Ariej |
28-7-2005 20:48 |
Posts: 3685 |
ja klopt, ori is 4 versnellingen
uitlaat kan wel eens volgekoekt zijn, probeer die eens uit te branden of te vervangen, en luchtfilter en carburateur schoonmaken kan ook wel eens helpen
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
koosTSX |
28-7-2005 21:09 |
Posts: 705 |
misschien een te zware vertanding?
|
|
|
|
Shinigami |
29-7-2005 2:48 |
Posts: 797 |
Neej, te zware vertanding is het zowieso niet, dat ding is helemaal origineel, maar ik zal me uitlaat es uitbranden.
En hoe kan ik me DT een beetje ophogen van achteren, of kan dat niet?
Kan je trouwens ook een DT 12 volt maken?
en ik heb nu dus een geheel ori DT met powerfilter maar de ori sproeier zit er ook nog in dus die moet vervangen worden maar hoeveel maten groter?
Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 29-7-2005 om 6:29 uur.
Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 31-7-2005 om 2:49 uur.
|
|
... |
|
Shinigami |
31-7-2005 2:50 |
Posts: 797 |
en zo'n draadboom, is dat een beetje makkelijk te fixen
|
|
... |
|
jong |
31-7-2005 3:17 |
Posts: 1445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GoesKoes
Neej, te zware vertanding is het zowieso niet, dat ding is helemaal origineel, maar ik zal me uitlaat es uitbranden.
En hoe kan ik me DT een beetje ophogen van achteren, of kan dat niet?
Kan je trouwens ook een DT 12 volt maken?
en ik heb nu dus een geheel ori DT met powerfilter maar de ori sproeier zit er ook nog in dus die moet vervangen worden maar hoeveel maten groter?
Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 29-7-2005 om 6:29 uur.
Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 31-7-2005 om 2:49 uur.
een originele powerfilter?
'sputtert' ie niet ofzo wanneer je 'slechts' 40 rijdt?
|
|
|
|
Shinigami |
31-7-2005 13:21 |
Posts: 797 |
jah, beetje, hij rijd niet lkkr neej, maar dat powerfilter is ook niet ori maar dat blok enzo wel, dus daarom denk ik dat er een andere sproeier in moet maar ik weet neit heoveel maten groter
|
|
... |
|
sst |
31-7-2005 13:28 |
Posts: 79 |
Beter dump die powerfilter in de prullebak en zie dat je ergens een orgineel filter krijgt.
SST
|
|
|
|
Shinigami |
31-7-2005 13:29 |
Posts: 797 |
jah, ori filter, vind dat maar...
|
|
... |
|
herman103 |
31-7-2005 13:35 |
Posts: 1352 |
als het een originele yamaha dt cilinder is, dan is die 40 wel normaal en het bagger trekken ook, die schieten echt niet op die krengen. ik heb eerst ook origineel gereden. toen een 70cc eurokit, dat liep uiterst goed als hij liep
|
|
|
|
Shinigami |
31-7-2005 13:43 |
Posts: 797 |
dus gewoon voor 70 cc gaan? en 50 snel, hoe is dat?
en nog iemand met antwoorden op m'n andere vragen
Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 31-7-2005 om 13:43 uur.
|
|
... |
|
herman103 |
31-7-2005 13:45 |
Posts: 1352 |
Geen sales..
is al 2e keer, nou pp
Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 1-8-2005 om 11:38 uur.
|
|
|
|
Killed-1 |
31-7-2005 14:17 |
Posts: 498 |
Ik heb zelf een yamaha DTR gehad en die hebben hetzelfde blok als een DT (toch?) En ik haalde me een imi schijt cil. van 40 euro en een proma uitlaat met 16mm toch mooi de 80....
|
|
|
|
herman103 |
31-7-2005 14:21 |
Posts: 1352 |
ja darom, zogouw je een snelle pijp heb met een 16mm of groter en een NIET originele cilinder dan willen ze wel, maar elke dt met originele cilinder (dus niet getuned enz) die halen de 55 niet
|
|
|
|
Shinigami |
31-7-2005 14:33 |
Posts: 797 |
Als ori 16mm is dan heb ik 16 en anders heb ik 12mm
Hoe kan ik trouwens me bak vergroten, want ik wil eigenlijk 6 versnellingen. ken je dat gewoon kopen en erin gooien of meot je dan gaan beunen met meerdere platen enzo?
|
|
... |
|
Shinigami |
31-7-2005 20:11 |
Posts: 797 |
Maar hoehard zou je gaan met 50cc snel
|
|
... |
|