[RRT] Lost-P |
4-8-2005 21:31 |
Posts: 4578 |
vaagheid
Maar ik zou zeggen dat hij dan eerder later zou moeten dan eerder?
btw, TF --> EF
Dit bericht is gewijzigd door [RRT] Lost-P op 4-8-2005 om 21:32 uur.
|
|
Chille Tune shit dan |
|
barry |
4-8-2005 21:48 |
Posts: 7387 |
denk et ook. maar hweet het niet.
enigste wat er overgens veranderd is tussen die 2x crossen is, is dat de cilinder is gehoond met een nieuwe zuigertje, voor de rest niks...
enigste, wat misschien mogelijk is, wat mij sterk lijkt, is dat door de nieuwe zuiger dat de compressie een stukje hoger is, en daardoor de ontsteking wat anders verloopt en de bougie dat niet niet kan hebben en daarvoor net tegen het max stond?
vind het maar vaag...
|
|
He? |
|
[RRT] Lost-P |
4-8-2005 22:19 |
Posts: 4578 |
wel vreemd jah, lijkt me niet dat die hoonbeurt ZOVEEL uitmaakt
Maar, probeer de ontsteking ietsjes later, werkt t niet, naja dan weet je iig dat dat t niet is
|
|
Chille Tune shit dan |
|
HersenSpinsel |
5-8-2005 7:17 |
Posts: 2984 |
misschien moet er wel een andere warmte graad bougie in. je kan het proberen.. maar idd eerst even die ontsteking wat later zetten
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
StefanB |
5-8-2005 14:21 |
Posts: 2591 |
later lijkt me niet... ik had m'n hpi 05 op 4mm voorontsteking staan op m'n mhr.. dat reed ook perfect zonder bougies te killen.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
Joscross |
5-8-2005 14:41 |
Posts: 12501 |
Door het crossen toevallig niet de grondplaat los getrilt en verschoven ofzo?
En ik geloof dat je na een hoon beurt je afstelling een stuk armer kan zetten, maar hoe dat verband kan hebben zie ik zo niet..
|
|
|
|
barry |
5-8-2005 15:37 |
Posts: 7387 |
toen ik mijn ontsteking controleerde zal alles nog goed vast!
|
|
He? |
|
barry |
5-8-2005 15:54 |
Posts: 7387 |
nah als die weer loopt dan zal ik wel eens kijken wat die weer doet
|
|
He? |
|
I Love 70cc |
5-8-2005 16:30 |
Posts: 83 |
Zat er verschil in weer tussen de 2 keren crossen.. vochtigheid kan ook veel doen..!
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
5-8-2005 16:31 |
Posts: 17929 |
spie niet gebroken waardoor je rotor verschoven is?
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
5-8-2005 16:32 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
spie niet gebroken waardoor je rotor verschoven is?
Bij een HPI...
|
|
Chille Tune shit dan |
|
xander_cage |
5-8-2005 16:33 |
Posts: 198 |
door het uighoonen een hogere compressie, die zorgt voor een hogere temperatuur?? misschien iets rijker zetten, maar check eerst je ontsteking
|
|
tuning f(4)ever |
|
barry |
5-8-2005 16:42 |
Posts: 7387 |
rotor verschoven zou heel misschien kunnen, nu moet ikw el zeggen, net blok gesplitst, heb nog nooit gehad dat een vliegwiel zo vast op mijn krukas zat! damn wat moest ik een kracht zetten op mijn poelietrekker!
dus dat zal het wel niet geweest zijn.
dat 2 uur crossen was overgens met 28graden ong
nu was het 20graden...
zat een sproeier 210 in, en de bougie kleur was voorheen altijd goed, donker bruin, dus iets te groot.
maar het zal allemaal wel. ik heb het blok nu uitelkaar liggen, linker krukaslagers is ook helemaal kapot gelopen. dus ik vervang de boel nu eerst ff.
en ga als alles weer in elkaar zit wel weer ff testen....
|
|
He? |
|
[RRT] Lost-P |
6-8-2005 12:17 |
Posts: 4578 |
linkerkrukaslager was dus gaar? niet de keerring ook, dattie gewoon flink vlase lucht stond te trekken oid, en daardoor bougie verneukte? lijkt me niet, merk je nogal natuurlijk :-s
|
|
Chille Tune shit dan |
|
MT70-nolimit |
6-8-2005 13:00 |
Posts: 4322 |
Ik heb ook wel eens last gehad van dat je om de paar minuten een bougie op rookt, toen heb ik men CDI in de prullenbak gemikt en er een andere op gezet en daarnaa nooit meer problemen.
|
|
gaat lang goed |
|