Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha DT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 725 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31060 - Yamaha DT
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1293 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

speedfreak 31-7-2005 22:19 Print reply

Posts: 1218
80 moet toch wel te doen zijn
 
herman103 31-7-2005 22:24 Print reply

Posts: 1352
als je heel zwaar gaat vertanden dan is 80 wel te doen. maar dan trekt ie alsnog geen vel van de pap. ik had de volgende setup op mijn dt:

13/48 tandjes
70cc eurokit
16mm met sproeier 110
snelle lohua pijp
powerfilter

liep op top 80 en trok hem in zijn 2 nog wel op het achterwiel.
alleen zogouw je met een dt met 70cc gaat rijen is je koppeling wel automatisch gaar. dan moet je er een dt80 koppeling inzetten die heeft een plaatje meer anders blijft ie slippen.


origineel is het 12mm die carb
 
dirktimmer 1-8-2005 0:05 Print reply

Posts: 1737
mijn setup:

70 polinie
20 mikunie met 90 sproeier
snelle luhao
16/38 ofzo

top 100




oude setup:

60snel cilinder (50pleuro bij 50cc)
16 mikunie met 140 sproeier :-( zuipt als de tering)
en proma uitlaat

loopt 90.

oudere stup:

ori 50 cil getuned, uitlaatpoort verhoogd en breder
14mm dell'orto met 85 sproeier
proma uitlaat
liep 85



Dit bericht is gewijzigd door dirktimmer op 1-8-2005 om 0:08 uur.

Dit bericht is gewijzigd door dirktimmer op 1-8-2005 om 0:10 uur.
 
Shinigami 1-8-2005 8:43 Print reply

Posts: 797
jah, maar ik heb nog geen zin om me vertanding te veranderen en ook me versnellingsbak niet, of ik moet wat goedkoops tegen komen, zit nu een racekoppeling in weet niet of dat wat uimaakt maar ga dan denk eerst maar ff 50cc snel proberen.

op hoeveel moet ik die contactpuntjes eigenlijk afstemmen?
 
...

Dit topic is 1293 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved