeren enzo
5 bak rijd ook zeer relaxt dat zkr, maarja, k weet niet hoeveel je van schakelen houd.
als je hem weer eens origineel wilt maken met 50cc ofzo dan zou ik gaan voor 5 bak, maar 6 bak opzig vind ik beter. precieze rede heb ik er niet helemaal voor. mss andere mensen aanvullingen?
|
|
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel |
|
bartos |
11-8-2005 8:32 |
 Posts: 1372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: B-100
ik zou voor 6bak gaan, is betere verspreiding van toeren enzo
5 bak rijd ook zeer relaxt dat zkr, maarja, k weet niet hoeveel je van schakelen houd.
als je hem weer eens origineel wilt maken met 50cc ofzo dan zou ik gaan voor 5 bak, maar 6 bak opzig vind ik beter. precieze rede heb ik er niet helemaal voor. mss andere mensen aanvullingen?
orier gaat hij toch nooit niet meer worden. Ben inmidels 18 rijbewijs bijna binne. de mtx is allen nog maar voor de hobby en dus gaat er nu echt door geeden worden 80 met 50 snel ben ik wel zat.
|
|
|
|
richard3 |
11-8-2005 8:56 |
 Posts: 5198 |
als je eenmaal een 6 bak hebt gehad wil je gewoon geen 4 of 5 bak meer zo simpel is het het rijdt zeker wel fijn je moet alleen idd van schakelen houden anders verveeld het snel
|
|
op naar de grote brommers |
|
mb-gek |
11-8-2005 9:00 |
 Posts: 10385 |
6 bak rijd gewoon relaxster en kan je de brom beter op toeren houden
maar wrom een 70 zeta lc met een opmaaat ?
kan je beter een mallosie of een polini laten bewerken en daar een opmaat voor laten maken
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
arie333 |
11-8-2005 9:49 |
 Posts: 693 |
zelf rij ik mt5 80cc met een 5 bak en ik heb in principe nooit problemen rijd heerlijk, dus snap nie wrom je perse een 6 bak zou moete hebben
|
|
Okeay that's it talking poo is where I draw the line. Screw you guys i'm going home. |
|
Schrabbekerke |
11-8-2005 9:59 |
 Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie333
zelf rij ik mt5 80cc met een 5 bak en ik heb in principe nooit problemen rijd heerlijk, dus snap nie wrom je perse een 6 bak zou moete hebben
Tja.. met 4 bak kan je ook heerlijk rijden, alleen vind ik dat bij de 6 bak uit de mtx80 AC de versnellingen niet echt lekker verdeelt zijn..
|
|
|
|
roymt5 |
11-8-2005 10:46 |
 Posts: 1238 |
je kunt rustiger rijden, ik heb met mun derbi ook een 6 bak, valt niet ver terug in zun toeren als je overschakelt is ook een voordeel
|
|
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!! |
|
Schrabbekerke |
11-8-2005 10:53 |
 Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: roymt5
je kunt rustiger rijden, ik heb met mun derbi ook een 6 bak, valt niet ver terug in zun toeren als je overschakelt is ook een voordeel
Dat ligt maar net aan de tandwielverhoudingen in de versnellingsbak he..
|
|
|
|
S1lv3r |
11-8-2005 10:55 |
 Posts: 5213 |
. laat maar :p
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 11-8-2005 om 10:55 uur.
|
|
|
|
Schrabbekerke |
11-8-2005 11:11 |
 Posts: 1812 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
. laat maar :p
Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 11-8-2005 om 10:55 uur.
Ok..
|
|
|
|
ironbird |
11-8-2005 12:48 |
 Posts: 1096 |
6 bak rijd zeker goed
ik rijd ori met 6bak met top van 55km/u
maar ja ik hou van schakelen dus ik vind er niets vervelend aan hoor...
|
|
|
|
Almer |
11-8-2005 12:53 |
 Posts: 3325 |
vooral maar 5bak! anders blijf je schakelen en daar is niet zoveel aan...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
REPSOL_MIKE |
11-8-2005 13:48 |
 Posts: 2238 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
vooral maar 5bak! anders blijf je schakelen en daar is niet zoveel aan...
ligt eraan...de een houd van schakelen..dan zou ik juist een 6-bak nemen
|
|
|
|
bartos |
11-8-2005 16:15 |
 Posts: 1372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
6 bak rijd gewoon relaxster en kan je de brom beter op toeren houden
maar wrom een 70 zeta lc met een opmaaat ?
kan je beter een mallosie of een polini laten bewerken en daar een opmaat voor laten maken
als je bedoelt dat opmaat duur is of zo das niet zo. Ik laat hem berekenen zal max 30 eurie kosten dan wil EES tuning hem gratis voor mij uit tekenen zo dat het boven langs seat pipe word die door me frame loopt als dat past. En school of stage bedrijfe mogen sponseren. Als nieuwe stage bedrijf me wil werken word hij van rvs en anders van plaat staal en dan heb een opmaat uit laat voor max 30 eurie en zelf veel tijd in.
En een 70 lc zeta en geen malossie om dat ik eigenlijk een zeta vetter vind omdat hij water gekoeld is.
|
|
|
|
bartos |
11-8-2005 16:16 |
 Posts: 1372 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: REPSOL_MIKE
[...]
ligt eraan...de een houd van schakelen..dan zou ik juist een 6-bak nemen
en als je niet zo van schakelen houd dan kan je altijd nog wel je rij style aan passen dat je wat rustiger rijd en meer op koppel zeg maar.
|
|
|
|