Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - max. toerental polini evo

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1094 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31120 - max. toerental polini evo
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1174 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

riejubidalot 2-8-2005 11:33 Print topicpost
Posts: 15
heej weet iemand het max. toerental van een polini evo.
wat souw nsller sijn een malossi mrh 80 team. of een poloni evo ? en hoeveel toeren maken se allebei ?


Dit bericht is gewijzigd door riejubidalot op 2-8-2005 om 11:34 uur.
 

Scozzisa 2-8-2005 11:43 Print reply

Posts: 2077
ik gok op de malossi, hoeveel toeren weet ik ook niet precies, iig veel
 
bart de scootergek 2-8-2005 12:06 Print reply

Posts: 8916
mhr team 80 is vrij laagtoerig, dus ik zeg de polini evo hoogtoeriger. ook was de mhr80 vrij tam enzo, dus denk ook dat de evo sneller is. is er eigenlijk wel een evo voor am-6?

 
Honda RC-33
Speakerfreak 2-8-2005 12:06 Print reply

Posts: 4941
80team is wat anders dan gewoon de mhr80
 
Vieze naaiers hier
Spike RR 2-8-2005 12:45 Print reply

Posts: 296
voor zover ik weet is er voor am6 alleen plini w-poort, waar EVG op de zijkant staat, en dat zien veel mensen aan voor EVO op de een of andere manier...
 
dacht t ook...
ghost-rider 2-8-2005 12:53 Print reply

Posts: 1886
nu we toch bezig zijn met am6 cilinders.. wat is nouw een goeie SNELLE cilinder voor dagelijk gebruik zodat ik nog wel lekker ken touren ensow kzat aan de hebo NG te denken.. maar kweenie of die wel zo slijtvast ensow is? en de MHR80 iedereen zegt dat er geen gang in zit..

rest van setup:

24vlak
krukas koppeling troep
yasuni hmr/2


edit: ut liefst wel alu

Dit bericht is gewijzigd door ghost-rider op 2-8-2005 om 12:55 uur.
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Spike RR 2-8-2005 13:02 Print reply

Posts: 296
snel en slijtvast gaan over t algemeen niet echt samen, maar een hebo NG is een aardige keus. metrakit SP zal het ook wel aardig doen denk.
 
dacht t ook...
ghost-rider 2-8-2005 13:07 Print reply

Posts: 1886
nouw kbedoel dati k ngo wel flinke stukken ken rijden.. bijv.. die gasten die met opgevoerde senda'tjes toch naar spanje enzo gaan..
ik wil nog wel lekker rond kunne rijde.. nie dat ik alleen rondjes inde straat ken ofsow
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
Speakerfreak 2-8-2005 13:10 Print reply

Posts: 4941
dat die malossie 80 (mhr)(derbi) langzaam is is gelul, ding rijd best lekker, ook als je in ze 6 zit en je geeft gas om in te halen gaat ie gewoon lekker vooruit, top is genoeg voor normaal gebruik.

Tuurlijk heb je cilinders die meer toeren draaien en sneller kunnen, maar dat wil niet zeggen dat die mhr meteen langzaam is
 
Vieze naaiers hier
Killed-1 2-8-2005 13:13 Print reply

Posts: 498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
dat die malossie 80 (mhr)(derbi) langzaam is is gelul, ding rijd best lekker, ook als je in ze 6 zit en je geeft gas om in te halen gaat ie gewoon lekker vooruit, top is genoeg voor normaal gebruik.

Tuurlijk heb je cilinders die meer toeren draaien en sneller kunnen, maar dat wil niet zeggen dat die mhr meteen langzaam is


idd, vriend van me heeft senda met 80mhr + jolly 80 +26 mm en ding is ziek snel
 
ghost-rider 2-8-2005 13:16 Print reply

Posts: 1886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
dat die malossie 80 (mhr)(derbi) langzaam is is gelul, ding rijd best lekker, ook als je in ze 6 zit en je geeft gas om in te halen gaat ie gewoon lekker vooruit, top is genoeg voor normaal gebruik.

Tuurlijk heb je cilinders die meer toeren draaien en sneller kunnen, maar dat wil niet zeggen dat die mhr meteen langzaam is


na kep dan am6.. maar zal wel ut zelfde weze nna ik hoef geen 16PK te hebbe ofsow.. maar kwil wel duidelijk voele dat ik er een 80 op heb..en top maakt me opzich nie zo veel uit de MHR zal evengoed wel 110/120 hale denk. als ie maar lekker hard optrekt.. en vlink betrouwbaar is
 
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd!
PRO TUNING 2-8-2005 19:13 Print reply

Posts: 4000
Voor AM 6 :
Een goed en goedkoop alternatief 80 cc Parmakit cilinderkit met 49.00 mm boring.

Voor echt snel 90 cc Simonini kit
 
xander_cage 2-8-2005 19:29 Print reply

Posts: 198
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider
nu we toch bezig zijn met am6 cilinders.. wat is nouw een goeie SNELLE cilinder voor dagelijk gebruik zodat ik nog wel lekker ken touren ensow kzat aan de hebo NG te denken.. maar kweenie of die wel zo slijtvast ensow is? en de MHR80 iedereen zegt dat er geen gang in zit..

rest van setup:

24vlak
krukas koppeling troep
yasuni hmr/2


edit: ut liefst wel alu

Dit bericht is gewijzigd door ghost-rider op 2-8-2005 om 12:55 uur.



ik had een airsal 70cc, kwas er zeer tevreden over, bij deftig onderhoud, haal je +10.000 km, prijs:170? (met cilinderkop), en ik ging tot 12/13k in toeren voor ik schakelde (maar dat hangt een beetje van je uitlaat af)
 
tuning f(4)ever

Dit topic is 1174 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved