honda-mbx |
27-7-2005 22:42 |
Posts: 1688 |
grondplaat is niet het probleem denk k , alleen vlieg wiel wrod lastig..
|
|
ik vlam je.. |
|
Frysk |
27-7-2005 23:39 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
grondplaat is niet het probleem denk k , alleen vlieg wiel wrod lastig..
vliegwiel ehhm binnerotor heeft gen vliegwiel
|
|
giggitybyte |
|
Luc |
27-7-2005 23:41 |
Posts: 3590 |
je weet goed zat wat jij bedoeld dipshit..
gewoon de rotor zelf,
wsl is de vorm van de krukas gewoon anders, wat ik me b?st kan voorstellen bij een rs50 of een rm250 (groter mss? )
|
|
|
|
RS-Power |
28-7-2005 1:09 |
Posts: 1035 |
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies |
|
SMALL HONDA |
28-7-2005 8:58 |
Posts: 1575 |
Een moderne crosser heeft toch meestal al wel standaard een binnen rotor erop zitten??
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
xander_cage |
28-7-2005 9:02 |
Posts: 198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
[...]
idd de Concus is anders van de rotor zelf
Dus het enige probleem is pas maken van de rotor op de krukas omdat de conus anders is? Omdat een vriend van me een 250 crosser heeft en zijn ontsteking is stuk, dus als je een hpi ontsteking er pas op kunt maken zou het moeten lukken? Heb je dan geen probleem dat de hpi ontsteking het ontstekings tijdstip vervroegt in hogere toerentallen en deze vervroeging alleen juist geregeld is voor een 50cc? en niet voor een 250cc? of blijft dat hetzelfde?
|
|
tuning f(4)ever |
|
dt50rcrosser |
28-7-2005 9:42 |
Posts: 6252 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SMALL HONDA
Een moderne crosser heeft toch meestal al wel standaard een binnen rotor erop zitten??
mijn rm uit 86 heeft zelfs een binnenrotor
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
PRO TUNING |
28-7-2005 11:04 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: xander_cage
[...]
Dus het enige probleem is pas maken van de rotor op de krukas omdat de conus anders is? Omdat een vriend van me een 250 crosser heeft en zijn ontsteking is stuk, dus als je een hpi ontsteking er pas op kunt maken zou het moeten lukken? Heb je dan geen probleem dat de hpi ontsteking het ontstekings tijdstip vervroegt in hogere toerentallen en deze vervroeging alleen juist geregeld is voor een 50cc? en niet voor een 250cc? of blijft dat hetzelfde?
Dan moet je een HPI met instelbare CDI nemen, kan kant en klaar besteld worden.
|
|
|
|
dick1 |
28-7-2005 11:41 |
Posts: 971 |
koop gewoon een oud rm en rop dat ding leeg kost niks
|
|
|
|
dt50rcrosser |
28-7-2005 12:07 |
Posts: 6252 |
koop die van mij rop um leeg en je bent klaar haha
|
|
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek |
|
xander_cage |
28-7-2005 13:05 |
Posts: 198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Dan moet je een HPI met instelbare CDI nemen, kan kant en klaar besteld worden.
mischien een domme vraag, maar kan je dan bijvoorbeeld een programeerbare hpi kopen en zeggen voor welk type brommer en de brommerhandelaar programeert die dan voor jou? of moet je hem zelf nog programeren via de computer of zo? Of zitten er verschillende ontstekingscurves op die je dan kan selecteren?
txs
|
|
tuning f(4)ever |
|
PRO TUNING |
28-7-2005 14:36 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: xander_cage
[...]
mischien een domme vraag, maar kan je dan bijvoorbeeld een programeerbare hpi kopen en zeggen voor welk type brommer en de brommerhandelaar programeert die dan voor jou? of moet je hem zelf nog programeren via de computer of zo? Of zitten er verschillende ontstekingscurves op die je dan kan selecteren?
txs
Ik denk niet dat er veel brommerhandelaren hier de mogelijkheden voor hebben.
Je hebt een computer + programmatuur + vermogenstestbank nodig + iemand die weet waar hij mee bezig is.
|
|
|
|
barry |
28-7-2005 14:57 |
Posts: 7387 |
= veel geld hebben dus
|
|
He? |
|
xander_cage |
28-7-2005 18:14 |
Posts: 198 |
ah, ok txs allemaal, ik zal mijn idee maar laten varen. :(
|
|
tuning f(4)ever |
|