Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carburateur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 985 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31087 - carburateur
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

c4x9 30-7-2005 17:33 Print topicpost
Posts: 48
Welke carb. past het beste op een 70cc athena?
Ik heb nu 18mm keihin. Dit blijkt echter onvoldoende.
Iemand ervaring met dezelfde setup??
 
asdfasdfajer0o8u23i4r

tsxj oran 30-7-2005 17:35 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: c4x9
Welke carb. past het beste op een 70cc athena?
Ik heb nu 18mm keihin. Dit blijkt echter onvoldoende.
Iemand ervaring met dezelfde setup??

welke brommer welke uitlaat??
normaal is een 18mm echt wel goed op een 70cc licht eraan of hij getuned is ensow en als het onvoldoende lijkt kan het ook liggen aan de afstellingen

 
oud
c4x9 30-7-2005 17:37 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

welke brommer welke uitlaat??
normaal is een 18mm echt wel goed op een 70cc licht eraan of hij getuned is ensow en als het onvoldoende lijkt kan het ook liggen aan de afstellingen




Ik moet verschrikkelijk hoog in de toeren gaan rijden voor het vermogen. Dit vind ik zelf erg vervelend. Het is overigens een ori uitlaat naar mijn weten. Andere kan ik niet verkrijgen die passen op een honda mtx. Met mt blok.
 
asdfasdfajer0o8u23i4r
christianos 30-7-2005 19:05 Print reply

Posts: 20445
uhm

dan ligt het aan je uitlaat en afstelling

die carbarateur voldoet prima!

en is het een SH (zwart-geel) met een mt blok?

with stupid
 
[RRT] Lost-P 30-7-2005 19:20 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: c4x9
[...]



Ik moet verschrikkelijk hoog in de toeren gaan rijden voor het vermogen. Dit vind ik zelf erg vervelend. Het is overigens een ori uitlaat naar mijn weten. Andere kan ik niet verkrijgen die passen op een honda mtx. Met mt blok.



je moet hoog in de toeren zitten voor vermogen? En dan wil je een grotere Carb.? een ietwat kleinere Carb. smeert het vermogen juist uit over een ietwat bredere powerband, dus zou je met die 18 juist meer voordeel hebben dan met een "nog" grotere Carb...
 
Chille Tune shit dan
c4x9 30-7-2005 19:43 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]



je moet hoog in de toeren zitten voor vermogen? En dan wil je een grotere Carb.? een ietwat kleinere Carb. smeert het vermogen juist uit over een ietwat bredere powerband, dus zou je met die 18 juist meer voordeel hebben dan met een "nog" grotere Carb...


Ja, Ik moet hoog in de toeren zitten voor vermogen. Ik rijd bijna altijd voluit om goed te kunnen rijden. Er is gewoon te weinig reactie op het gas naar mijn mening.

Een uitlaat voor een honda mtx is zeer lastig verkrijgbaar heb ik ondervonden. Ik heb nu geloof ik een standaard model. Maar met deze setup natuurlijk nooit voldoende. Een honda mt uitlaat past overigens niet omdat ik dan met de uitlaatbocht tegen de voorste frame beugels kom. Kortom, de hoek waarin deze bocht staat is voor mij te klein. Ook komt het aansluitpunt van deze uitlaat niet bij de bevestigingen van mijn frame.

Maakt het overigens ook veel verschil als ik een mt uitlaat zou verbuigen en iets langer maak om hem passend te krijgen?
 
asdfasdfajer0o8u23i4r

Dit topic is 443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved