Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - blok am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 719 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #30992 - blok am6
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Roedi-Loerbeek 26-7-2005 16:45 Print reply

Posts: 1492
Je zuiger is gewoon op, of je hebt hem gewoon brak afgesteld.
ik rijdt ook met 13/48 en dat trekt idd wel wat minder.

maar de 3e versnelling moet hij dan nog makkelijk kunnen trekken.

dus je hebt gewoon te weinig vermogen voor die versnelling!

 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Fievet 26-7-2005 17:27 Print reply

Posts: 1556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek
Je zuiger is gewoon op, of je hebt hem gewoon brak afgesteld.
ik rijdt ook met 13/48 en dat trekt idd wel wat minder.

maar de 3e versnelling moet hij dan nog makkelijk kunnen trekken.

dus je hebt gewoon te weinig vermogen voor die versnelling!




Er zit eigenlijk net een niewe cilinder + zuiger op bij hem
 
ADHD-Kutkind 26-7-2005 18:00 Print reply

Posts: 1049
ik heb ff naar me zuiger gekeken en is idd alleen geen roet maar ik vind het nogal gek dat er gewoon een kaal plekje is maar zal wel zo horen dan...
owjah onder mijn zuigeveren is het helemaal schoon dat betekent tog ook dat ze eigk gewoon goed zijn ofniet?(in cil gezet en zag er ook wel goed uit)

 
Aard 26-7-2005 18:29 Print reply

Posts: 710
Dat zogenaamde "kale" plekje zegt niks, heeft gewoon te maken met de koolafzetting.
En dan het onder je zuigerveren schoon ik zegt ook niets over je zuigeveren, je moet gewoon in je cilinder doet, zoals ze normaal zitten, maar dan zonder zuiger dus.
Dan ff opmeten hoe groot die opening is.
 
ADHD-Kutkind 26-7-2005 18:43 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aard
Dat zogenaamde "kale" plekje zegt niks, heeft gewoon te maken met de koolafzetting.
En dan het onder je zuigerveren schoon ik zegt ook niets over je zuigeveren, je moet gewoon in je cilinder doet, zoals ze normaal zitten, maar dan zonder zuiger dus.
Dan ff opmeten hoe groot die opening is.



is nihil.. heel erg klein dus
 
ties 26-7-2005 19:04 Print reply
Posts: 1333
die ruimte moet klein zijn. maar cker niet nihil.
mag maximaal 0,5 mm zijn voor nicaseal cilinder.
dat moet je opmeten door ze in de cilinder te doen en naar beneden te duwen met de zuiger. en dan opmeten met voelermaatjes (voelermaat 50)
 
Aard 26-7-2005 19:06 Print reply

Posts: 710
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ADHD-Kutkind
[...]



is nihil.. heel erg klein dus


Oke dacht ik al wel, zuigerveren zit wel goed dus.
Want hij heeft ook gewoon volop compressie merkte ik laatst.

 
tsxj oran 26-7-2005 19:06 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ADHD-Kutkind
ik heb ff naar me zuiger gekeken en is idd alleen geen roet maar ik vind het nogal gek dat er gewoon een kaal plekje is maar zal wel zo horen dan...
owjah onder mijn zuigeveren is het helemaal schoon dat betekent tog ook dat ze eigk gewoon goed zijn ofniet?(in cil gezet en zag er ook wel goed uit)


die kale plek komt omdat je krukas tegen 1 kant van de zuiger drukt dus zal de andere kant minder slijten!

 
oud
ADHD-Kutkind 26-7-2005 19:09 Print reply

Posts: 1049
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties
die ruimte moet klein zijn. maar cker niet nihil.
mag maximaal 0,5 mm zijn voor nicaseal cilinder.
dat moet je opmeten door ze in de cilinder te doen en naar beneden te duwen met de zuiger. en dan opmeten met voelermaatjes (voelermaat 50)



dat is voor mij nihil.. max 0,5 mm
 
ADHD-Kutkind 26-7-2005 22:16 Print reply

Posts: 1049
njah ik heb ander tandwiel gedaan en dat hielp alleen nu heeft nog steeds da inhouden maar beukt hij er vanzelfd doorheen en hij word te snel warm maar dat ligt wss aan afstelling want met choke word hij minder snel warm en rijd hij beter dusss dat gaan we veranderen en miss andere bougie
 
Thermalracing 26-7-2005 22:56 Print reply

Posts: 413
onsteking verschoven maar volgens mij ken dat kan niet bij am6 dus mss ff nieuwe bougie proberen en mss de carb nog beetje afstellen
 
Wat kan de natuur tog mooi zijn ( ey lekkerding):-w
Roedi-Loerbeek 26-7-2005 22:59 Print reply

Posts: 1492
Je hebt hem te arm afgesteld

 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Johnny B 26-7-2005 23:01 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Roedi-Loerbeek
Je hebt hem te arm afgesteld


zou je zegge :P
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
RS1-DRIVER 28-7-2005 13:46 Print reply

Posts: 15
zelf ook een keer dit probleem gehad. maar ik heb het kunnen oplossen door afstellen. maar het is puur het probleem dat je blokje niet genoeg vermogen leverd voor die tandwielverhouding. als je toch zou willen rijden met die verhouding moet je eens gaan kijken naar een andere carb (17,5 ofzo).
 
Rieju rs1 evelution rules!!!
Fievet 28-7-2005 13:48 Print reply

Posts: 1556
Hij heeft het nou opgelost door een andere hittegraad bougie
 

Dit topic is 3229 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved