Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Waar op te letten bij aanschaf?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 669 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #31065 - Waar op te letten bij aanschaf?
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

onraad 29-7-2005 15:44 Print reply
Posts: 593
Ik zou dan zoeken naar een goede NSR. Ik heb het zelf ook niet zo voor die Italiaanse dingen zoals RS oid. Zo'n NSR is echt een goed ding, eens ze rijden, blijven ze rijden en ze starten altijd zonder problemen. Dus ik zeg NSR
 
G-Force 29-7-2005 15:54 Print reply

Posts: 4603
Verschil tussen zogenaamde NSR type 1 en type 2? Welk bouwjaar het best, verschillende motorblokken per bouwjaar?

En wie heeft er ervaring met de RS50 ?n de NSR, over m??r dan een 'ritje' maar iemand die ze bijde langere tijd heeft/gehad heeft?
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
Schrabbekerke 29-7-2005 15:56 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
Verschil tussen zogenaamde NSR type 1 en type 2? Welk bouwjaar het best, verschillende motorblokken per bouwjaar?

En wie heeft er ervaring met de RS50 ?n de NSR, over m??r dan een 'ritje' maar iemand die ze bijde langere tijd heeft/gehad heeft?


Verschil is het uiterlijk, type 2 heeft onderkuip.. blokken zijn allemaal hetzelfde gebleven.
 
G-Force 29-7-2005 15:59 Print reply

Posts: 4603
Ok? cool.
Derbi GPR ziet er ook leuk uit, alleen btje duur
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
jong 29-7-2005 16:06 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad
Als het achterwiel zonder moeite begint te rollen ( koppeling loslaten uiteraard ), dan heeft hij maar weinig compressie. Doordat je zuiger en cilinder dan niet meer proper in elkaar passen stijgt de slijtage en minderen de prestaties. Het kan zijn dat je de cilinder gewoon eens even moet honen en een overmaat derin zetten en meteen veel sneller rijd en optrekt. Moet dus maar zelf uitmaken of je dit kan en ziet zitten...


[...]




Of de pakkingen zijn lek/stuk. maar dat zie je vrij snel, dan is de cilinder erg vies/plakkerig van zwarte troep.
 
zengerz 29-7-2005 16:40 Print reply
Posts: 51
rs1 is blits ding maat van mij heeft hem onbegrensd origineel en haalt de 90 egte km er makkelijk mee en trekt leuk op.. qoa blok maakt het niet uit of je rs50 of rs1 kiest maar kvind de rs1 rog wle iets meer hebben egt een prechtig ding
 
xD
Kampersjaak 29-7-2005 16:51 Print reply

Posts: 12285
ik vind dat die rieyu's snel roesten
 
oderint dum metuant
brommercrazy 29-7-2005 16:54 Print reply

Posts: 2594
Iemand meenemen die er veel verstand van heeft, een betere manier is er niet.
 
Kampersjaak 29-7-2005 16:56 Print reply

Posts: 12285
dat sowieso
 
oderint dum metuant
G-Force 29-7-2005 17:41 Print reply

Posts: 4603
Probleem is, de meeste hier hebben alleen ervaring met raceplee's, dus weinig verstand van schakels
Dus wil ik zelf ook wel het een en ander leren
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
Game 29-7-2005 18:18 Print reply

Posts: 96
Ik had het zelfde G-force

Heb uiteindelijk een mooie Derbi Senda R uit 2001 gekocht van een goede vriend van me (heeft 3 jaar stil gestaan wegens priv? problemen)..

Ik heb tot nu toe nog niets te klagen gehad.
Ze zeggen dat Derbi's wel relax zijn, behalve qua kabels en weinig ruimte met sleutelen (vind zelf dat er goed aan te sleutele valt)..


Je uiteindelijke keuze ligt toch bij jezelf aangezien je er zelf op moet rijden . Meestal verkiezen mensen toch uiterlijk boven prestaties dus...

Good luck
 
Ja ik kom uit een achterstandswijk,, Gaste slape overdag zodat ze s'nachts de man zijn
TZR50Rullezz 29-7-2005 19:02 Print reply

Posts: 1837
hoi,

ik heb nog een goede nsr te koop staan.
alles is ori honda en niet opgevoert.
ik heb ongeveer 1000km geleden nieuwe zuiger erin gezet (ori honda dus geen imitatie spul) en de cilinder laten honen.
nieuwe pakkingen erop endergelijke.

mail me maar als je interesse heb naar: thundercat1988@Hotmail.com

btw is tijger uitvoering en is van 1997
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
G-Force 29-7-2005 19:21 Print reply

Posts: 4603
Hahahaha cool, heb een bod op je advertentie gedaan, ?500 euri
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...
TZR50Rullezz 29-7-2005 19:26 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G-Force
Hahahaha cool, heb een bod op je advertentie gedaan, ?500 euri


gezien

allen iets te laag heb al 750 euro bieding gehad
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
G-Force 29-7-2005 19:28 Print reply

Posts: 4603
Ok? d8 ik al. Had hem wel willen hebben, maar zag ook een RS1 staan voor 750.
En ik koop er pas een over 1 a 3 maanden
 
Fuck brommers, word 18 koop n auto en motor...

Dit topic is 2765 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved