Scozzisa |
2-8-2005 11:43 |
Posts: 2077 |
ik gok op de malossi, hoeveel toeren weet ik ook niet precies, iig veel
|
|
|
|
bart de scootergek |
2-8-2005 12:06 |
Posts: 8916 |
mhr team 80 is vrij laagtoerig, dus ik zeg de polini evo hoogtoeriger. ook was de mhr80 vrij tam enzo, dus denk ook dat de evo sneller is. is er eigenlijk wel een evo voor am-6?
|
|
Honda RC-33 |
|
Speakerfreak |
2-8-2005 12:06 |
Posts: 4941 |
80team is wat anders dan gewoon de mhr80
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Spike RR |
2-8-2005 12:45 |
Posts: 296 |
voor zover ik weet is er voor am6 alleen plini w-poort, waar EVG op de zijkant staat, en dat zien veel mensen aan voor EVO op de een of andere manier...
|
|
dacht t ook... |
|
ghost-rider |
2-8-2005 12:53 |
Posts: 1886 |
nu we toch bezig zijn met am6 cilinders.. wat is nouw een goeie SNELLE cilinder voor dagelijk gebruik zodat ik nog wel lekker ken touren ensow kzat aan de hebo NG te denken.. maar kweenie of die wel zo slijtvast ensow is? en de MHR80 iedereen zegt dat er geen gang in zit..
rest van setup:
24vlak
krukas koppeling troep
yasuni hmr/2
edit: ut liefst wel alu
Dit bericht is gewijzigd door ghost-rider op 2-8-2005 om 12:55 uur.
|
|
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd! |
|
Spike RR |
2-8-2005 13:02 |
Posts: 296 |
snel en slijtvast gaan over t algemeen niet echt samen, maar een hebo NG is een aardige keus. metrakit SP zal het ook wel aardig doen denk.
|
|
dacht t ook... |
|
ghost-rider |
2-8-2005 13:07 |
Posts: 1886 |
nouw kbedoel dati k ngo wel flinke stukken ken rijden.. bijv.. die gasten die met opgevoerde senda'tjes toch naar spanje enzo gaan..
ik wil nog wel lekker rond kunne rijde.. nie dat ik alleen rondjes inde straat ken ofsow
|
|
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd! |
|
Speakerfreak |
2-8-2005 13:10 |
Posts: 4941 |
dat die malossie 80 (mhr)(derbi) langzaam is is gelul, ding rijd best lekker, ook als je in ze 6 zit en je geeft gas om in te halen gaat ie gewoon lekker vooruit, top is genoeg voor normaal gebruik.
Tuurlijk heb je cilinders die meer toeren draaien en sneller kunnen, maar dat wil niet zeggen dat die mhr meteen langzaam is
|
|
Vieze naaiers hier |
|
Killed-1 |
2-8-2005 13:13 |
Posts: 498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
dat die malossie 80 (mhr)(derbi) langzaam is is gelul, ding rijd best lekker, ook als je in ze 6 zit en je geeft gas om in te halen gaat ie gewoon lekker vooruit, top is genoeg voor normaal gebruik.
Tuurlijk heb je cilinders die meer toeren draaien en sneller kunnen, maar dat wil niet zeggen dat die mhr meteen langzaam is
idd, vriend van me heeft senda met 80mhr + jolly 80 +26 mm en ding is ziek snel
|
|
|
|
ghost-rider |
2-8-2005 13:16 |
Posts: 1886 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
dat die malossie 80 (mhr)(derbi) langzaam is is gelul, ding rijd best lekker, ook als je in ze 6 zit en je geeft gas om in te halen gaat ie gewoon lekker vooruit, top is genoeg voor normaal gebruik.
Tuurlijk heb je cilinders die meer toeren draaien en sneller kunnen, maar dat wil niet zeggen dat die mhr meteen langzaam is
na kep dan am6.. maar zal wel ut zelfde weze nna ik hoef geen 16PK te hebbe ofsow.. maar kwil wel duidelijk voele dat ik er een 80 op heb..en top maakt me opzich nie zo veel uit de MHR zal evengoed wel 110/120 hale denk. als ie maar lekker hard optrekt.. en vlink betrouwbaar is
|
|
Team Holland ? // Doe is normaal, met je hoofd! |
|
PRO TUNING |
2-8-2005 19:13 |
Posts: 4000 |
Voor AM 6 :
Een goed en goedkoop alternatief 80 cc Parmakit cilinderkit met 49.00 mm boring.
Voor echt snel 90 cc Simonini kit
|
|
|
|
xander_cage |
2-8-2005 19:29 |
Posts: 198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ghost-rider
nu we toch bezig zijn met am6 cilinders.. wat is nouw een goeie SNELLE cilinder voor dagelijk gebruik zodat ik nog wel lekker ken touren ensow kzat aan de hebo NG te denken.. maar kweenie of die wel zo slijtvast ensow is? en de MHR80 iedereen zegt dat er geen gang in zit..
rest van setup:
24vlak
krukas koppeling troep
yasuni hmr/2
edit: ut liefst wel alu
Dit bericht is gewijzigd door ghost-rider op 2-8-2005 om 12:55 uur.
ik had een airsal 70cc, kwas er zeer tevreden over, bij deftig onderhoud, haal je +10.000 km, prijs:170? (met cilinderkop), en ik ging tot 12/13k in toeren voor ik schakelde (maar dat hangt een beetje van je uitlaat af)
|
|
tuning f(4)ever |
|