Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - sachs madass

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 503 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30946 - sachs madass
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 12807 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tsxhunter 29-7-2009 12:55 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: japie g
wil je je sachs madass opvoeren heel simpel ik heb hem nu 2 maanden en hij rijdt 80 kmh je hoeft niks aan je vertanding en dergelijke te doen gewoon orgineel houden.
je begint met de uitlaat die haal je er helemaal af dan slijp je de einddemper eraf als het goed is zit er binnenin de demper heel veel isolatie en zooi die goed vastzit die moet je er op een of andere manier uit zien te halen met schroevendraaier en waterpomptang als dat eruit is dan las je het potje weer aanelkaar zet de uitlaat er weer op zoals hij erop zat dan ga je een powerfilter van twinair halen en erop zetten speciaal voor pitbikes en sachs madass daarna haal je je cabarateur eraf en kijk je welke sproeier erin zit bij mij was het 47,5 veel te klein dus heb ik er nu een van 58/60 inzitten daarna ga je de gasnaald op het uiterst zetten dus dat hij zoveel mogelijk benzine krijgt als je dit allemaal gedaan hebt ga je hem starten en in het begin zal hij nog te veel benzine of lucht krijgen maar dat zie je snel genoeg daarna is het aleen nog maar een kwestie van afstellen met de luchtschroef en voila bij mij werkte het perfect dus daarom wilde ik dit graag mededelen want een 4 takt is toch altijd lastiger als een 2 takt dus veel sucses met het opvoeren groetjes jaap


reageren op een topic van bijna 2 jaar geleden?

 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.

Dit topic is 12807 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved