Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha DT

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 789 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #31060 - Yamaha DT
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1276 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Shinigami 28-7-2005 20:27 Print topicpost

Posts: 797
Ik heb sinds vandaag een Yamaha DT , maar hij trekt echt bagger, wat is het makkelijkste om hieraan te doen? hij rijd op dit moment 40 en dat lijkt met ook neit echt goed voor een Schakel dus ook hier de vraag wat is het makkelijkste om hieraan te veranderen? en klopt het dat een DT 4 versnellingen heeft?
 
...

Ariej 28-7-2005 20:48 Print reply

Posts: 3685
ja klopt, ori is 4 versnellingen

uitlaat kan wel eens volgekoekt zijn, probeer die eens uit te branden of te vervangen, en luchtfilter en carburateur schoonmaken kan ook wel eens helpen
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
koosTSX 28-7-2005 21:09 Print reply

Posts: 705
misschien een te zware vertanding?
 
Shinigami 29-7-2005 2:48 Print reply

Posts: 797
Neej, te zware vertanding is het zowieso niet, dat ding is helemaal origineel, maar ik zal me uitlaat es uitbranden.
En hoe kan ik me DT een beetje ophogen van achteren, of kan dat niet?
Kan je trouwens ook een DT 12 volt maken?
en ik heb nu dus een geheel ori DT met powerfilter maar de ori sproeier zit er ook nog in dus die moet vervangen worden maar hoeveel maten groter?

Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 29-7-2005 om 6:29 uur.

Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 31-7-2005 om 2:49 uur.
 
...
Shinigami 31-7-2005 2:50 Print reply

Posts: 797
en zo'n draadboom, is dat een beetje makkelijk te fixen
 
...
jong 31-7-2005 3:17 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GoesKoes
Neej, te zware vertanding is het zowieso niet, dat ding is helemaal origineel, maar ik zal me uitlaat es uitbranden.
En hoe kan ik me DT een beetje ophogen van achteren, of kan dat niet?
Kan je trouwens ook een DT 12 volt maken?
en ik heb nu dus een geheel ori DT met powerfilter maar de ori sproeier zit er ook nog in dus die moet vervangen worden maar hoeveel maten groter?

Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 29-7-2005 om 6:29 uur.

Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 31-7-2005 om 2:49 uur.


een originele powerfilter?

'sputtert' ie niet ofzo wanneer je 'slechts' 40 rijdt?
 
Shinigami 31-7-2005 13:21 Print reply

Posts: 797
jah, beetje, hij rijd niet lkkr neej, maar dat powerfilter is ook niet ori maar dat blok enzo wel, dus daarom denk ik dat er een andere sproeier in moet maar ik weet neit heoveel maten groter
 
...
sst 31-7-2005 13:28 Print reply
Posts: 79
Beter dump die powerfilter in de prullebak en zie dat je ergens een orgineel filter krijgt.


SST
 
Shinigami 31-7-2005 13:29 Print reply

Posts: 797
jah, ori filter, vind dat maar...
 
...
herman103 31-7-2005 13:35 Print reply

Posts: 1352
als het een originele yamaha dt cilinder is, dan is die 40 wel normaal en het bagger trekken ook, die schieten echt niet op die krengen. ik heb eerst ook origineel gereden. toen een 70cc eurokit, dat liep uiterst goed als hij liep
 
Shinigami 31-7-2005 13:43 Print reply

Posts: 797
dus gewoon voor 70 cc gaan? en 50 snel, hoe is dat?
en nog iemand met antwoorden op m'n andere vragen

Dit bericht is gewijzigd door GoesKoes op 31-7-2005 om 13:43 uur.
 
...
herman103 31-7-2005 13:45 Print reply

Posts: 1352
Geen sales..
is al 2e keer, nou pp

Dit bericht is gewijzigd door vinnie op 1-8-2005 om 11:38 uur.
 
Killed-1 31-7-2005 14:17 Print reply

Posts: 498
Ik heb zelf een yamaha DTR gehad en die hebben hetzelfde blok als een DT (toch?) En ik haalde me een imi schijt cil. van 40 euro en een proma uitlaat met 16mm toch mooi de 80....
 
herman103 31-7-2005 14:21 Print reply

Posts: 1352
ja darom, zogouw je een snelle pijp heb met een 16mm of groter en een NIET originele cilinder dan willen ze wel, maar elke dt met originele cilinder (dus niet getuned enz) die halen de 55 niet
 
Shinigami 31-7-2005 14:33 Print reply

Posts: 797
Als ori 16mm is dan heb ik 16 en anders heb ik 12mm
Hoe kan ik trouwens me bak vergroten, want ik wil eigenlijk 6 versnellingen. ken je dat gewoon kopen en erin gooien of meot je dan gaan beunen met meerdere platen enzo?
 
...
Shinigami 31-7-2005 20:11 Print reply

Posts: 797
Maar hoehard zou je gaan met 50cc snel
 
...

Dit topic is 1276 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved