verdiep je eerst eens een de regels van de keuring
het maakt niet uit hoeveel cc je heel blok is want ze hoeven aleen het nummer te noteren indien mogelijk
dus als jij ff je dremel langs je blok nummer haalt is er niks aan de hand
ja oke..
ik kap er iig mee.. vindt t teveel gezeik en moeite om ff lekker rustig te rijden met t verkeer mee zonder geauwehoer
kan nie wachten op me auto
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
ja oke..
ik kap er iig mee.. vindt t teveel gezeik en moeite om ff lekker rustig te rijden met t verkeer mee zonder geauwehoer
kan nie wachten op me auto
de auto is een heel mooi instrument, maar het hoeft maar een beetje redelijk weer te zijn en ik stap tog liever op dr brommer op stukken onder de 20/30 km (lees door de stad).. rijd een stuk relaxter door het verkeer.. in de auto zit ik me regelmatig te ergeren aan voorgangers.. op mn brommer pik ik gewoon een stukje fietspad mee etc
Kijk je uitlaat eens na. Als die je brommer op een of andere manier een beetje begrensd en die is nu bv een beetje losgetrilt of doorgeroest, kan het zijn dat er een tikje uitlaatgassen via dat roestgaatje of dat spleetje tussen je pijp en cilinder komt, en je zo anders (lees: beter) presteert en een ander geluid maakt.
Had ik ook eens met een brommer waar een ring in de uitlaat zat. Deze was een tikje losgetrilt en klonk een beetje zwaarder en harder en de brommer reed wat beter. Gewoon boutjes terug aangedraait en probleem was opgelost.