Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MBX80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1113 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31081 - MBX80
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

richard3 31-7-2005 11:27 Print reply

Posts: 5198
die ns-1 heeft een dikke wand en als je hem laat berekenen is er niks aan de hand hoor + een tunings beurt er achter aan zal het toch wel goed lopen hoor

 
op naar de grote brommers
benz 31-7-2005 11:28 Print reply

Posts: 1293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
ik wou dat ook,80cc ori laten opboren naar 53mm en dan malossi zuiger erin,maar die gast zei dat er dan wel erg veel uitgeboort moest worden en dat je problemen met de poorten kon krijgen.
en dat je dan beter een malossi 93cc kon laten tunen.


verkooptrucks
 
Delft Racing Team (DRT) Devoe Racing team http://www.devoeracingteam.tk/
honda mbx 110 4-8-2005 22:10 Print reply

Posts: 115
gewoon je blokje reviseren en bleuprinten n 93 malossi dr,op met n 28 mikuni vlakschuif dr achter tandwielverhouding 15/40,goed afstellen en op zn tijd onderhouden, en je hebt n dijk van n mbx!,i know i,ve got one,loopt ongeveer 125 en starts everytime you kick it!!
 
i love the smell of napalm in the morning !
honda mbx 110 6-8-2005 15:19 Print reply

Posts: 115
holy shit mn avatar doe t ,hoe kan da dan?
 
i love the smell of napalm in the morning !
StefanB 6-8-2005 15:29 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benz
[...]


verkooptrucks


dat is niet waar !

als je de cilinder zover opboord veranderd ook de spoelrichting/spoelpoort timing.
 
E24 M30b35@GT3576
honda mbx 110 6-8-2005 15:41 Print reply

Posts: 115
denk persoonlijk dat je met n malossi beter zit,mits goed afgesteld e.d loopt dat ook heel fijn!,en mocht t toch kapot gaan heb je altijd je originele cylinder nog liggen,ik heb ook n serieus getunde originele cylinder gehad op n mb8 en die had t voor n handje om warm te lopen;niet handig als de wouten achter je zitten
 
i love the smell of napalm in the morning !
puch_master 6-8-2005 16:51 Print reply

Posts: 3429
bart de schakelgek had eerst ook een orri 80 opgeboord naar 53mm met een mal. zuiger er in

het enige wat hij had gedaan was de uitlaatpoort een beetje omhoog gehaald zodat de cil. iets hoog toeriger word..
 
Toyota AE86 Levin coupé
bart de scootergek 6-8-2005 17:20 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch_master
bart de schakelgek had eerst ook een orri 80 opgeboord naar 53mm met een mal. zuiger er in

het enige wat hij had gedaan was de uitlaatpoort een beetje omhoog gehaald zodat de cil. iets hoog toeriger word..



was oude cilinder van harrie meen ik? was idd opgeboord en vhs getuned, alleen hij( bart de schakelgek dus) had hem kapot laten lopen toch?

had icm met 24mm, ingekorte techno/proma een leuke 15/16 pk op de testbank.



Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 6-8-2005 om 17:25 uur.
 
Honda RC-33
Bullet 6-8-2005 17:22 Print reply

Posts: 12150
ding wou ook niet meer dan 9k draaien ofzo :P
 
**My BungHole Will Speak Now**
bart de scootergek 6-8-2005 17:24 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
ding wou ook niet meer dan 9k draaien ofzo :P



goede oude tijd van de afrikaanse opvoerdans .
 
Honda RC-33
honda mbx 110 6-8-2005 17:30 Print reply

Posts: 115
sorry hoor mensen n malossi jast m ook naar de12k,en sneller dan je meemaakt!,<of loopt die van mij zo goed dan>en ik rij der heel de wereld mee rond ,dat tunen is wel leuk maar ik vind t te duur,en te kortstondig leuk voor n crosser e.d
 
i love the smell of napalm in the morning !
puch_master 6-8-2005 17:35 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



was oude cilinder van harrie meen ik? was idd opgeboord en vhs getuned, alleen hij( bart de schakelgek dus) had hem kapot laten lopen toch?

had icm met 24mm, ingekorte techno/proma een leuke 15/16 pk op de testbank.



Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 6-8-2005 om 17:25 uur.



nee die was al veel eerder kapot

was nog een andere die is ook kapot gelopen omdat hij daarmee naar bureau moest om orri te laten zien dat ging beetje fout met beun begrenzing...

daarna heeft hij nog ff een 93 mal gehad..
 
Toyota AE86 Levin coupé

Dit topic is 1633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved