Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Paar vraagjes over NSR....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 908 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3097 - Paar vraagjes over NSR....
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBBBBBB 4-3-02?15:54 Print topicpost
Posts: 2340
Ik was dus vandaag beetje bezig met klooien enzo ( ik had hem weer lopend ) en dus ff Pro-Link systeem bekijken...

1e vraagje...

Ik wilde dus ooit nog eens naar motorzaak hier in de buurt gaan voor crossmotor veer erop, maar nu ik dat pro-link systeem goed bekeken heb, is het volgens mij helemaal niet mogelijk om een grotere veer er op te zetten.
Omdat al die stukjes aan elkaar vast zitten, duw je degene klem waar je veer aan zit, en dit gaat dus niet!
Heb ik gelijk of niet?...... Ik weet het niet helemaal zeker maar ik denk nu dat het niet kan.



2e vraagje....

Wat is nou de aanduiding van de snelle spullen uit Belgie? GE-2 ..... GE-3 ...... of GE-4 ....????????
Ik heb dus een GE-2 cilinder waar ik 55 mee loop, en Nikos heeft ook GE-2 en daar gaat ie 85 mee..
Ik heb ook een CDI op me NSR zitten waar GE-3 op staat.....
Dus wie weet ditte?

3e vraagje....

Waar zit het hem verschil tussen een 4 en een 5-bak schakelwals...??
Dus echt die dikke paal die in je blok zit ( ).
Ik weet namelijk niet cker of het een 4 of 5 bak wals is die ik heb leggen.

En is dit nou de 5-bak schakel plaat?
Ik d8 het wel want er zitten 6 inkepingen op.
Staat bij 50cc.nl bij dat het een 4-bak is, maar dat is het iniedergeval niet.

[URL[t]]http://www.50cc.nl/plaatjes-onderd/14232.jpg[/t]50 cc .nl ....... 5-bak schakelplaatje?[/URL]

En ik zoek dus een 5-bak schakelplaatje: [URL[t]]http://213.46.26.143/hforum/new/showtopic.asp?id=3078&fid=2[/t]Sales forum, Gez: 5-Bak schakelplaatje[/URL]

En ik had d8 ik ook nog een andere vraag, maar daar kan ik nu niet meer zo snel opkomen.
 

Nikoz 4-3-02?17:35 Print reply
Posts: 819
hm ja dat van vraag 2 vind ik ook vaag hoor want bij sommige dingen op mij brommer staat ook GE-3 maar blok en cilinder staat GE-2 maar ik had me cilinder dit weekend eraf liggen en is gekeken nou of er is heel wat aan getuned of belgie orginele cilinders zijn gewoon zo maar die poorten waaren dus niet Klein ! uitlaat poort was vooral Huge. dus weet niet of ie wel orgineel was misschien is wel gewoon een 50snel met GE2 erop of dus getuned of belgische cylinders horen zo.
 
mito maaaster
frankarnhe 4-3-02?17:32 Print reply
Posts: 1213
Op mijn 18mmm sruitstuk van mbx80 staat GT4, op me originele nsrcilinder staat nix, alleen 49cm3 en eronder iets van gjol ofzo
 
Sneks 4-3-02?17:47 Print reply
Posts: 2499
Ophogen heb ik in de faq uitgelegt.

Origineel belgisch is GE2, maar dit staat er ook in nederland op (de nederlandse cilinder is gemakkelijk te herkennen, deze heeft nl. geen boost poort, en het het uitlaatkanaal is erg nauw)

In japan is er de GT4 cilinder op.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MBBBBBB 4-3-02?18:59 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Ophogen heb ik in de faq uitgelegt.

Origineel belgisch is GE2, maar dit staat er ook in nederland op (de nederlandse cilinder is gemakkelijk te herkennen, deze heeft nl. geen boost poort, en het het uitlaatkanaal is erg nauw)

In japan is er de GT4 cilinder op.


Ja dat van het FAQ weet ik, maar het gaat nu ff om of er een langere veer tussen past of niet?

Dus het zou best kunnen dat Nikos een Belgische heeft een ik een NL..... Jammer
 
Rene 4-3-02?19:26 Print reply
Posts: 2573
dr zijn toch nieuwe en ouwe type originele cilinders? want de mijne liep ook maar 60/65 terwijl die van een maat van mij 75 loopt en eentje 80
volgens mij is dit al vaker ter sprake gekomen
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
MBBBBBB 4-3-02?19:55 Print reply
Posts: 2340
Ja ok, maar 65 en 75 is niet echt een verschil!
Als hij een grotere carb heeft en een beter uitlaat enzo, kan het schelen ( of 6 bak!! )

Maar goed, die vraag is duidelijk beantwoord door Hans F. ( bedankt nog! ).

Dus nu graag terug naar me 1e en 2e vraag...
 

Dit topic is 352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved