Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - sachs madass

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 704 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #30946 - sachs madass
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 12810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vanechten 22-7-2005 1:45 Print reply
Posts: 10
pieter wist je niet dat take gawa mooie tellrs heefd?

de kit kost 175 pond inklusief zenders
 
Pitre 22-7-2005 1:45 Print reply

Posts: 4066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanechten
pieter wist je niet dat take gawa mooie tellrs heefd?

de kit kost 175 pond inklusief zenders




 
Ja en?
BIET 22-7-2005 1:46 Print reply

Posts: 22355
Geld teveel ofzow? Maar gozer heb je dat ding anders vertand na het opvoeren?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanechten 22-7-2005 1:46 Print reply
Posts: 10
vanechten 22-7-2005 1:47 Print reply
Posts: 10
mij is verteld dat de standaart ver tanding goed is

ik weet niet presies hoe zwaar die is
 
BIET 22-7-2005 1:49 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanechten
mij is verteld dat de standaart ver tanding goed is

ik weet niet presies hoe zwaar die is

Ik zou gewoon eens andere vertanding proberen hor . 12000 toeren is ook wel erg veel. Moet eerder 10000 zijn ofzow. Weet jij toch wel Pitre?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Pitre 22-7-2005 1:52 Print reply

Posts: 4066
er zit nu dus tandje 11 op..

kzal 13 us proberen.. denk dat het al veel scheeld
 
Ja en?
BIET 22-7-2005 1:52 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pitre..
er zit nu dus tandje 11 op..

kzal 13 us proberen.. denk dat het al veel scheeld

Op Mijn NSR was ik van 13/47 naar 16/47 gegaan en dat verschilde iets minder dan 10km/h.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Kampersjaak 22-7-2005 1:53 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanechten
mij is verteld dat de standaart ver tanding goed is

ik weet niet presies hoe zwaar die is



heb je geen foto van je project toevallig?

ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet
 
oderint dum metuant
Pitre 22-7-2005 1:53 Print reply

Posts: 4066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanechten
http://www.monkeybik...nical_Tacho_Kit.html

kijk hier maar



heb je die dinge op je madass? ....

zijn wel vet ^^ mjah khou het gewoon standaard.. en kheb niet eens geld dusssssss
 
Ja en?
vanechten 22-7-2005 2:06 Print reply
Posts: 10
er vol gen er meer

http://img319.images.../madassremo044py.jpg

http://img319.images.../madassremo217df.jpg

dit is met de oude spul

er zit nu kwali teits spul op

pfff ik hoop dat de foto s het nu doen

Dit bericht is gewijzigd door vanechten op 22-7-2005 om 2:10 uur.
 
Kampersjaak 22-7-2005 2:07 Print reply

Posts: 12285
je kan de foto ook direct laten zien door img en aan het eind met een / ervoor tussen de []


goed bezig
 
oderint dum metuant
Dakana 22-7-2005 10:08 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanechten

ik heb de blok al open gehaald en ik heb cilinder kop en nokken as en kleppen enzo vervangen voor kitaco kit.



Kitaco kit???
welke kit?
light bore up kit? 114cc ultra SE kit?......

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanechten
sorry ik ben ver geten te melden dat ik de onsteking heb ver vangen door een pas gemaakte takegawa binnen roter met programmer bare daytona cdi unit voor een honda dax

en er zitten race koppelings in



1- daytona maakt geen "programeerbare" cdi units, enige die ze hebben zijn de map-units en daar kan je verdomt weinig aan veranderen
2- kitaco heeft wel een "programeerbare" dat is de digital-map unit maar dat houd ook op bij het begrensen van je top toeren, meer kan je er niet aan doen
3- wat bedoel je met een race koppeling? een koppeling op de vers.bak-as ? zo ja, wat voor een dan?


12.000 toeren is redelijk veel, ligt een beetje aan je blok specefiek waar die het best op presteert,
standaard orginele blokken - 9000
iets getuned - 10.000
bak-as koppeling, rotor, andere nokkeas en sterke klepveren - 12-13.000

tis allemaal beetje vaag wat je neer zet, even wat duidelijker zijn want wat je hier neer zet kunnen we alleen maar gokken wat het nu is :S ...

 
polle-G 27-11-2007 16:13 Print reply
Posts: 16
hoi, ben net nieuw hier zie ook dat het heel oud topic is maar weet neit hoe ik topic moet aanmaken

ik had een vraag ik heb een sachs madass en wat kan ik het beste veranderen als ik hem ongeveer 70 wil laten lopen?

ik hoor het wel laterz
 
japie g 29-7-2009 12:24 Print reply
Posts: 1
wil je je sachs madass opvoeren heel simpel ik heb hem nu 2 maanden en hij rijdt 80 kmh je hoeft niks aan je vertanding en dergelijke te doen gewoon orgineel houden.
je begint met de uitlaat die haal je er helemaal af dan slijp je de einddemper eraf als het goed is zit er binnenin de demper heel veel isolatie en zooi die goed vastzit die moet je er op een of andere manier uit zien te halen met schroevendraaier en waterpomptang als dat eruit is dan las je het potje weer aanelkaar zet de uitlaat er weer op zoals hij erop zat dan ga je een powerfilter van twinair halen en erop zetten speciaal voor pitbikes en sachs madass daarna haal je je cabarateur eraf en kijk je welke sproeier erin zit bij mij was het 47,5 veel te klein dus heb ik er nu een van 58/60 inzitten daarna ga je de gasnaald op het uiterst zetten dus dat hij zoveel mogelijk benzine krijgt als je dit allemaal gedaan hebt ga je hem starten en in het begin zal hij nog te veel benzine of lucht krijgen maar dat zie je snel genoeg daarna is het aleen nog maar een kwestie van afstellen met de luchtschroef en voila bij mij werkte het perfect dus daarom wilde ik dit graag mededelen want een 4 takt is toch altijd lastiger als een 2 takt dus veel sucses met het opvoeren groetjes jaap
 

Dit topic is 12810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved