Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Trekveren/drukveer/rollen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31269 - Trekveren/drukveer/rollen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Lethal 10-8-2005 23:17 Print topicpost
Posts: 48
men booster is momenteel nog standaard
maar kwil men drukveer vervange want die is verzwakt
ik dacht aan een rode malossi drukveer
en gelijkertijd een setje rode trekveertjes erinsteken
maar hoeveel grams rolle moet ik er dan intsteke (ongeveer)
 

bart de scootergek 10-8-2005 23:24 Print reply

Posts: 8916
rode drukveer raad ik je af, is de sterkste veer van malossi voor mina, ding zal alleen maar toeren maken en niet goed wegkomen.

als hij helemaal standaard is, doe je er een standaard drukveer in, anders misschien malossi wit.

trekveertjes ook gewoon std houden.
 
Honda RC-33
Lethal 10-8-2005 23:29 Print reply
Posts: 48
hehe heb je mss wel gelijk in
maar als ik alles verzwaar kan da toch nie zo een probleem zijn?
zit wel malossi luchtfilterpad in en nieuwe cili

maar eigelijk willek da hij beter optrekt
dus door gewoon drukveertje te verandere zal da nie zoveel verbetere h??

wa raad je me dan wel aan?
(btw ik ga er wrs ook malossi kevlar vsnaar insteke)
 
bart de scootergek 10-8-2005 23:31 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lethal
hehe heb je mss wel gelijk in
maar als ik alles verzwaar kan da toch nie zo een probleem zijn?
zit wel malossi luchtfilterpad in en nieuwe cili

maar eigelijk willek da hij beter optrekt
dus door gewoon drukveertje te verandere zal da nie zoveel verbetere h??

wa raad je me dan wel aan?
(btw ik ga er wrs ook malossi kevlar vsnaar insteke)



kevlar snaar sloopt je vario, ori vario is hier niet voor gemaakt en je trekt daar de hele coating vanaf, kevlar is voor de mhr vario's.

optrekken, naja ontgrens hem eens, of je zult echt aan een andere uitlaat/cilinder moeten denken.
 
Honda RC-33
Lethal 10-8-2005 23:35 Print reply
Posts: 48
hehe
kzout eerst wel in de winkel hebbe gevraagd van die vsnaar

maja tzit zo
als ik em start trek ij goe op maar na 100 meter rijde en als ik dan ga stilstaan en terug optrek trekt hij superslecht op

drm dak eigelijk dacht men rolle zijn te zwaar en ik steek ineens ander drukveer en trekvere en rolle :p


 
bart de scootergek 10-8-2005 23:36 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lethal
hehe
kzout eerst wel in de winkel hebbe gevraagd van die vsnaar

maja tzit zo
als ik em start trek ij goe op maar na 100 meter rijde en als ik dan ga stilstaan en terug optrek trekt hij superslecht op

drm dak eigelijk dacht men rolle zijn te zwaar en ik steek ineens ander drukveer en trekvere en rolle :p





ja na 100 meter worden je rollen ineens te zwaar .

je zou eventueel alles kunnen vervangen, maar dan wel weer met originele onderdelen. maar het kan ook gewoon je carb afstelling zijn, kijk die eens na.
 
Honda RC-33
Lethal 10-8-2005 23:48 Print reply
Posts: 48
hehe

ahja wassik nog vergete te zegge
als ik na tijdje rijde contact uitdraai
en ik wacht een minuut of twee en kstart hem trug trekt hij terug goe op
maar als ik bij het volgende licht terug compleet stilsta en ik laat de motor draai (wak normaalaltij doe :p)
trekt hij terug kut op

btw: da van die rolle en die rode drukveer hebbek allemaal van mate gehoord dusja de ene zegt dit den andere zegt dat ...
en in het technische gedeelte van men brommer bennek vrij nieuw (zult ge al wel hebbe gemerkt)
hebenkel nogmaar wa optisch "getuned" (carterdeksel polijste, kappe spuite,...)

Dit bericht is gewijzigd door Lethal op 10-8-2005 om 23:53 uur.
 
PRO TUNING 11-8-2005 14:14 Print reply

Posts: 4000
Controleer eens je vacuum slangen van je benzinekraan
 
areaderbi 13-8-2005 0:38 Print reply
Posts: 163
Maat van mij heeft dit probleem ook met z'n aerox. Maar ik zou als ik jou was geen andere druk en trekveren erin doen, vooral niet die rode trekveertjes die zijn fucking sterk, kunnen tot 12000 toeren aan ofzo.
 
Lethal 14-8-2005 19:14 Print reply
Posts: 48
kheb er nu een andere drukveer ingestoke
int begin maakt het nie echt veel verschil
maar eens hij ingang is trekt hij niet meer in stapjes op

eneeuh waar erges zitte die vacuumslange en wat moe ik ermee doen??
 

Dit topic is 3134 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved