Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - puch z-one opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1138 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31268 - puch z-one opvoeren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1578 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maurice 10-8-2005 22:46 Print topicpost
Posts: 11
hallo allemaal

ik hem nu een puch z-one.
en er zit nu een proma grandprix uitlaat op.
en een 13 tands voor en achter 42.
maar hoe kan hij nog sneller optrekken maar geen 70cc.
en als ik een powerfilter erop zet wat gebeurt er dan precies.
en als je een andere krukas erop zet wat is de doel ervan

 

HersenSpinsel 10-8-2005 22:56 Print reply

Posts: 2984
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maurice
hallo allemaal

ik hem nu een puch z-one.
en er zit nu een proma grandprix uitlaat op.
en een 13 tands voor en achter 42.
maar hoe kan hij nog sneller optrekken maar geen 70cc.
en als ik een powerfilter erop zet wat gebeurt er dan precies.
en als je een andere krukas erop zet wat is de doel ervan



als je sneller wilt optrekken moet je achter een groter tandwiel pakken en voor heb je al klein zat.. maar dan lever je dus wel op je topsnelheid in.. met een powerfilter kan je een grotere sproeier pakken. hij zal dan wel wat harder gaan maar dat merk je niet zo en die filters filteren zoiezo voor geen meter dus je kan beter je orginele filter wat aanpassen door er wat gaten in te boren ofzo.. en een andere krukas heeft geen nut op een 50cc .. meestal word dit gedaan omdat het steviger is en omdat je dan gevulde krukas wangen heb ipv die grote gaten (d8 k) .. dus je hebt een iets hogere carterdruk maar dat zal jij niet merken..

en voor optrekken moet je een geen proma gp pakken maar een proma circuit...

 
HPT www.derbi-club.com!
maurice 10-8-2005 23:04 Print reply
Posts: 11
hoe groote achtertandwiel moet er dan op
en wat kost z'n achertandwiel
en een proma ciruit uitlaat is daar dan zo veel verschil in
en waar is een powerbox voor nodig
en wat kun je nog meer doen om een puch harder te laten trekken
 
blaasdwaas 10-8-2005 23:10 Print reply

Posts: 601
hoge-druk kop
15mmcarb en spruitstuk
tandwielen
uitlaatje

da wast wel zon beetje

 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
maurice 10-8-2005 23:13 Print reply
Posts: 11
en wat is de verschillen tussen de proma ciruit uitlaat en de
techno racing ze lijken precies het zelfde alleen de proma is duurder


 
blaasdwaas 10-8-2005 23:37 Print reply

Posts: 601
proma heeft een langere stinger en trekt daardoor beter,techno rij je wat harder mee(zo wast volgens mij)

 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
Maxileersum 11-8-2005 1:27 Print reply
Posts: 3
hard he hard he
 
maurice 11-8-2005 10:30 Print reply
Posts: 11
hallo

als je een hoge drukkop koopt en je zet hem op de cilinder dan trekt hij toch sneller.
maar moet je hem dan inrijden of niet.
en als je dan een 15mm cabareteur.

 
stonnyt 11-8-2005 11:47 Print reply

Posts: 60
ja kan ook je koppeling lichter maken dat scheelt ook best veel. maar zorg dan wel dat je sigmenten niet lichter dan 55gram worden en dan zet alle maal even licht/zwaar zijn
 
maurice 11-8-2005 11:54 Print reply
Posts: 11
wat heeft het doel van een hogeluchtdruk cilinderkop
en moet je het dan inrijden
 
Tomos 50 11-8-2005 14:54 Print reply

Posts: 925
Met een hd kop krijg je meer compressie, het benzine/lucht mengsel wordt dan meer fijngeperst en kan beter ontbranden waardoor je harder optrekt.
Inrijden hoeft alleen maar bij de onderdelen die op elkaar inslijten(langs elkaar heen bewegen). Dit is alleen bij zuiger en cilinder zo. De rest hoeft niet ingereden te worden.
 
Tomos 50 11-8-2005 14:55 Print reply

Posts: 925
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blaasdwaas
proma heeft een langere stinger en trekt daardoor beter,techno rij je wat harder mee(zo wast volgens mij)


En een andere demper + geluid.
 

Dit topic is 1578 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved